Pinsamt att komma blixtsnabbt

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jo, man kan känna sig förlamad. Kuken krymper och blir helt lealös och reagerar inte på någonting. Men lusten sitter också i hjärnan. Hur mycket du än vill, och inte hjärnan vill, så är det kört. Alla är vi förvisso olika, men jag tror många kan känna igen sig i det. Man är för den skull inte sämre älskare för det.Lär man känna sig själv så ser man till att partnern har fått sitt goda först...
Man kan jämföra med att äta sig proppmätt och hur gärna man än skulle vilja ta en portion till så är det stopp att få ner något mera. Tyvärr är det så många män fungerar.
Ärligt så tror jag inte det. Jag har varit med män som visst slaknar men viljan att göra mig nöjd har gett dem ork och lust att fortsätta tillfredsställa mig på andra sätt. Leksaker, fingrar, tunga, you name it. Det har också hänt att de fått stånd igen och då ha vi haft kul med den igen. Jo jag har stött på såna som du beskriver också men de får liksom inte fler chanser på mig iaf.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är ju det jag menar smek henne och få henne att njuta förhoppningsvis älskar du din partner, för mig är hennes njutning viktigare än min egen. Problemet är bara det att hålla sig från att komma kan vara svårt. Har blivit bättre på det nu när jag är äldre, kvinnor som varit med ett tag vet både vad de tycker är skönt och även hur det gör det skönt för en man.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Känner igen det Kenny skriver, försöker därför att först tillfredsställa partnern genom tex oralsex och efter partnerns orgasm komma själv. Tycker det känns bra för mig och partnern.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Känner igen det Kenny skriver, försöker därför att först tillfredsställa partnern genom tex oralsex och efter partnerns orgasm komma själv. Tycker det känns bra för mig och partnern.
Ja men sex efter mannens orgasm är också en njutning, för mig iaf. De få som vill slicka mig efter att han kommit i mig skulle få Nobelpriset. :p
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag slickar gärna en kvinna men helst innan själva samlaget. Om jag sprutar i henne vill jag helst inte slicka men det har hänt. Är ju olika hur mycket man sprutar, om man forsätter så hinner den inte alltid slakna har man tur som kommer man samtidig en andra gång. Att känna en kvinna komma kan få mig att komma igen. Leksaker mun, tunga, fingrar finns mycket man kan göra de för att båda skall ha det skönt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ärligt så tror jag inte det. Jag har varit med män som visst slaknar men viljan att göra mig nöjd har gett dem ork och lust att fortsätta tillfredsställa mig på andra sätt. Leksaker, fingrar, tunga, you name it. Det har också hänt att de fått stånd igen och då ha vi haft kul med den igen. Jo jag har stött på såna som du beskriver också men de får liksom inte fler chanser på mig iaf.
Som jag skrev: Vi är alla olika. Du är inte så gammal än så du har inte hunnit få så mycket erfarenhet. Vänta tills alla de män du har sex med har passerat 65 år så kanske du förstår. Och du behöver inte vara orolig för att träffa på mig, för jag skulle aldrig vilja ha sex med dig.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hur man än njuter man måste ju inte ha samlag för att njuta. De flesta kvinnor kan få en klitoris orgasm utan att ha något i sig. Jag själv är väldigt förtjust i att slicka en kvinna, vill hon suga mig är det ett plus men hon slipper om hon inte vill. Man kan njuta väldigt mycket bara av att vara nära varandra, ibland leder det till något men inta alltid men har varit skönt iallafall.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som jag skrev: Vi är alla olika. Du är inte så gammal än så du har inte hunnit få så mycket erfarenhet. Vänta tills alla de män du har sex med har passerat 65 år så kanske du förstår. Och du behöver inte vara orolig för att träffa på mig, för jag skulle aldrig vilja ha sex med dig.
Haha, nej just där är vi helt överens, jag väljer mina lekkamrater med omsorg. 65+ are har jag ifs ingen erfarenhet av men jag tror nog de som vet hur man tillfredställer en kvinna gör det även när de blir gamla. De bästa älskare jag haft vad gäller den saken är runt 40.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Haha, nej just där är vi helt överens, jag väljer mina lekkamrater med omsorg. 65+ are har jag ifs ingen erfarenhet av men jag tror nog de som vet hur man tillfredställer en kvinna gör det även när de blir gamla. De bästa älskare jag haft vad gäller den saken är runt 40.
Så bra att vi kom överens till slut då
Jodå, 65+are vet nog bättre än många ungtuppar hur man tillfredsställer kvinnan. Men samma sak där, vi är alla olika. Som tur är.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så bra att vi kom överens till slut då
Jodå, 65+are vet nog bättre än många ungtuppar hur man tillfredsställer kvinnan. Men samma sak där, vi är alla olika. Som tur är.
Överens om att vi aldrig kommer att ligga ja. Men det trodde jag du begripit för länge sedan.
Att all vilja skulle sitta i mannens stånd är inte representativt för alla på 65+ det vet jag bevis på. Att din hjärna är så styrd av kuken att du inte kan förmå dig att ställa upp för din kvinna tills hon är nöjd är ren synd å skam. Hon borde hitta en bättre sexpartner.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
De bästa sex jag haft är med äldre kvinnor 60+.
Vet hur de skall tillfredsställa en man och vad det själva tycker om. Bästa sex jag haft var med en före detta flickväns mormor. Hade sett henne naken många gånger jag och flickvännens familj systrar och mamma badade bastu hos mormor, morfar var avliden. Mormor hade ju sett att jag ofta fick stånd när jag satt med fem nakna kvinnor. Bjöd hem mig trodde vi skulle basta hela familjen, istället förrförre hon mig vill ha din kuk drömt om den länge. Var nästan 30 äldre än mig kunde sina saker, har mina leksaker men äkta vara är bäst var hennes kommentar. Nu är jag mycket äldre mormodern är avliden. Blev bara två gånger sedan träffade hon en man i sin egen ålder.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Överens om att vi aldrig kommer att ligga ja. Men det trodde jag du begripit för länge sedan.
Att all vilja skulle sitta i mannens stånd är inte representativt för alla på 65+ det vet jag bevis på. Att din hjärna är så styrd av kuken att du inte kan förmå dig att ställa upp för din kvinna tills hon är nöjd är ren synd å skam. Hon borde hitta en bättre sexpartner.
Nu har vi tappat bort oss från vad den här tråden egentligen ska handla om. Men för att kommentera vad du skriver, så har du tydligen inte läst vad jag skriver. Som man ser jag alltid till att min partner bli blir nöjd före min egen njutning. Det är något som vi båda kommit överens om att ha det så och vi är nöjda med det. Precis som @Amadeus skriver så är kvinnans njutning minst lika stor njutning för mig. Så att påstå att jag inte ställer upp för min kvinna tills hon är nöjd, är ren lögn från din sida. Och att påstå att hon borde hitta en bättre sexpartner är rent ut sagt oförskämt av dig mot henne. Att nedgradera henne till att inte kunna fatta det beslutet själv, om hon nu skulle vara missnöjd, är ju att påstå att du skulle på något vis skulle vara bättre än henne att avgöra det. Befängt och sorgligt, men bevisat bara hur ung och oerfaren du är. Hon har varit nöjd med mig i 50 år och verkar vara det fortfarande....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vi har tappat lite vad tråden handlar om. Om någon kommer först hjälp din partner.
Att fråga varje gång hade du lika skönt som jag.
Det kan man hoppas att komma efter någon minut vända sig om och falla i sömn gör ingen lycklig. Älskar man varandra är partnerns njutning viktigare än min egen. Komma snabbt kan alla göra även om det oftast är mannen.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu har vi tappat bort oss från vad den här tråden egentligen ska handla om. Men för att kommentera vad du skriver, så har du tydligen inte läst vad jag skriver. Som man ser jag alltid till att min partner bli blir nöjd före min egen njutning. Det är något som vi båda kommit överens om att ha det så och vi är nöjda med det. Precis som @Amadeus skriver så är kvinnans njutning minst lika stor njutning för mig. Så att påstå att jag inte ställer upp för min kvinna tills hon är nöjd, är ren lögn från din sida. Och att påstå att hon borde hitta en bättre sexpartner är rent ut sagt oförskämt av dig mot henne. Att nedgradera henne till att inte kunna fatta det beslutet själv, om hon nu skulle vara missnöjd, är ju att påstå att du skulle på något vis skulle vara bättre än henne att avgöra det. Befängt och sorgligt, men bevisat bara hur ung och oerfaren du är. Hon har varit nöjd med mig i 50 år och verkar vara det fortfarande....
Jodå, jag har läst allt men tydlige agerar du bättre än du skriver och är både du och din kvinna nöjda så är det ju fint så.
Jag kan inte uttala mig om din erfarenhet men med just din partner så är den oslagbar. Jag har kanske provat på lite fler olika och i mer varierande ålder, vad vet jag men ditt resonemang med att lägga av efter utlösning stämmer bättre in på mina jämnåriga än på medelålders, det är iaf min erfarenhet.
Hoppas ni får ett fortsatt lyckligt liv, i och utanför sängen. Ni är ju kompatibla iaf och det är ju bra det. Jag fortsätter att ha kul med lite olika och utforska vad som finns ett tag till innan jag låser fast mig vid en.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med förhållanden är mycket mer än sex och vem som kommer för snabbt. Sex är väl förhoppningsvis en del i ett lyckligt äktenskap.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Jag kommer ihåg när jag var 15-16år och min tjej upptäckte att jag hade utslag i ljumsken som rodnade och kliade som f..n. Hennes mamma var sjuksköterska så min tjej berättade det för henne och hon ville titta på utslagen. Hon kom in och ville att jag skulle visa utslagen, jag knäppte upp byxorna och drog ned kalsongerna och försökte dölja kuken när jag visade ljumsken. Hon tittade närmare och kände med fingrarna på ljumsken och drog pungen åt sidan. Jag försökte dölja med kände att jag styvnade. Hon frågade om det kliade och ville titta på andra ljumsken också, så hon drog pungen åt andra hållet. Kände att jag var så kåt men samtidigt så generad. Plötsligt så kände jag bara när hon kände lätt över ljumsken och så att det nog bara var en svampinfektion och jag inte kunde hålla tillbaka mer utan sprutade ut en jättesats på golvet. Hon bara sa oj oj oj, det är sånt som händer, dra upp byxorna så städar jag upp lite här. Skall fixa en slava som kommer att fixa svampen. Oroligt pinsamt.
 
Toppen