*På en cykel från en bondgård upp mot campingen. Vart massa vackra flickor i stallet. Var tvungen hehe.
*Bakom ett skjul hos en kompis (ja skulle bara pinka sa ja, han var på andra sidan skjulet).
*Hemma hos en kompis i deras vardagsrum när han var på övervåningen.
*Hemma hos en kompis vid hans dator. (Han skulle komma hem från nånting, och hans mossa åkte iväg så ja vart själv i deras hus.)
*I Trädgården hos en polare med ryggen mot vägen(som låg 2 meter bakom mig) och framsidan så att säga mot en buske.
*I bilen, under färd. Körde en väg i skogen fram, dock fanns de hus utmed vägen. Det roliga var att ja fick satsen att landa i pappret ja hade. Fast detta rekommenderas inte. Hade tur att ja höll mig på vägen. Började vingla lite när man släppte ratten

*I skogen har väl alla gjort det.
*I överslafen på en våningssäng med folk som sov i underslafen.
*Duschen i skolan.
*Duschen på badhuset.
*Ett utedass i en "stugby", då jag spanade på grannkärringa som stod på stegen med bikinin "instoppad" i hålet därbak, via ventilen.
*Bakom ett träd utmed en väg.
Ja listan kan bli lång om jag fortsätter skriva, och längre lär den bli ju fler år jag får leva utöver mina 21

Det är alltid upphetsande att göra något så pinsamt där man kan bli påkommen, på ett eller annat vis.
Jag kom på Slapphänt