Porrbio, hur funkar det?

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Tycker porrbio är najs! Men många som tar sig rätten att bara börja runka andras utan att fråga. Blev tvångsrunkad en gång till sprut när jag planerat att vara där en hel kväll.
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Härligt att sitta på porrbio och plötsligt känna en trevande hand som vill runka mig. Tackar aldrig nej till den hjälpen...
Sant fast om det finns andra som attraherar en mer men kanske inte vågar så tidigt så är det ju synd när man tog bort personens händer 3 gånger innan den 4 e.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sant fast om det finns andra som attraherar en mer men kanske inte vågar så tidigt så är det ju synd när man tog bort personens händer 3 gånger innan den 4 e.
Hur menar du med "andra som attraherar en mer"? Spelar det någon roll vem det är som runkar dig?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blir inte det typ våldtäkt rent lagmässigt? Samtyckeslagen osv?
Den gränsen är nog lite suddig på ett sådant ställe. De allra flesta går ju dit för att runka/bli runkad eller något ännu häftigare... Idag när porrfilm fins bara ett par knapptryckningar bort på datorn/mobilen, så är de nog få som betalar för att gå in på en porrbio bara för att se film. Så på något vis har man samtyckt genom att bara vara där. Sen måste man ha rätten att säga nej, men det är nog aldrig någon som frågar om lov.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Haha.. Aldrig att man skulle tillåta sig att bli runkade av någon Jävla böggubbe... Det skulle helt vara på mina villkor, annars våldtäkt.
 
Toppen