Porrbio, hur funkar det?

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det varierar från dag till dag, allt beror på vilka som är där. Jag gillar nog Manhattan mer, men det är nog mest för att jag tycker deras planlösning är bättre (plus att de har en sugbänk!). Tider, ja du kan nog räkna med att det är någon där jämt, mer folk på eftermiddagen och kvällen givetvis.
Jag har haft bra upplevelser på båda, men instämmer med att Manhattans planlösning är bättre och trevligare. Ska tydligen finnas sugbänk på BV också, men inget som jag hittat i mörkret… Någon som vet?
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det är underbart! Tänk dig en bardisk där en person kan stå och hänga med armarna över disken och luta sig mot den, samtidigt som han kollar på en skön porrfilm. Under disken kan en annan sitta och serva kuken skönt på den som står och hänger vid disken.

Själv älskar jag båda positioner! Helt underbart att ge sig hän till någons kuk och runka och suga kuken under disken tills kuken sprutar skönt i munnen. Därefter ställa sig och kolla porrfilm medan jag får min egen kuk avsugen av en varm våt mun. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är underbart! Tänk dig en bardisk där en person kan stå och hänga med armarna över disken och luta sig mot den, samtidigt som han kollar på en skön porrfilm. Under disken kan en annan sitta och serva kuken skönt på den som står och hänger vid disken.

Själv älskar jag båda positioner! Helt underbart att ge sig hän till någons kuk och runka och suga kuken under disken tills kuken sprutar skönt i munnen. Därefter ställa sig och kolla porrfilm medan jag får min egen kuk avsugen av en varm våt mun. :)
Låter ju riktigt trevligt, är det som en lång bardisk så många kan stå och hänga på rad?
 

Transfer

Medlem
Kön
Man
Har bara erfarenhet av Manhattan och har varit där ett otal gånger. Var dock ett par år sedan sist. Hur skön upplevelse som helst. Har aldrig gått därifrån utan att fått utlösning av att någon annan har tillfredställt mig.

Mitt ”favoritställe” är de 2 sugbänkarna som finns. Bara att ställa sig vid en av bänkarna och kolla på porrfilm. Tar inte lång tid innan någon där under börjar smeka och knäppa upp byxorna. Skönt med anonym avsugning utan motprestation.
 
Toppen