Porrtidningsköp och runk vi minns!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man var utomlands blev det en vana att köpa två eller tre inhemska tidningar från det landet. När jag och tre killar kom hem från USA hade vi fem tidningar som vi lånade av varandra. På den tiden var de svenska kvinnorna inte rakade men de var utländska. Ungefär som Samantha Fox hon har ju en buske på hennes nakenbilder från ungdomen. Finns även på Madonna med en katt på bilden.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man

Minns när jag såg Anneli Nilsson på omslaget till Aktuell Rapport för första gången på tidningshyllan och hur föngslad och kåt jag blev att se den bilden. Fick till sist tag i numret och oj vad man runkade till hennes set (softcore). När jag långt senare insåg att hon hade gjort hardcore för bla Private ….ja, onanerandet blev ju inte mindre upphetsande av att nu få se Anneli ta kukar i alla kåthål och sedan bli nedkladdad med sperma. Vilken härlig tid!

Generöst uppladdat av dig! Många sköna bilder!
 

zacke

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Ett stark minne från tonåren är när jag ofta hängde med en äldre herre (vi runkade ihop). Han var en vän till familjen. Han hade en enorm porrtidningssamling. Många var utländska, de flesta på engelska men några tyska och från 69-70-80talet. Några var asiatiska.

Jag minns inte namnen på alla men någon hette taboo har jag för mig och andra med mycket alternativ sex. Mycket är förbjudet idag.

Där såg jag, tonårsversionen av mig, en massa djursex, incest, bdsm och annat tabu. Snubben var en äkta snuskgubbe haha.
Ja jag hade oxå en äldre gubbe ja hade kontakt med,han hade samlats en massa porrtidningar under många år, i min hemby, vi börja runka i hop ett par dar varje dag i 5-6 år även sög varann. Vi hade jätteskönt i hop!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Våra grannar hade landställe i skärgården i stugan fanns det porrtidningar. Äldsta dottern tvåår yngre än mig och jag läste tidningarna. Dottern brukade använda baddräkt men om den var blött hade hon inga problem med att näcka. Brukade ibland lukta på hennes baddräkt i skrevet.
Jag var i början av tonåren men jag hade redan sperma. Skulle nog gärna haft sex men tror inte hon tänkte på mig på det viset , dessutom var vi för unga. Om hon var könsmogen vet jag inte men könshår och bröst hade hon börjat få, risken fanns han hon skulle bli gravid.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukade köpa tidningarna på en kiosk som låg lite avsides. I början åkte jag dit strax före de stängde, men sen fann jag som sagt en spänning i att köpa tidningen. Ibland var det en 30-årig tjej i kassan och hon brukade le lite när jag kom med tidningen och sen packa ned den i en svart plastpåse.

Var samma spänning när jag hyrde porrfilmer. Dessa var ju lite avsides bakom ett svart draperi och en gång när jag smög in där bakom stod det en tjej där och tittade på filmerna. Minns att jag först skämdes och var på väg att gå ut, men sen insåg jag att hon faktiskt också var där för att hyra snuskfilm. Så vi stod där ett tag och sneglade, sen tog hon en film och gick.

Jag väntade ett tag innan jag tog den filmen jag bestämt mig för och sen åkte jag hem. Minns jag runkade nog mer åt tanken på att tjejen antagligen satt hemma och såg porr än åt själva porrfilmen på TV:n.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Fascinerande vad många som har hittat porr hemma hos sig själva eller hos någon kusin. Sånt förekom inte alls i min uppväxt. Enda tecknet på att sex skedde var att jag såg kondomer i nattygsbordet inne hos föräldrarna nån gång.

Eller, det är inte riktigt sant. En gång när jag kom hem till min farsa och vad jag minns alla hade varit bortresta, hade någon (fortfarande oklart vem) skrivit ut en tuttbild av nån populär modell på 90-talet på skrivaren. Det här var i internets barndom när man inte kunde hitta porr lika enkelt än.

Själv köpte jag under ett par år då och då något nummer av Playboy. Idag gillar jag inte den glättiga stilen på deras foto alls, men som tonåring och nyligt vuxen kittlade det så klart. Jag behöll de tidningarna ganska länge, och även om jag inte håller dem för någon vidare kvalitet vare sig fotografiskt eller innehållsmässigt (artiklarna var i ärlighetens namn ofta rätt töntiga, saker som "så här vinner du ett slagsmål på en bar", som om det vore koolt att kunna slåss liksom), men det vore allt kul att titta tillbaka på bilderna och minnas hur man onanerade. Och antagligen onanera själv igen.

Minns särskilt en college special, ett special/extra-nummer som inte hade några artiklar, utan bara bilder på college-tjejer, så oftast bara en eller möjligtvis två bilder per tjej. Det bläddrade jag i många gånger, och kommer fortfarande särskilt ihåg en söt tjej som satt i skräddarsitt helt naken så när som på en halsduk som hängde ned över bröstet på henne (dock inte så att den skymde brösten!).

Hmm... blev visst lite kåt av att minnas detta...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fascinerande vad många som har hittat porr hemma hos sig själva eller hos någon kusin. Sånt förekom inte alls i min uppväxt. Enda tecknet på att sex skedde var att jag såg kondomer i nattygsbordet inne hos föräldrarna nån gång.

Eller, det är inte riktigt sant. En gång när jag kom hem till min farsa och vad jag minns alla hade varit bortresta, hade någon (fortfarande oklart vem) skrivit ut en tuttbild av nån populär modell på 90-talet på skrivaren. Det här var i internets barndom när man inte kunde hitta porr lika enkelt än.

Själv köpte jag under ett par år då och då något nummer av Playboy. Idag gillar jag inte den glättiga stilen på deras foto alls, men som tonåring och nyligt vuxen kittlade det så klart. Jag behöll de tidningarna ganska länge, och även om jag inte håller dem för någon vidare kvalitet vare sig fotografiskt eller innehållsmässigt (artiklarna var i ärlighetens namn ofta rätt töntiga, saker som "så här vinner du ett slagsmål på en bar", som om det vore koolt att kunna slåss liksom), men det vore allt kul att titta tillbaka på bilderna och minnas hur man onanerade. Och antagligen onanera själv igen.

Minns särskilt en college special, ett special/extra-nummer som inte hade några artiklar, utan bara bilder på college-tjejer, så oftast bara en eller möjligtvis två bilder per tjej. Det bläddrade jag i många gånger, och kommer fortfarande särskilt ihåg en söt tjej som satt i skräddarsitt helt naken så när som på en halsduk som hängde ned över bröstet på henne (dock inte så att den skymde brösten!).

Hmm... blev visst lite kåt av att minnas detta...
Samma här. Det fanns inga tecken på att sex förekom i mitt hem, mer än att jag vid några få tillfällen hörde mamma o pappa knulla med varandra. Eller rättare sagt, jag hörde sängen knarra rytmiskt och efter den tystnat fick pappa ofta en hostattack. Porrtidningar tordes man inte köpa när man bodde i en liten ort med endast 1500 innevånare, så det blev bara de få tidningar som man hade turen att hitta slängda i ett vägdike... Det var med spänning man försökte öppna de blöta och klibbiga bladen i tidningen för att kunna se på nära håll hur en fitta såg ut... Intresset för kukar hade inte vaknat helt hos mig då. Det kom några år senare.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag drar mig så sakteliga till minnes hur det var när jag väl lyckats komma över någon porrblaska. TopHat, Piff o Raff var tidningar som då gällde och något magasin med lättklädda eller neglisché-klädda tjejer. Det var ju höjden av erotisk upphetsning att som skolungdom bläddra i dessa och utlösningen var nära jämt.
Införskaffandet var en historia för sig, när inte någon slängd blaska kunde hittas ute. Det fanns några kiosker (Pressbyrån o andra) som hade porrblaskor bakom glaset vid sidan om luckan, lite halvdolda bakom varandra och magasinen, för det var inget man öppet skulle, fick eller ville skylta med. Tricket var att göra kioskmadamen ouppmärksam genom att, vilja köpa eller fråga om något som låg bakom henne, så att man oförmärkt kunde norpa till sig en av rariteteterna. Vissa kiosker var en guldgruva i detta hänseende. (Dessbättre preskriberat nu!)
Därefter var det snabbt hem efter skolan och/eller om en samling redan fanns att börja bläddra. Det gjorde inget att samma tidning/-ar redan studerats vid flertal tillfällen, eggelsen var nästan som ny varje gång, speciellt vissa bilder. Det tog oftast inte lång stund att komma till edge-punkten, men sen gällde att ta det lugnt så att man hann edga minst en gång till varje het bildsida, bläddra fram och tillbaka sida för sida, tills den sida hittades där det för dagen bara inte gick att hålla tillbaka längre. Fanns det flera tidningar att studera var det en verklig utmaning att klara av alla.
Gav fantastiska sprut, ett stort välbefinnande och skön mattighet efteråt.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det känner man igen (förutom norpandet) Fanns en liten kiosk med en äldre man som hade den. I ett par lådor vid disken hade han många tidningar som man kunde bläddra i och köpa. Visste man inte vad man skulle ha så hjälpte han till att välja. Var där många gånger och handla, blev lite av stammis. Han frågade ofta om dom hade varit bra och om man var nöjd hehe…. Och det kunde jag bara nicka och hålla med om.
Efter att man köpt så var det skönt sätta sej på moppen och åka iväg någonstans att njuta av tidningen och runka. Blev många sköna runk… Härliga minnen
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Color Climax bjöd på många långa runkstunder. Det här omslaget är en klassiker.

https://imgbox.com/JFgP2i33#
Anna (Anoushka) Marek! En verklig favorit! Minns att jag hade det det här numret av TS - tror att det kan vara från samma fotoset:


Oj vad jag tände på henne när det begav sig och så mycket jag onanerade för henne! Tack för påminnelsen!
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Alla runk och sprut till Tabitha Cash.....
Ja underbart! Tabatha, baby! Ägde själv inte följande härliga Private nummer. Min dåvarande runkvän lånade dock ut det generöst och tillsammans hade vi många trevliga stunder i Tabathas sällskap. Inte sällan kulminerade dessa tillfällen med oss stående mitt emot varandra med tidningen mellan oss, uppslagen på någon extra uppkåtande sekvens. En hel del ”friendly fire” följde om man säger så….riktigt kladdigt men riktigt härligt!



. .

 

Cumbaths

Välbekant medlem
Adele Stephens blev tidigt en favorit och platsar lätt i min topp 10 lista över de flickor jag runkat för mest genom åren. Hon gjorde nästan helt uteslutande software/glamour (även om hon medverkade i en del saftiga dildo videos). Lyckan var ju därför total när man till sist hittade det här numret av PH och fann Adele i hardcore b/g action!

Man trodde knappt sina ögon. Var det verkligen hon? När jag väl hade "identifierat" henne så följde en av de mest tillfredställande onanistunderna jag dittills haft. Här var ju denna skönhet - som man hade lustat efter under flera års tid - och här sög hon kuk och fick sin vackra vagina slickad och penetrerad av en rejält stor penis! Jag var som i sjunde himlen och onanerade i timmar åt hennes vackra kropp och hur härligt knullad hon blev. En riktigt kladdig cumshot bild var väl det enda som saknades men det som man verkligen fick se var njutbart bortom beskrivning!
 
Last edited:

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hemma fanns det inga tidningar men väl i pappersinsamlingen. Många gånger man ”dök runt” i de containrarna i jakt på tidningar. När man blev lite äldre så köpte jag själv.
Favoriten var Aktuell Rapport, främst boken de hade, med noveller.
 
Toppen