Porrtidningsköp och runk vi minns!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
De gammal jag är har kvar är alla från utlandet. Var en vana jag tog upp att fort man var utomlands skulle man köpa med sig två tidningar från det landet. I Canada och USA vad det lite svårt att välja fanns många men vi var fem killar så vi bytte senare. Det var även än kvinna med i sällskapet, hon köpte också två tidningar med män på omslaget men upptäckte snart att det var nog för homosexuella män.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
De gammal jag är har kvar är alla från utlandet. Var en vana jag tog upp att fort man var utomlands skulle man köpa med sig två tidningar från det landet. I Canada och USA vad det lite svårt att välja fanns många men vi var fem killar så vi bytte senare. Det var även än kvinna med i sällskapet, hon köpte också två tidningar med män på omslaget men upptäckte snart att det var nog för homosexuella män.
Specifikt vilka tidningar har du kvar fortfarande?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hemma fanns det inga tidningar men väl i pappersinsamlingen. Många gånger man ”dök runt” i de containrarna i jakt på tidningar. När man blev lite äldre så köpte jag själv.
Favoriten var Aktuell Rapport, främst boken de hade, med noveller.
Gillade också Aktuell Rapport pocket. Lätt att gömma undan och att ha med sig när lusten föll på.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lite svårt att hitta de bilder som jag vill se gärna en kvinna med en hårig buske som särar på benen. Ofta är det rakade kvinnor som ofta har en kuk eller något annat i slidan. Bilderna tidigare var inte lika grova som nu men minst lika upphetsande.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
I slutet på 1970-talet hade en sju år äldre gift tjej mig som toyboy när hon pluggade i Stockholm en del helger. Hennes man visste om allt och det finns mycket minnen från den tiden. En sommar åkte jag med hela familjen på husvagnssemester. Efter middagen en dag köpte hon Lektyr och Fibban så vi män skulle hetsa upp oss lite. Senare på kvällen när barnen somnat hade vi trekant i husvagnen, rätt försiktigt så inga vaknade och såg vad vi gjorde. Hennes man kom först i henne och sedan var det min tur att köra på i hans sats och fylla på med min.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När var i början av tonåren så var vi på våra grannars landställe i skärgården, där fanns det porrtidningar jag och grannens äldsta dotter läste sexnovellerna, hon erkände också att hon tittade på bilderna.
Jag märkte att hon brukade ta av sig trosorna efter ett tag, jag låg ofta med ett kraftigt stånd. Att hon ibland badade naken gjorde inte saken bättre, tror hon var tolvår hade rätt stora bröst för sin ålder och mycket könshår även om det var väldigt kort. Jag kunde gå ut i skogen och runka flera gånger om dagen, skulle gärna har sex med grannens dotter men det skulle aldrig kunna gå för sig. Mycket möjligt hon onanerade och smekte sig med hjälp av tidningarna. Bra att inget hände ingen av oss var byxmyndig, men jag kunde spruta rätt mycket när jag var 14år, Millan som grannens dotter kallades hade haft mens i ett halvår det var inte helt regelbunden men kom nästan varje månad. Tror inte Millan hade någon tanke på att ha sex med mig eller hur hon påverkade mig. En gång sade hon att jag hade en vacker penis, men undrade varför den ofta var så stor, hon fortsatte blir du nog kåt av kvinnorna i tidningarna. Vi hade ju känt varandra sedan hon var fyra år så att hon skulle påverka mig i sexuella tanker hade hon inte förstått.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När var i början av tonåren så var vi på våra grannars landställe i skärgården, där fanns det porrtidningar jag och grannens äldsta dotter läste sexnovellerna, hon erkände också att hon tittade på bilderna.
Jag märkte att hon brukade ta av sig trosorna efter ett tag, jag låg ofta med ett kraftigt stånd. Att hon ibland badade naken gjorde inte saken bättre, tror hon var tolvår hade rätt stora bröst för sin ålder och mycket könshår även om det var väldigt kort. Jag kunde gå ut i skogen och runka flera gånger om dagen, skulle gärna har sex med grannens dotter men det skulle aldrig kunna gå för sig. Mycket möjligt hon onanerade och smekte sig med hjälp av tidningarna. Bra att inget hände ingen av oss var byxmyndig, men jag kunde spruta rätt mycket när jag var 14år, Millan som grannens dotter kallades hade haft mens i ett halvår det var inte helt regelbunden men kom nästan varje månad. Tror inte Millan hade någon tanke på att ha sex med mig eller hur hon påverkade mig. En gång sade hon att jag hade en vacker penis, men undrade varför den ofta var så stor, hon fortsatte blir du nog kåt av kvinnorna i tidningarna. Vi hade ju känt varandra sedan hon var fyra år så att hon skulle påverka mig i sexuella tanker hade hon inte förstått.
Den har vi läst några ggr förut....
 

Cumbaths

Välbekant medlem
För oss som köpte och runkade till porrtidningar innan internet helt tog över: Tänkte att det kunde vara intressant att starta en tråd där man kan dela erfarenheter om speciellt minnesvärda tidningsinköp och runkstunderna man hade då.





Dom var helt underbara dom med och ledde till många sköna onanistunder men det är en annan historia!


Det är väl lika bra att jag även behandlar de andra tidningarna jag nämnde i min inledande post. Har inga lika starka minnen kopplade till dessa utan mera generella men inte desto mindre runkkåta hågkomster



Lui och Mayfair var ju såklart långt mycket mindre explicita än CC och Rodox. Klassig softcore/glamour som ändå försåg mig perfekt uppvärmning inför längre runkstunder. Inte minst Mayfair numret minns fungerade bra för detta ändamål innan man styrde över till h/c. Att såna klassiska skönheter som Adele Stephens, Chloe Vevrier och Jo Guest var med föranledde ju att penisen alltid blev stenhård och kladdig på nolltid



Ett par minuter räckte och vanligtvis behövde man inte ens röra kuken när man avnjöt dessa skönheter så var penis stenhård och stod rätt upp med blottat, rödsvullet ollon. Det var roligt att pröva hur länge man kunde hålla ut innan man började runka på allvar. Bara bläddra i tidningarna och känna hur man blev kåtare och kåtare samtidigt som ens bultande, vajande råstånd otåligt väntade på bli avrunkad. Till sist kunde man inte stå emot längre

Mmm… blir riktig nostalgisk av att tänka på det hejdlösa runkandet man kunde hänge sig åt på den tiden i studentlyan. Naken framför köksbordet med ett antal utvalda tidningar uppslagna så kunde man lugnt och metodiskt ägna sig åt onani i timmar. Man kunde flämta och stöna så mycket man ville, man lättade på trycket när man kände för det och kunde trots det fortsätta igen efter en kortare paus. Det blev en del smakande på den egna säden och ibland letade sig även ett finger upp i rumpan för lite extra njutning.

Framåt småtimmarna när man hade onanerat nästan oavbrutet i timmar och lukten av sperma och försats fyllde rummet där jag satt (för att inte tala om smaken i munnen :p) var det till sist dags att spruta en sista gång. Vid en sådan maratonsittning så minns jag hur förvånad jag blev att min kuk styrde in mig på Salima Gardel i LUI numret.


Lustigt - här hade man njutit av riktigt kladdig hardcore i timmar, med otaliga kukar i munnar, fittor och stjärthål, och så var det en relativt beskedlig bildserie som fick det att bli för mycket för mig. Men herregud vilka vackra ögon, och vilket underbart hår och så Salimas vackra bröst!!!!! Oj, så man sprutade!!!!
Sedan sov man riktigt gott - utmattad, svettig och täckt med intorkad sädesvätska, ja då var man lycklig och tillfredställd!.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
På den tiden hade det hår på könsorganen, gillar jag nu är de flesta rakade, alla snippor är vackra men jag föredrar en med hår.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
När var i början av tonåren så var vi på våra grannars landställe i skärgården, där fanns det porrtidningar jag och grannens äldsta dotter läste sexnovellerna, hon erkände också att hon tittade på bilderna.
Jag märkte att hon brukade ta av sig trosorna efter ett tag, jag låg ofta med ett kraftigt stånd. Att hon ibland badade naken gjorde inte saken bättre, tror hon var tolvår hade rätt stora bröst för sin ålder och mycket könshår även om....... ......
Den har vi läst några ggr förut....
JA, håller med - Ganska tröttsamt att läsa samma "fantasifulla upplevelser" om o om igen !
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är väl lika bra att jag även behandlar de andra tidningarna jag nämnde i min inledande post. Har inga lika starka minnen kopplade till dessa utan mera generella men inte desto mindre runkkåta hågkomster



Lui och Mayfair var ju såklart långt mycket mindre explicita än CC och Rodox. Klassig softcore/glamour som ändå försåg mig perfekt uppvärmning inför längre runkstunder. Inte minst Mayfair numret minns fungerade bra för detta ändamål innan man styrde över till h/c. Att såna klassiska skönheter som Adele Stephens, Chloe Vevrier och Jo Guest var med föranledde ju att penisen alltid blev stenhård och kladdig på nolltid



Ett par minuter räckte och vanligtvis behövdes behövde man inte ens röra kuken när man njöt av dessa skönheter så var penis stenhård och stod rätt upp med blottat, rödsvullet ollon. Det var roligt att pröva hur länge man kunde hålla ut innan man började runka på allvar. Bara bläddra i tidningarna och känna hur man blev kåtare och kåtare samtidigt som ens bultande, vajande råstånd otåligt väntade på bli avrunkad. Till sist kunde man inte stå emot längre

Mmm… blir riktig nostalgisk av att tänka på det hejdlösa runkandet man kunde hänge sig åt på den tiden i studentlyan. Naken framför köksbordet med ett antal utvalda tidningar uppslagna så kunde man lugnt och metodiskt ägna sig åt onani i timmar. Man kunde flämta och stöna så mycket man ville, man lättade på trycket när man kände för det och kunde trots det fortsätta igen efter en kortare paus. Det blev en del smakande på den egna säden och ibland letade sig även ett finger upp i rumpan för lite extra njutning.

Framåt småtimmarna när man hade onanerat nästan oavbrutet i timmar och lukten av sperma och försats fyllde rummet där jag satt (för att inte tala om smaken i munnen :p) var det till sist dags att spruta en sista gång. Vid en sådan maratonsittning så minns jag hur förvånad jag blev att min kuk styrde in mig på Salima Gardel i LUI numret.


Lustigt - här hade man njutit av riktigt kladdig hardcore i timmar, med otaliga kukar i munnar, fittor och stjärthål, och så var det en relativt beskedlig bildserie som fick det att bli för mycket för mig. Men herregud vilka vackra ögon, och vilket underbart hår och så Salimas vackra bröst!!!!! Oj, så man sprutade!!!!
Sedan sov man riktigt gott - utmattad, svettig och täckt med intorkad sädesvätska, ja då var man lycklig och tillfredställd!.
En underbart härlig tråd du drog igång. Läser med största nöje och minns plötsligt spänningen och den enorma kåtheten. Nu känns det som jag kan känna det i kroppen igen. Det du beskriver i dina inlägg ligger så nära min egen erfarenhet. När man köpte ett par tidningar samtidigt var det en fantastisk känsla och det var ingen hejd på runkandet. Efter att ha runkat i timmar långt in på natten och kommit flera gånger och tömt ur mig all sperma somnade jag gott för att bara några timmar senare vakna och vara sprängkåt igen. Då var det underbart att bara runka och komma igen till de härliga bilderna.
 
Toppen