raka sig

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Why not, är värt ett försök. Det växer ju ut igen om du inte är nöjd med resultatet. Själv tycker jag det är helt topp:D:D

Kåt runkare
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
känns faktiskt mycket luftigare o fräschare då man rakar pungen o skaftet, till skillnad från att ha en en stor o äcklig buske kring hela härligheten ;) brukar raka mig sådär varannan vecka, räcker bra tycker jag, kortar också av håren ovanför kuken, ser snyggare ut tycker också tjejer :D
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Mycket mer inbjudande att ta ett rejält, fast grepp om den beiga riddaren om den den är helt kal. Bakmusade tjejer gillar definetivt detta bättre. Rätta mig om jag har fel.

Runka e livet!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med dig:):D
Originally posted by Ståfräsen

Mycket mer inbjudande att ta ett rejält, fast grepp om den beiga riddaren om den den är helt kal. Bakmusade tjejer gillar definetivt detta bättre. Rätta mig om jag har fel.

Runka e livet!

Kåt runkare
 
Kön
Man
*asg* jag skulle vilja se den kille som vågar sig på å noppa pungen. Har han inte lipat förut borde han göra det då....


To heaven and back again
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
âr du säker på att gör så ont. Har gjort det i flera år nu:D
Originally posted by subway_to_ecstasy

*asg* jag skulle vilja se den kille som vågar sig på å noppa pungen. Har han inte lipat förut borde han göra det då....


To heaven and back again

Kåt runkare
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Har ett bra tips som funkar mot "kli". Du tar ett varmt bad och masserar in nån sort av fett t ex massage olja vilket jag föredrar, efter det rakar du med mycket vatten.

Ett härligt runk efter det passar utmärkt.
 
Kön
Man
jag tycker inte d kliar alls... kan va för att ja e rätt van att raka pungen nu. men torrraka aldrig. raka i duschen. om du gör d några ggr så kommer kliet säker försvinna
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Jo brukar raka med mach 3, fungerar bra med bara ljummet vatten, fast det är ju ett helsike när stubben kommer tillbaka. Man kanske skulle prova på att noppra lite för att se hur det känns. Brukar ju inte vara någon större fara på andra delar av kroppen bara man är snabb. Har provet att smörja efteråt med aloevera gel det fungerar jäkligt bra, blir lent som bara den.
 
Toppen