Rakad eller hårig?

T

Tophat

Gäst
Jag och min sambo har alltid varit hel rakade och det känns sänt med släta och väl rakade kön. Vi blir mer kåta av att titta på rakade kön och mer njutbart när man har sex!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har blivit mer och mer för rakat. Ansar bort det mesta numera. Att gå ner på en välrakad kvinna är rent underbart.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Alltid slät och fin. Skönast så, dessutom tycker jag att om jag vill att min partner ska vara slät, så är det bäst om jag börjar.
 
T

Tophat

Gäst
Härligt att vara slät rakad det har jag varit i nästan 30 år rakar mig varje gång jag duschar min sambo är också alltid vältajmad!!!
För min sambo gillar att visa sig naken när vi går på nakenbad och ligger alltid med benen brett isär och det kommer alltid fram män och tittar på henne och smeker sina kukar och då njuter hon!
 
T

Tophat

Gäst
Jag och min sambo ligger och solar nakna nu nyrakade och det är så härligt ute på Kärsön inte så mycket folk heller bra några män som inte törs klä av sig utan dom har julgran öppnad och står och runkar och tittar på oss!
Vi tycker att det är härligt att män tittar på oss!
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Är nog 35 år sedan jag rakade mig första gången inte vanligt då . Numer blir det på sommaren och då blir det hela kroppen tycker det ser mycket konstigt ut med en riktigt hårigt bröst och mage men rakad runt snoppen .
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Lite kul med en tråd som lever efter 16 år! Den har ändå bara 30-talet inlägg.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag rakar paketet lite då och då, och jag gillar känslan som väcks i mig och i området som jag behandlar. Det känns helt fantastiskt skönt att smeka sig själv när jag är nyrakad, allting känns så lent då. När det gäller Killar/Män så tycker jag att det kan vara riktigt upphetsande med en skapligt stor kuk, ej omskuren med skapligt stort och saftigt kukhuvud som är helrakad, gärna nyrakad, skulle gärna raka honom själv, en service som naturligt vis avslutas med att jag runkar och suger honom tills det går för honom, kanske han servar mig på samma sätt eller varför inte en härlig 69:a efter att vi båda är rakade och lena i skrevet (en ung kille står högst på min önskelista). Usch då, nu sitter jag och styvnar till när jag skriver detta. När det gäller Tjejer/Kvinnor gillar jag båda delarna, både rakade och orakade och även ansade, jag gillar mer en fitta som är hårig över hela området, men som är kortklippt/ansad om ni förstår hur jag menar, en liten tofs eller en sträng ovanför på musbacken tycker jag ser larvigt ut. Jag har till min ära haft nöjet att få raka några fittor själv och det var en underbar känsla som jag gärna upplever igen. Kommer ihåg att en av Damerna låg på sängen med benen särade och utanför sängen och jag stod på knä mellan hennes ben när jag skred till verket och efter en kort stund så ser jag hur hon svarar på behandlingen genom att börja sava, så otroligt upphetsande att se fittsåsen tränga fram mellan blygdläpparna och sakta rinna ner mot stjärtskåran, passade på att smaka på henne då: Gott Gotti Gottgott!!
Nu är jag garanterat skitkåt.(y)(y)(y)
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hur ser det ut nu för tiden i ett genomsnittligt omklädningsrum på damernas?
Hur är fördelningen mellan slätrakat, trimmat och buske, typ?
Och hur ser det ut i olika åldersgrupper?
Gissar att majoriteten av de yngre tjejerna är mer eller mindre slätrakade och de äldre/milfarna mer behårade, men vad vet jag. :)
 
T

Tophat

Gäst
Jag håller med jag är alltid rakad och min sambo som snart är 50 år är också hel rakad och har en piercing pinne i guld rakt igenom sin clitta! Superhäftigt att slicka fittan och låta tungan leka med piercingen
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hur ser det ut nu för tiden i ett genomsnittligt omklädningsrum på damernas?
Hur är fördelningen mellan slätrakat, trimmat och buske, typ?
Och hur ser det ut i olika åldersgrupper?
Gissar att majoriteten av de yngre tjejerna är mer eller mindre slätrakade och de äldre/milfarna mer behårade, men vad vet jag. :)
Har inte exakta siffror på saken, men bland 50+ är det nog ansat hos en del och några få rakade samt de flesta med någorlunda naturlig behåring.
Landar vi på 20+ är förhållandet omvänt. De däremellan är nog linjärt fördelade mellan dessa två grupper.

Fråga mig inte hur jag kan veta...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hur ser det ut nu för tiden i ett genomsnittligt omklädningsrum på damernas?
Hur är fördelningen mellan slätrakat, trimmat och buske, typ?
Och hur ser det ut i olika åldersgrupper?
Gissar att majoriteten av de yngre tjejerna är mer eller mindre slätrakade och de äldre/milfarna mer behårade, men vad vet jag. :)

De jag ser i duschen efter gymmet är nog till 80% rakade eller väldigt "friserat". Kamsportsklubben är 100% rakade, men där vet jag även killar rakar bort alla behåring, kön, ben, bröst etc. Detta för att kunna åla sig ur saker lättare.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
De jag ser i duschen efter gymmet är nog till 80% rakade eller väldigt "friserat". Kamsportsklubben är 100% rakade, men där vet jag även killar rakar bort alla behåring, kön, ben, bröst etc. Detta för att kunna åla sig ur saker lättare.

Cyklister har länge varit kända för att raka ben för att det gör mindre ont att få benen masserade
Och att skrapsår läker snabbare
 
Toppen