Rakad eller hårig?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Under Moskva OS (1980?) rakade en engelsk simmare bort allt håret på huvudet och kroppen för att bli snabbare...

Vissa inom Jiujitsun smörjer in sig med hudkräm innan matcherna. Tanken är att det sa sippra ut lite när man svettas så det blir svårare att greppa. Detta i tävlingarna utan dräkt, med dräkt spelar det ju ingen roll.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vissa inom Jiujitsun smörjer in sig med hudkräm innan matcherna. Tanken är att det sa sippra ut lite när man svettas så det blir svårare att greppa. Detta i tävlingarna utan dräkt, med dräkt spelar det ju ingen roll.
Räknas som fusk?

Hört om liknande inom brottning
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Räknas som fusk?

Hört om liknande inom brottning

Svårt och bevisa om man smörjt in sig så det hunnit dra in i huden. De kollar en innan matcherna och torkar av en om de anser att man är för oljig.

Jo, jag är helrakad. Utom huvudet, men det är lockande ibland att bara ta bort skiten då det fastnar under sparring och så. Rakar med hyvel så inget vax här.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Svårt och bevisa om man smörjt in sig så det hunnit dra in i huden. De kollar en innan matcherna och torkar av en om de anser att man är för oljig.

Jo, jag är helrakad. Utom huvudet, men det är lockande ibland att bara ta bort skiten då det fastnar under sparring och så. Rakar med hyvel så inget vax här.

Och alla gör det...?

Låter nice
Lent och kyssvänligt:p
Men raka huvudet låter rätt radikalt :-D
 
T

Tophat

Gäst
Underbart vackert att titta på en hel rakad fitta och de dom mindre fina blygdläpparna och en svullen klitta längst upp och den huka sig ner och låta tungan slicka dig in mellan blygdläpparna och fittan börjar på att sava!
mmmmm
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Svårt och bevisa om man smörjt in sig så det hunnit dra in i huden. De kollar en innan matcherna och torkar av en om de anser att man är för oljig.

Jo, jag är helrakad. Utom huvudet, men det är lockande ibland att bara ta bort skiten då det fastnar under sparring och så. Rakar med hyvel så inget vax här.

Sexigt.Gillar rakat.Rakar själv både kuken och pungen.Och runt om.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Var och en måste välja, men jag tycker att det är fint att snygga till underlivet ifall någon annan ska dit. Jag uppskattar släta underliv mycket.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag hänger en del på naturiststränder och gemensamma badhus
Jag tycker mig se en trend att yngre behåller sitt pubeshår och "äldre" rakar
De yngre visar att de har en fin buske och de "äldre" vill raka bort "de grå" stråna....
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag hänger en del på naturiststränder och gemensamma badhus
Jag tycker mig se en trend att yngre behåller sitt pubeshår och "äldre" rakar
De yngre visar att de har en fin buske och de "äldre" vill raka bort "de grå" stråna....
mörkhåriga yngre tjejer, finns ju inget snyggare än när dom lämnar sitt hår kvar på fittan en vacker svart buske
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
[QUOTE="

Yngre kvinnor låter det växa?[/QUOTE]

Min forskning pekar på att det skiljer mer och mer bland de yngre. Flera saker som spelar in numera. Det finns både politiska, religiösa och kulturella skäl att släppa fram lite mer hårväxt än vad som varit standard ett tag nu.

Skulle kunna beskrivas i åldersgrupper lite så här:

50-talister = mest orakat
60-talister = rakat förekommer
70-talister = 50/50
80-talister = mest rakat
90-talister = orakat förekommer

Någon ur juniorlaget får uttala sig om de senare årgångarna.

Fråga mig aldrig hur jag kan veta!!!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
[QUOTE="

Yngre kvinnor låter det växa?

Min forskning pekar på att det skiljer mer och mer bland de yngre. Flera saker som spelar in numera. Det finns både politiska, religiösa och kulturella skäl att släppa fram lite mer hårväxt än vad som varit standard ett tag nu.

Skulle kunna beskrivas i åldersgrupper lite så här:

50-talister = mest orakat
60-talister = rakat förekommer
70-talister = 50/50
80-talister = mest rakat
90-talister = orakat förekommer

Någon ur juniorlaget får uttala sig om de senare årgångarna.

Fråga mig aldrig hur jag kan veta!!![/QUOTE]


En vattendelare?
Pratar vi män och kvinnor?
 
Toppen