Rakad eller hårig?

Arrhe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Gör som du faktiskt, ska inte se ut som att man lagt nber massa tid på att få det snyggt men ändå, anser att det ser inte ska vara helt rakat på mig själv men man kan ju aldrig begära något av en tjej, men att fixa till frillan runt kuken är uppenbart, skulle du själv vilja slicka en kvinna om det är som amazonas-djungel? ska ju inte spotta hårbollar efteråt!!!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag rakade pungen och skaftet första gången den 10 mars. Efter det gör jag det ungefär en gång per vecka. Det är ju så lätt att hålla efter när man väl har rakat sig första gången. Jag trimmar med sax vid roten. Tycker det är fräschare att ha rakad pung och det känns luftigare, speciellt på sommaren. Jag tror också att många tjejer uppskattar en rakad pung.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag skulle aldrig kunna låta det där håret växa ut igen.. inte ens om en tjej bad mig.. hade en tjej en gång som ville se hur det såg ut.. men det skulle inte gå.. obehagligt ju!


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle inte kunna tänka mig att sluta raka mig. Det tar som sagt var inte så lång tid när man väl har börjat få lite ordning på behårningen, ett par extra minuter i duschen.

Jag känner mig sexigare rakad, tycker att det är skönare att smeka mig själv och ingen kille har direkt klagat över det, tvärtom! Men det är mitt eget val, ingen som sagt till mig att raka mig, JAG gillar det!
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag håller med Rödluvan! Jag rakar mig för min egen skull - det är mycket skönare att onanera och alla tjejer jag träffat gillar det. Hur skönt är det att bli slickads på pungen om man har fullt med hår där?
 

Incognito

Ny medlem
Kön
Man
En fråga till grabbarna. I brist på möjligheten att linda in denna fråga på något fint sätt så går jag rakt på sak: Rakar ni bort rövhåret oxå?!?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Incognito

En fråga till grabbarna. I brist på möjligheten att linda in denna fråga på något fint sätt så går jag rakt på sak: Rakar ni bort rövhåret oxå?!?
Nej, men jag har provat. :oops::D Det kändes lite märkligt må jag säga, och lätt var det fan inte heller, hehe. Tänker inte gå in på hur jag bar mig åt. :love::D
Men det var inte särskilt kul när det växte ut igen! Skavde skapligt kan jag meddela...
Sen en lustig detalj! Det är helt omöjligt att släppa sig utan att det hörs om utan hår i röven, haha. Skinkorna fladdrar ju hejvilt. Kanske därför tjejer inte fiser? ;)

Men jag rakar numera en bit bakom pungen också. Typ så långt man kommer åt om man står upp och lyfter på paketet.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Har rakat mig i fem år nu, enbart för att JAG njuter av det. Att sedan andra uppskattar det är en ren bonus. Jag ansar röven då och då men rakar den inte helt, bara kapar det väldigt kort

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

kamraten

Medlem
Kön
Man
jag trimmar håret runt kuken och på pungen. rakat helt några gånger, men det killade för mycket när det växte ut, så jag gillar hellre att trimma bort det mesta med skäggtrimmern..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Allt hår är borta sedan många år(10-15) och det gör jag för att det er skönare skänsla utan hår på kuken och att det ser och känns frächare ut för mig:)

Runkar ofta
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
Har rakat i flera år, men provade vaxning nyligen - sjukt bra! Det gör ont som fan, men efteråt är det helt klart värt det; lent o fint i evigheter. Gör man det på salong tar de fö röven med - tjejer har ju hår där också, om än inte lika mycket som de flesta grabbar. Man får ligga o sära på skinkorna själv när vaxaren fixar, helt klart bizarr upplevelse. :) Kommer nog aldrig raka igen, för mycket bök, och blir inte alls lika fint.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag kör med trimmern lite nu och då. Lagomt kort utan att behöva ta kliandet när det växer ut. :)
 

Jules75

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er alla. Jag har i många år åtminstone rakat pungen och trimmat håret ovanför och under snoppen. Nu på sistone däremot, har jag börjat köra helrakat lite då och då och det är absolut som många här säger. Man känner sig helt enkelt sexigare och det är skönare vid onani och knull, sen ser ju kuken större ut också ;)
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Jag har varit rakad de senaste sex, sju åren, och det är det bästa jag gjort. Solar mycket naken och då är det skönt att vara hårfri, snygg solbränna runt lemmen och pungen. Skönt att smörja in en rakad pung med sololja och tjejen tycker det är skönare med oralsex, slipper hår i "maten". Dessutom är det skönt att onanera när man är rakad. Bara fördelar - och så får man många blickar på sig på stranden...mmmmmmmmm....

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Nä, helt rakad vill jag då inte vara. Har testat det, men jag kände mig som nån äcklig porrgubbe. Ser inte särskilt bra ut heller tycker jag.
Trimma duger gott. Detsamma gäller på tjejer...
 
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Jag skulle inte kunna tänka mig att sluta raka mig. Det tar som sagt var inte så lång tid när man väl har börjat få lite ordning på behårningen, ett par extra minuter i duschen.

Jag känner mig sexigare rakad, tycker att det är skönare att smeka mig själv och ingen kille har direkt klagat över det, tvärtom! Men det är mitt eget val, ingen som sagt till mig att raka mig, JAG gillar det!

Rödluvan:

Hur mycket rakar du bort? Är det allt eller sparar du en liten snaggad "triangel" eller liknande längst upp vid venusberget?

Du, jag och några andra diskuterade ju kroppsbehåring i en annan tråd men den raderades tydligen. Jag kan i alla fall inte hitta den. Det kanske blev för mycket snack utanför ämnet, vad vet jag. Jag vet själv att jag var ute och harvade utanför ämnet....

Jag frågade dig där vad du tycker om din egen rakning och om du kan tänka dig att låta könshåret växa ut igen. Nu ser jag att du redan svarat på det i den här tråden.

Jag håller med dig om att man känner sig sexigare rakad. Jag känner mig också kåtare på något sätt när jag är rakad på pungen och ansad runt "kukroten". Jag är nere med handen mer och känner/smeker och då blir det ju lätt att kuken reser sig och sen resulterar det i runkande. Jag rakar mig inte helt och hållet runt kuken utan sparar kort hår längst upp ovanför "roten".

Jag har också valt att raka mig på egen hand. Det är ingen kvinna eller någon annan som sagt åt mig. Första gången jag rakade mig var nog över 10 år sen. Sen har jag låtit håret växa ut då och då men det har alltid slutat i att jag rakat bort det igen.

En gång för länge sen rakade jag bort ALLT hår på hela kroppen. Jag vet inte varför jag gjorde det. Nyfikenhet kanske, det var i samma veva som jag började fundera på att raka mig runt könsorganet. Men det var ingen höjdare kan jag säga att raka bort allt hår på kroppen. Nja, själva rakandet var väl inte konst men efteråt när det kliade och utslag blossade upp.

Jag kommer också att fortsätta med rakningen. Rakade mig idag på f.m när jag duschade. Och som Rödluvan skriver så tar det inte lång tid. Man ska använda nya och bra rakhyvlar med dubbla blad, då går det lätt att raka bort det korta stubbet.


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Letade också efter den tråden, men borta är den. Visst svävade vi ut från ämnet lite i den, men en varning borde det ju kommit innan den raderades, om det var det som var skälet vill säga.

Jag sparar lite hår på venusberget ja, kortklippt, man kan nog säga att det är i form av en triangel. Har ljust hår (hörs väl lite på användarnamnet, hmmm) och tycker själv att detta ser snyggare ut på mörhåriga, när man mer ser formen av det sparade året.

Jag har rakat mig till och från, första gången, ja, 14 år sedan kanske. Fast de senaste åren har jag rakat mig regelbundet. Kommit fram till att jag trivs bäst med att ha det så.

Har även rakat bort allt hår ibland, men trivs inte riktigt med det. Känns och ser lite väl naket ut, svårt att förklara. Vaxat några gånger, ej på salong utan själv, AJ! Jag tror att jag föredrar några tag med rakhyveln med jämna mellanrum, inte jobbigare eller mer tidskrävande än att borsta tänderna, ritual i duschen helt enkelt.

Sen har jag också kommit fram till, de senare åren, att jag uppskattar mycket när jag kommer i kontakt med en rakad man. Så att jag kan smeka, kyssa och smeka hans rakade pung. Men jag har aldrig kommit mig för att be någon raka sig för mig skull, då blir det ju inte hans val längre...
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Smaken är som baken delad, men där är ganska många som tycker om rakat ser det ut som:p:)
Originally posted by Kuken

Nä, helt rakad vill jag då inte vara. Har testat det, men jag kände mig som nån äcklig porrgubbe. Ser inte särskilt bra ut heller tycker jag.
Trimma duger gott. Detsamma gäller på tjejer...

Runkar ofta
 
Toppen