Rakad eller hårig?

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tar bort allt!

Fick den stora äran att raka en kvinna imorse. Naturligtvis så bad jag henne att efter avslutad mus-ansning att ställa sig på alla fyra för att kunna befria även hennes stjärt från hår och det gjorde hon så gärna.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Anledningen att jag frågar är en reaktion jag fick i helgen på att jag är hårfri även runt analen... Helrakad runt kuken var tydligen inget konstigt men hon reagerade på att jag rakar mellan skinkorna också... till saken hör att hon själv inte hade ett hårstrå där... följden blev ett nekande när jag bad om ett finger i mig :) Hon föredrog att vi körde lite soft throatfuck så tackade inte nej :)

Snabb gallup, hur många här fortsätter med hyveln bakåt från pungen eller fittan och raka sig rena runt analen?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Anledningen att jag frågar är en reaktion jag fick i helgen på att jag är hårfri även runt analen... Helrakad runt kuken var tydligen inget konstigt men hon reagerade på att jag rakar mellan skinkorna också... till saken hör att hon själv inte hade ett hårstrå där... följden blev ett nekande när jag bad om ett finger i mig :) Hon föredrog att vi körde lite soft throatfuck så tackade inte nej :)

Snabb gallup, hur många här fortsätter med hyveln bakåt från pungen eller fittan och raka sig rena runt analen?

När jag svarade på din fråga, så tänkte jag aldrig på hår runt själva analöppningen. Om det är det du menar, så har jag aldrig haft hår där.

Under vinterperioden, när jag inte vaxar bikinilinjen, så har jag en hårväxt som max sträcker sig till det område där skinkorna börjar, aldrig längre bak.

Vet inte om det är typiskt kvinnlig hårväxt eftersom jag aldrig pratar med mina väninnor om intimare saker än att de retar mig när jag går en kurs i Lap Dance med en arbetskamrat:oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
alla har väl mer eller mindre hår i r*ven? Mellan skinkorna & vidare?!
om man inte rakar bort det vill säga

fjun lr hårväxt!?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Oftast rakar jag bara mej runt kuken och pungen men ibland så går jag hela vägen bak....

/ I
 

drgood

Ny medlem
Kön
Man
Nä inte helrakat. Musen måste ha hår för att jag ska tända. Det gör det också så mer varierat. En blond, en svart, en röd triangel. Kvinnligt tycker jag
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
En smal sparad sträng eller helrakad fitta tänder mig klart mest.
men det är ju inte så att jag inte blir kåt bara för hon har håret kvar mellan benen fast det behöver ju inte vara från navel till lår då;)
 
K

knakille

Gäst
Tänder inte på slätrakat. Hår är sexigt;):p

Verkar som många tjejer tycker som snäckan.
Även min sambo gör det vad gäller killar att hon vill hellre ha mig ansad o fräsch än helrakad medan hon själv känner sig sexigare helrakad och vet att jag blir tänd av det.

Hon har även sagt att hon tycker det ser snyggt ut på andra tjejer efter ex. en dusch när hon haft ett gympapass mm.:p

Jag tror huvudsaken är att man känner sig snygg själv samt att man tänker att man kan visa sin sambo uppskattning genom att vara snygg för honom/henne, varesig det är naken eller med kläder.

Jag älskar själv tanken att jag är snygg sexig mm för min sambo precis som hon vill ha mig.:oops:

Det bästa är att hade alla sett lika ut hade ingen stuckit ut ;)
För visst e det kul att det e mig hon tänder på och inte ALLA och samma sak för mig;)
 
Toppen