Runkar gärna 4-5tim och mer.Dricker också mycket vatten då,så skönt att gå ut och pissa med stånd.
Frank Välbekant medlem Kön Man 10 april 2025 #81 Runkar gärna 4-5tim och mer.Dricker också mycket vatten då,så skönt att gå ut och pissa med stånd.
S sweqwert Ny medlem Ålder 37 Kön Man 10 april 2025 #82 Brukar runka i flera dagar, i omgångar utan att spruta. Då blir det ett så skönt sprut när det väl får komma
Brukar runka i flera dagar, i omgångar utan att spruta. Då blir det ett så skönt sprut när det väl får komma
R Runkkåt Välbekant medlem 10 april 2025 #83 Brukar runka 2-3 tim på morgonen, 2-4 tim på eftermiddagen, inte sprut varje gång
runk101 Medlem Kön Man igår kl 03:00 #84 försöker runka flera timmar om dagen men om jag inte hinner blir det flera sprut istället, tid/antal behöver vara en kombo och har alltid runkat mkt
försöker runka flera timmar om dagen men om jag inte hinner blir det flera sprut istället, tid/antal behöver vara en kombo och har alltid runkat mkt
Frank Välbekant medlem Kön Man igår kl 08:25 #85 runk101 skrev: försöker runka flera timmar om dagen men om jag inte hinner blir det flera sprut istället, tid/antal behöver vara en kombo och har alltid runkat mkt Klicka för att expandera... För mig blir det 3-4tim mest varje morgon.Håller mig några dagar ibland,så skönt att komma då.
runk101 skrev: försöker runka flera timmar om dagen men om jag inte hinner blir det flera sprut istället, tid/antal behöver vara en kombo och har alltid runkat mkt Klicka för att expandera... För mig blir det 3-4tim mest varje morgon.Håller mig några dagar ibland,så skönt att komma då.