Runka med en kompis!

jokke

Medlem
Kön
Man
Nu har jag hittat en kompis som vill runka med mig, härligt:p
Lite tips från er som e lite mer erfarna uppskattas.
Jag är nyrakad och väldigt spänd på att det ska bli bra för oss båda!!
Har under en längre tid fantiserat om att suga en annan killes kuk, hoppas det blir så skönt som jag har tänkt!?:oops:
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Klart man runkar med kompisar...inget konstigt med det...borde va allas rättighet [^][/size=2]
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Ja, klart att man har runkat med polare. Det är faktiskt jäkligt trevligt och avslappnande att vara ett killgäng som sitter och runkar och snackar framför en sjyst P-rulle med en god bira. Man kan snacka om alla möjliga killgrejer och man slipper tänka på att det finns damer i närheten. Det bästa är kanske att alla killar är på exakt samma nivå när vi sitter där med ståkukarna i vädret. Alla vet allt om alla och ingen kan kaxa sig. Det blir en jävligt bra stämning!
 

Kuken III

Ny medlem
Kön
Man
asså förfan :eek: menar ni allvar när ni säger att ni runkar med killar ? OMG:eek:
Jag skulle aldrig nånsin runka med en polare, men ditt inlägg är ju rätt meningslöst. Låt folk göra som de vill utan att spy galla bara för att du inte tycker likadant.

Runka på boys! ;)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Nu har jag hittat en kompis som vill runka med mig, härligt:p
Lite tips från er som e lite mer erfarna uppskattas.
Jag är nyrakad och väldigt spänd på att det ska bli bra för oss båda!!
Har under en längre tid fantiserat om att suga en annan killes kuk, hoppas det blir så skönt som jag har tänkt!?:oops:

Det är inte säkert att din runkkopis vill bli sugen av dig (dvs en kille). Killrunk handlar egentligen om nåt helt annat.
Enligt mina erfarenheter handlar det om män som vill slappna av och njuta utan att känna "kraven" från kvinnor. Det är killar som vill vara tillsammans i ett "grabbgäng" och ha kul samtidig som de kan se att "vi är jäkligt lika mycket män" även i brallan när kuken står.
 

d_mao

Ny medlem
Kön
Man
Hoppas att det blir så bra som du föreställer dig! Du får gärna berätta här hur det gick (och vem det i sådana fall gick för... ;)
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej Jokke4
Lycka till, det kommer säkert att gå bra! Funkar det inte första gången, så prova igen en gång till. Övning ger färdighet, som man säger. Det viktiga är att ni båda känner att ni kar kul tillsammans.
Sköna runkstunder!
 

un known

Ny medlem
Kön
Man
asså förfan :eek: menar ni allvar när ni säger att ni runkar med killar ? OMG:eek:

Lätt!, det är riktigt trevligt faktiskt!
Är vansinnigt upphetsande att känna en annan killes kuk växa i handen...
å det är fan så skönt när nån annan runkar av en!
 

ronin74

Ny medlem
Kön
Man
Det är riktigt upphetsande att runka med andra människor. Har även provat att runka nån annan men det var länge sedan nu:eek: Skulle vilja uppleva det igen någon gång.
 
K

Kuken_17 [åldersgränsen!!]

Gäst
SÅklart runkar man med sina kompisar !!!
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
självklart runkar man med polare då och då!! gärna lite sug ibland också! mycket roligare än att runka själv.
 

torn

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Runkade med en kompis tidigare ikväll som jag aldrig trodde skulle göra något sånt. Nattbad kan leda till mycket kul. :)
 
Toppen