Runka med en kompis!

Little_one

Medlem
Kön
Man
Ni som inte tycker att det inte är okej med att killar runkar och suger av varandra behöver inte svara på denna tråden.
Jag har runkat, sugit och även knullat kompisar, det är riktigt skönt men jag tycker inte att jag är bög för det. Däremot kanske bisexuell.
 

bullen8

Ny medlem
Kön
Man
Hihi! Det bara händer liksom! Rätt Gôtt faktiskt!

titta på en porrfilm tesammans å börja runka lite smått så ska du se att de släpper efter ett tag:D
 

brutacks

Ny medlem
Kön
Man
Hihi! Det bara händer liksom! Rätt Gôtt faktiskt!

titta på en porrfilm tesammans å börja runka lite smått så ska du se att de släpper efter ett tag:D

kan bara instämma, nu när det är sommar oxå, det är så gött, alla människor
blir sådär skönt avslappnade, ungefär som man vore vid magaluf lr nå`t, ingen
bryr sig , bara se till att ha det.., bara det är skönt !
vilken kanonsommar vi har !! Njut så länge den varar .....
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Just nu, i skrivande stund, sitter min runkpolare brvid mig med ett fast grepp om min balle och runkar den. Svårkoncentrerat. :)
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Ja, det är bara för gött att runka i goda vänners lag, jag fullkomligt älskar det. :) Igår var vi fyra stycken som hade det skönt tillsammans. Vi hade en runkförfest skulle man kunna säga, gled omkring i en lägenhet med ballarna i det fria och drack öl samtidigt. Jag runkade min själv till utlösning fyra gånger. :)
 
T

Tucas

Gäst
förstår ej hurman kommer in på ämnet, tänk om man frågar och han säger va fan är de med dig din jävla bög ochsen inte vill kompis med en :S
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Hur man kommer in på ämnet? Man pratar mycket om sex och onani och är så pass bra vänner att man inte skäms inför varandra. Det är ju inte så att man bara lägger det på förslag för en polare, snarare snackar man som skrivet mycket om sånna saker och så leder det in på att man testar. :)
 
T

Tucas

Gäst
Hade velat göra de, men tror aldrig att de kommer hända, och om nu jag frågar så har jag knappast nårra väner [:(!]
 

Rahvin

Ny medlem
Kön
Man
Runkat med kompisar ett antal gånger. Nu på senare tid har det bara varit med en person, för min och hans del har det faktiskt aldrig varit ngt sexuellt med det, grejen är väll den att vi två litar på varandra och är jävligt bra polare och vi umgås en hel del och det är ingen av oss som bryr sig om den andra blir kåt och vill runka, bara att dra fram kuken helt enkelt, vi varken rör eller ens tittar på varandra under tiden vi runkar. Vi litar helt enkelt så pass mycket på varandra så att onanera i samma rum för oss är inte en större grej en vi skulle befinna oss nakna samtidigt i ett om klädnings rum, är det något gay med? Nej, tycker i alla fall inte jag.
 
S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Hörrni, jag kan tänka mig att det är mycket mer upphetsande att
runka tillsammans med en polare,

JAg har en go polare men "vågar" inte riktigt fråga honom
"vill du runka med mig", så jag tänkte bjuda hem han på porrkväll
me bärs, grogg o massa P-film (antagligen kommer snart runkandet fram isåfall om man kollar ett par timmar porrfilm o då behöver jag inte rakt upp o ner fråga han... tycker ni det är en bra ide``[:0]
 

Timpa13

Ny medlem
Kön
Man
Kanske inte, jag brukar bjuda hem polare på bara en killkväll sen kommer det automatisk med en porrfilm på :p
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
Runka med polare e de softaste ja vet iallafall....jävligt ncie, nu va de ett tag sen dock.

vore ju kul med nån runk polare som bodde i sthlm
 

Focusman

Ny medlem
Kön
Man
Tjena hej Alla Onanerande Medlemmar,

Här kommer lite av mina åsikter och värderingar, säger absolut inte att det är rätt el fel på nåt sätt el bra el dåligt utan alla får bilda sig en egen uppfattning av det jag skriver ;) Och JA jag vet att det är TOK långt *asg* Sluta KLAGA!! haha

Jag anser att nakenheten och kåtheten och sex är det absolut bästa finaste och naturligaste vi har som individer och det ska man aldrig hyckla om el skämmas för el tycka är pinsamt, utan det finns inget som heter rätt el fel el är TABU att göra el snacka om, inom rimliga gränser såklart el hur?

Jag menar att det finns liksom 2 olika typer av attraktion mellan människor oavsett kön el ålder, läggning, hudfärg el religion och den ena är mental/psykisk och den andra sexuell/fysisk. När enbart en mental attraktion finns/uppstår så blir man fruktansvärt bra polers så som kan snacka såhär kan snacka om Precis ALLT, finns inget man INTE ska kunna snacka om, el hur?

Men när attraktionen bara är sexuell, det är oftast då man tex fixar ett krogragg för natten dvs ONS = One Night Stand el har ett KK som man kan tömma med el så cammar man helt enkelt med en brud/kille för att få utlopp för sin kåthet på ett snabbt enkelt och smidigt sätt. Men när båda attraktionerna kombineras, det är då det oftast blir ett förhållande av det hela men sen kan det även finnas en viss liten del sexuell spänning mellan polare också. Det är då tex man kan ha trekanter ihop med en brud el köra 2+2 med en polare (dvs du och polaren och 2 brudar i samma rum) el att man då kanske tom kan dra en runk ihop till en soft porris utan att någon av parterna har några problem med det, Jag menar det betyder absolut INTE att man tänder på grabbar i sig el på mig som kille. Man kan göra en sådan grej ändå utan att man behöver attraheras av varandra utan det är själva grejen är ju att man ha en sådan öppen ”porr polare” iaf som man kan göra allt sådant med fast på ett naturligt sätt är du med?

Såhär tycker jag: För mig är Heterosexuella individer som enbart kan ha ett FÖRHÅLLANDE med en av motsatt kön, Bi är individer som kan ha förhållande med båda könen och Homosexuella är enbart individer som kan ha ett förhållande med samma kön, men det förutsätter inte att en hetero inte kan ha sex med en från samma kön, dvs kunna ha en trekant med en polare el dra en runk ihop med en polare el tom med bli avsugen av en polare beroende på vad man själv känner känns rätt och vart man sätter sina gränser och likaså kan en Homosexuell kille i största sannolikhet kunna ha sex med en brud för enbart njutningens skull, han skulle kunna knulla hennes fitta i praktiken men han kanske inte vill leva med en tjej resten av livet.

För att övertydliga mig själv så det inte uppstår några framtida missförstånd så ska ni som läser detta veta det att jag inte tror på s.k. sexuella läggningar längre utan jag tror att vi skapar våra sexuella preferenser via våra egna behov och begär och lustar och fantasier... Vi är alla sexuellt aktiva individer i grund och botten men som i sin tur gör att vi tänder på olika saker och individer vid olika tillfällen!! Vi kickar ju gång på så mycket olika grejer och det finns ju så mycket olika människor så man måste ju lära sig att både acceptera och respektera varandra! El hur? Och sen oavsett vart man står sexuellt och gillar så dömer jag aldrig någon för det el sätter en stämpel el dela in personen ifråga I ett fack utan man avgör helt och hållet själv vart man står.

Jag söker är en helt vanlig soft polare som man kan ha som en skön klockren "porr polare" En polare som man kan ha på ett snyggt, seriöst och öppet sätt men ändå så man INTE kliver över varandras gränser eftersom "han" då som sagt inte ev tänder på grabbar i sig. Självklart är det en sak som ALLTID kommer att stanna mellan han och mig till 200 % också och naturligtvis 4 EVER…

Där har NI iaf lite om mina åsikter värderingar och hur jag ser på läggningar porr och sex. Och Som NI märker Hycklar jag inte om något tycker inte att något är pinsamt el tabu och skäms inte heller för mig. Jag tror på en rak öppen ärlig och ödmjuk kommunikation i alla lägen oavsett.

Sen så ska NI veta det att killar oavsett om de är bi/gay el hetero oftast är el har varit misstänksamma och skeptiska till att snacka med mig el lära känna mig, tanke på detta med ålderskillnader och läggningar och sådant men som jag har sagt till alla andra och som faktiskt sen verkligen har vågat lära känna mig och träffa mig är att man alltid ska försöka vara lite ödmjuk inför nya perspektiv och människor och inte "låsa" sig alltför mycket vid en grej utan att försöka se nya möjligheter och perspektiv och se allt positivt hos en ny individ som man lär känna. Jag tycker att man alltid ska ge en ny människa en ärlig chans innan man dömer personen ifråga el fattar ett sådant beslut att man kanske INTE vill snacka och lära känna den här personen närmre och bättre el om det handlar om att höras på tfn el ev ses. För man vet ju aldrig vad framtiden och livet har att frambringa och erbjuda varandra för positivt som polare el hur? ;)

JAG vet verkligen hur grabbar tänker och hur den helt vanliga "svensk" mentaliteten funkar och ser ut/är. Man får inte vara ”FÖR” öppen, framåt, rak, utåtriktad, positiv och glad för då blir man "för på". Visst vet jag med mig att jag ibland kan uppfattas som lite "för på". Men alla som känner mig och som har blivit mina vänner vet att "aha det är så Rille är". Jag menar aldrig något illa med det jag säger el gör, har absolut INGA som helst baktankar el oärliga intentioner ang dig el till någon annan kille oavsett ”läggning” utan jag ser alla som en bra, snäll, vänlig, öppen, ödmjuk och positiv individ tills motsatsen är bevisad.

Vad jag egentligen vill säga är att, Jag tror att killar ibland dumpar och dizzar mig lite för "tidigt/för fort", genom att slå bort en bra kontakt som man skapar bara för att man ev har olika läggningar el pga av s.k. för ”hög” ålderskillnad, för jag tror att vi alla kan ändra oss och faktiskt vågar öppna oss för nya perspektiv och möjligheter och öppna våra sinnen och vårt hjärta lite grann och vidga våra vyer för något som inte alltid bör klassas som "normalt" el "svenskt", Man måste Våga vara lite annorlunda och se vart de bär med sig, våga vara ödmjuk och positiv för förändringar och inte se det som nåt dåligt el negativt, Anledn till att jag skickar ut mitt mega PM är för att jag just av den anledn vill att man ska få en inblick i vad jag är för en kille vad jag har för erfarenheter och värderingar, och detta har jag sagt ett x antal ggr till killar, som sen faktiskt har funderat och kommit fram till att de ger mig och kontakten en ärlig chans så ses man och så blir man riktigt bra polers iaf efteråt och så har de sagt att "va fan Rille du är ju en klockren skön snubbe ju". Det mesta handlar, tyvärr, som vanligt om rädsla, osäkerhet och okunskap för det man inte känner till el vet något om. Tex vad ska alla dina ”andra” normala Polare tro och tycka om "dig" om "du" berättar för dem att "du" har träffat på en bi kille via ett Community på nätet tex så som detta, de kommer fan tro att "du" är knäpp!! *ler*. Så självklart ligger detta psykologiskt hos alla grabbar men framförallt är det utpräglat beteende bland hetero killar som förmodligen aldrig har vart i en liknade situation tidigare el ens träffat en kille från nätet, just för att man är rädd för att bli "stämplad" som HOMO bara för det!! Trots att killen kan vara hur säker på sig själv sexuellt.

Anledn till att de har träffat mig så småningom är ju just för att jag verkar ha jävligt kloka tankar och jag lyckas förmedla budskapet att "Alla killar som gillar killar inte behöver vara Idioter..."!! Och det är ju det som är så pass viktigt att oavsett hur ung el gammal man är att man kan få upptäcka detta för sig själv och försöka släppa den lilla trångsynthet och alla de fördomar man har!! Eftersom varandra Kille tycker det är asballt med 2 brudar som har sex med varandra med 2 killar då är det "äckligt". Vi har alla lite dubbelmoral i oss som människor mer el mindre!! Tyvärr!! El hur? hehe

Ang detta sen med att runka ihop som jag skrev tidigare. De flesta grabbar mellan 12 13 och upp till 16 17 bast har någon gång mer el mindre gjort det med någon av sina polare!! Det är vanligare än vad man tror men frågan är HUR många vågar verkligen göra det idag i "vuxen" ålder? INTE många och det är definitivt inte många som ens vågar att erkänna att det förekommer el att man faktiskt VILL göra det med en polare just för rädslan att bli stämplad som "RÅBÖG"!

Jag tycker personligen att VI Grabbar ska Kunna diskutera och kunna ge varandra tips och goda råd ang tex runkteknik el bra porrfilmer el vart, när, man gör det el hur ofta man gör det!! Man ska kunna utbyta erfarenheter ang detta ämne på alla sätt och vis.

Jag vet att det faktiskt finns många grabbar därute som helt ärligt skulle vilja göra det men som är alldeles för fega för att erkänna det helt seriöst och ärligt för sig själv och andra att det är INGE FEL i att dra en skön runk ihop med en annan grabb/polare då och då. Och detta trots att man har ett bra sexliv. Det viktigaste är att man förstår att detta framförallt INTE är en s.k "böggrej". För detta har absolut inget med sexuell läggning att göra anser jag. Utan själva grejen är ju den, att jag tycker, att "likasinnade" Grabbar ska kunna få utbyta tankar funderingar och erfarenheter med varandra på ett seriöst sätt. JAG vet att det finns många Grabbar därute IRL som faktiskt någon gång Har runkat ihop med sina polare en el flera ggr och tycker att det är tokjuste asså!! Men som vanligt i samhället så är det stämplat som Tabu och sådant ska man inte och kan inte heller alltid snacka om, just för att man är rädd för att skämmas el tycka det är pinsamt el att man är så rädd för att bli Stämplad av omgivningen som "BÖG"!! Men egentligen handlar det inte alls om det. Jag vet att det är många med mig som tycker att det faktiskt är en juste cool skön och häftig grej att göra ihop just för att man kan snacka Om Porr och sex på ett litet mer öppet spontan "naturligt" seriöst och diskret sätt med polaren när en p-rulle rullar på tv:n framför sig. Det blir liksom en liten lättare atmosfär då att kunna snacka om Sex/brudar/fitta/bröst/trekanter/ställningar/kåtheten/kuken/sjukdomar/rädsla/nervositet/Första gången etc etc på ett naturligt sätt.

Jag tycker att man definitivt INTE alls behöver skämmas el hyckla om sin kåthet el och vågar visa att man tycker att detta är absolut inge fel att ha en s.k "Porr polare". Så länge man är en wild and crazy, ärlig, juste, cool, trevlig, rolig, spontan, öppen, reko men framförallt en SERIÖS och Diskret KILLE. Sen är det helt ointressant vilken sexuell läggning man har. Men grejen är att man ska kunna bli bra polers, Ja du vet precis som sina ”vanliga” Bästa polare som man kan göra allt det där roliga med så som att gå ut på krogen, ragga FETT med Babes el gå på bio el ta en fika, åka utomlands och festa järnet el bara hyra film ihop och softa men kanske med den stora skillnaden att man kan vara så öppna naturliga och raka mot varandra att man kan snacka om allt till 110 % inte behöva hyckla om hur man känner sig, säga precis vad man tycker tänker och känner utan att det blir fel el pinsamt ifråga tex om sex och porr Dvs. Är man hård och kåt så ska man vågar visa det och säga det till sin polare och då också ev. kunna göra nåt åt det som att T.ex. då tillsammans runka till en juste p-rulle, utan att det då ska kännas konstigt el påklistrat el onaturligt på nåt sätt. Är NI med so far? ;)

Men det är fruktansvärt svårt att Hitta sådana Grabbar idag som faktiskt har samma vettiga mogna och justa attityd och inställning som mig, För grejen är att i en sådan vänskap så måste man veta att Nyckelorden är Respekt tillit och diskretion till 200 %.

Jag, personligen, menar att man är varken BI el GAY för att man runkar ihop med en polare. That´s it, BI och Gay blir man ev den dagen när man känner att man attraheras av killar, Men man är absolut inte BI el Bög bara för att man skulle dra en soft runk ihop till en porrfilm, bara för att man är djuriskt brunstigt brutalt kåt, VI killar är alltid kåta mer el mindre, och vi behöver alltid tömma och få utlopp för vår djuriska frustration och kan man då göra det med en polare, rakt på sak, pang på, utan tjafs och mes och framförallt helt utan KRAV och KÄNSLOR, så är ju det klockrent och den ultimata vänskapen anser iaf jag. TACK för ordet. och Hoppas att det har vart lite intressant att få läsa detta som jag har skrivit. ;)

Ha det Bäst/R
 
Toppen