Runka när man Dushar

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Jag ska krypa till korset, har bara runkat i duschen en enda gång [:0] vilket nog är rekord på forumet.
 

sep

Medlem
Kön
Man
Det är ganska svårt att få bort sperma från kroppen och duschen tycker jag.. Blir klumpar liksom. Riktigt nasty!
 
G

Guest

Gäst
Det kan va skönt att sluta ett långrunk med att duscha... duscha varmt och när vill komma så ta nån skön duschgel och massera över ollonet... spruta! :D
 
K

Kontot borttaget på egen begäran.

Gäst
Det är ganska svårt att få bort sperma från kroppen och duschen tycker jag.. Blir klumpar liksom. Riktigt nasty!

Råkar ut för det ibland också, särskilt när man inte gjort det på ett tag, då kan det bli som vitt gummi som kladdar fast överallt. Men om man undviker att spruta på sig själv, och sen använder en gummiskrapa och gör rent med så fixar det sig. (Man får torka gummibladet m papper sen..)
 
G

Guest

Gäst
Händer väl att jag gör. Nästan bättre att göra det i duschen då kan jag spruta utan att sagga på mig själv. Duschar alltid bort saggen när jag runkat. Så tekniken att få bort ev. klumpar ha jag lär mig... Tvål och gnugga lite extra så går det kanon.
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Mmm, härligt att göra det i duschen...
Nästan varje gång faktiskt, om man har tid vill säga *ler*
/B
 

vorkel

Ny medlem
Kön
Man
Tycker det är lite jobbigt runka stående faktiskt, så det händer inte så ofta, men nån gång ibland kanske ;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Runkar inte så ofta i duschen eftersom jag då ofta har bråttom.

Däremot vet jag att grannfruns fjortis-son gör det OFTA.
Vi har badrummen vägg i vägg och jag hör ofta deras badkar låta dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-...
dunkdunkdunkdunkdunk..dunk-dunk-dunk... dunk... dunk... dunk.......

LOL Helt omedveten om att han hörs i hela huset.

Minns när man var i den åldern... [:eek:)]
 

Nisseliten

Ny medlem
Kön
Man
Tycker också att det blir kladdigt, så himla jobbigt att få bort när det fått sitta lite på väggen eller kroppen, men skönt annars.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det värsta är när man har fått lite i håret på innanlåren. Sen torkar det och blir till superlim som klistrar ihop hårstråna. [:(!]
 
Toppen