Runka när man Dushar

runkboy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gör det häldre i badkaret det gillar jag att sitta i badkaret med munstycket på duchen i fittan och jucka på den sedan efter en stund får man den sköna känslan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

åhh va nice:p
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Råkar ha bubbelbadkar, det är jävligt skönt att sitta med kuken i jetstålarna och låta dom massera underedet till man får en helt underbar utlösning:D:p
 

buddy

Ny medlem
Kön
Man
gjorde det oftare förr... nu blir det väldigt sällan... oftast p.g.a. tidsbrist

men jo, skönt är det
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Blir jag sugen när jag står i duschen så blir det så. Men jag brukar klara mig utan att behöva lätta på trycket... ;)
 

Mankan

Medlem
Kön
Man
Runkar i duschen eller i mitt badkar då jag har tid till det.

Otroligt skönt att runka när kuken är intvålad...:D:p
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
klart man runkar i duschen. är man kåt och vill runka snabbt, då är det bästa stället. Bara att spruta rakt ut och inte behöva fundera på var sperman hamnar...
 

Andy_CamBoy

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
det är jätte härligt att runka i duschen... men är det bara jag som tycker sperman får en annan konsistens? alltså vanligt vis när man sprutar rakt ut i luften så är jätte blöt och rinnig men när man runkar i duschen kan man ju snuska sig lite och leka med sperman i händerna... jag kan rulla sperman till en lite... ja... en liten boll. den blir nästan gummi aktig... nån mer som upplevt detta?
 

ta min hustru

Ny medlem
Kön
Man
Alltid skönt med en runk i duschen efter det att man rakat sig och gjort kuken grann för frugan, skönt att spruta på kaklet,
 
Toppen