Runka och spruta i trosor

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En lite "märklig" händelse:
Brukar hänga på stranden efter jobb, det är typ alltid samma "gäng" som är där typ varje dag
I onsdags så var där en kvinna som var lite extra flirtig
När jag sen kom hem så märkte jag att det fanns ett par använda trosor i bakfickan på mina shorts som hade på mig ner och hem från stranden. Antar att det är hennes, för hon log lite extra "busigt" när jag sa hej då till alla
Kunde inte låta bli att sniffa i dem och sen spruta ner dem totalt. Inte mycket till tyg i ett par ljusrosa stringtrosor...
Var "tvingad" att vaska dem (slänga dem) vill inte att missa fru ska hitta ett par använda nersprutade trosor som inte är hennes...
Tyvärr blev det inget strandliv på torsdagen och fredagen var inget strandvägen...
Se på måndag om jag får någon klarhet vems trosorna var...?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vaktar min grannes lägenhet nu under semester tider är hon och hennes tonårs dotter 14år på deras lantställe. Vattnade deras krukväxter i dotterns rum hittar jag två otvättade trosor och en liten vibrator. Både trosorna och vibratorn doftade lite kvinnokön.
Men kunde inte göra någonting sett dottern växa upp sedan hon var fyraår. Träffar sällan sin pappa jag har varit barnvakt några gånger nästan varje år. Hade det varit mammans trosor hade varit en annan sak. Jag gillar trosor och speciellt baddräkter men några spärrar har man kvar.
 
Last edited:

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
En lite "märklig" händelse:
Brukar hänga på stranden efter jobb, det är typ alltid samma "gäng" som är där typ varje dag
I onsdags så var där en kvinna som var lite extra flirtig
När jag sen kom hem så märkte jag att det fanns ett par använda trosor i bakfickan på mina shorts som hade på mig ner och hem från stranden. Antar att det är hennes, för hon log lite extra "busigt" när jag sa hej då till alla
Kunde inte låta bli att sniffa i dem och sen spruta ner dem totalt. Inte mycket till tyg i ett par ljusrosa stringtrosor...
Var "tvingad" att vaska dem (slänga dem) vill inte att missa fru ska hitta ett par använda nersprutade trosor som inte är hennes...
Tyvärr blev det inget strandliv på torsdagen och fredagen var inget strandvägen...
Se på måndag om jag får någon klarhet vems trosorna var...?
Vad härligt! Luktade de gott?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Så in i h....

Och fortfarande inte fått hundra klarhet i vems de var
Även om jag har en starkt misstänkt
(har inte varit strandväder, "endast badväder". Ingen där idag när jag tog mitt dopp)

Skulle det hända här hemma att frun hittar nersprutade trosor så är det bara å säga att trosorna är mina. Förutom att hon vet att jag aldrig skulle spruta i mina trosor. Men skulle sannolikt komma undan med det.

Manya
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det med tonårs trosor intresserar inte mig jag är för gammal för en tonåring lite se men inget mera, mammans eller möjligt vis hennes moster eller fasters trosor är en annan sak.
Har runkat i en mosters till min grannes trosor flera gånger, lite extra skönt för den kvinnans har jag älskat med för länge sedan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gjorde de som tonåring , brorsan hade ofta nya tjejer med hem , i bland kom samma tjej fler ggr o hade trosor kvarlämnade . Lämnade alltid tillbaka. Har även runkat i andras kallingar
Har ingen bror men runkade i min systers trosor, men ännu bättre ifall jag fick tag i någon av hennes väninnors trosor, men det var länge sedan när man var tonåring.
 

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Vaktar min grannes lägenhet nu under semester tider är hon och hennes tonårs dotter 14år på deras lantställe. Vattnade deras krukväxter i dotterns rum hittar jag två otvättade trosor och en liten vibrator. Både trosorna och vibratorn doftade lite kvinnokön.
Men kunde inte göra någonting sett dottern växa upp sedan hon var fyraår. Träffar sällan sin pappa jag har varit barnvakt några gånger nästan varje år. Hade det varit mammans trosor hade varit en annan sak. Jag gillar trosor och speciellt baddräkter men några spärrar har man kvar.

Sådana hämningar har jag gjort mig av med
 
Toppen