Runka och spruta i trosor

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Så in i h....

Och fortfarande inte fått hundra klarhet i vems de var
Även om jag har en starkt misstänkt
(har inte varit strandväder, "endast badväder". Ingen där idag när jag tog mitt dopp)

Nu antar jag att jag vet vems trosorna var...
Se om jag får fler "presenter" och hon försäger sig
Annars har jag fått en ny flört på stranden...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, eftersom tonåring innefattar allt från 13 till 19 får du allt vara precisare än så. Men oavsett ålder tycker jag det är ganska äckligt att hålla på och stjäla och spruta i folks trosor så där.
Jag håller med dig i sak. Att stjäla är aldrig bra. Oavsett om det helgar målet. Att spruta i trosorna förstår jag kan vara upphetsande, men det är ändå utan ägarens godkännande. Så nej, stöld är stöld.
 
S

Sebastienne

Gäst
När jag var yngre arbetade jag mycket hemma i folks lägenheter. Jag hade alltid respekt för deras saker, men jag hade en liten flört med en äldre kvinna, runt 55 år. När det var arbeten i hennes lägenhet brukade jag runka upp dicken innan jag ringde på så det var en najs bula. Hennes blick gick alltid först ner dit. Så lånade jag ibland hennes toalett när jag var där. Ni kan gissa vad jag gjorde in hennes trosor i tvättkorgen?
Det skedde vid flera tillfällen, och en dag sa hon när jag kom dit: ”Jaha, du vill inte följa med mig ner och tvätta?”
Bra flört det där…
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter mest schysst att be om..
Eller kanske gå och handla själv. Jag skulle tycka det vore skönt pirrigt att handla av en tjej som vet att man själv ska ha dem. Hmm kanske ska prova...
Längesedan jag gjorde något "nytt" nu.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det rekommenderar jag skarpt!
Det är så pirrigt, upphetsande och spännande att gå och köpa sexiga underkläder i butik.
Allra helst om man blir betjänad i kassan av någon snygg tjej eller kvinna som man får ta med sig i fantasierna sedan.

Jag har aldrig än blivit tillfrågad om jag behöver hjälp där vid hyllorna av sexiga trosor och snygga behåar och vet inte hur jag skulle reagera, men allt eftersom köpen fortskrider så inser jag att det erbjudandet kommer närmare och närmare.
Jag menar; någon gång lär man ju bli tillfrågad om man behöver någon hjälp.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det rekommenderar jag skarpt!
Det är så pirrigt, upphetsande och spännande att gå och köpa sexiga underkläder i butik.
Allra helst om man blir betjänad i kassan av någon snygg tjej eller kvinna som man får ta med sig i fantasierna sedan.

Jag har aldrig än blivit tillfrågad om jag behöver hjälp där vid hyllorna av sexiga trosor och snygga behåar och vet inte hur jag skulle reagera, men allt eftersom köpen fortskrider så inser jag att det erbjudandet kommer närmare och närmare.
Jag menar; någon gång lär man ju bli tillfrågad om man behöver någon hjälp.

Blir typ alltid tillfrågad
Kanske för att jag ska handla till frugan och ser helt förvirrad ut
Men har en "note" med frugans alla storlekar
Så jag vet alltid vilken storlek, men alltid trevligt att bli "runtvisad"
 
Toppen