Runka och spruta i trosor

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gjorde det när jag var yngre i mina systrars trosor. Blev påkommen av min storasyster, hon berättade inte för mamma men för min lillasyster. Min lillasyster blev inte arg men kåt, hon lämnade ibland sina använda vid min säng.
Blev många kvälls runk till syster trosor. Har slutat med det men skönt var det.
Jag tog aldrig på mig trosorna hade de under näsan så jag kände lukten av min systers fitta.
Kunde spruta i trosan också min mamma gillade inte att min storasyster lämnade sin trosor med intorkad sperma på. Hon kunde hindra henne ifrån att ha sex. Min storasyster blev rosenrasande på mig, var lite kyligt ett tag men nu 30år senare är jag än älskad morbror till hennes döttrar och det räcker bra för mig.
 
Last edited:

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon som gillar att runka och spruta i och på trosor? Tycker det är en extra härlig känsla att spruta där fittan har varit.
Vi hade en hyresgäst, en mullig bystig tjej ca 28-30 år gammal, jag var väl ca 14-15 år o när hon gått till jobbet smög jag in i hennes rum o nosade på hennes trosor o bh o runlade o sprutade sperman på allt Lite märkligt att hon aldrig sa nåt? Sen gjorde jag ett titthål med ett borr så jag kunde se henne vilket otroligt härligt o jag var där onkollade nästan varje dag o runkade Nångång gav jag ifrån mig nåt ljid o hon reagerade men inget hände
Hon var som sagt BBW och jade en svart orakad dtor buske som dolde fittan men på den tiden var det extremt sexigt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi hade en hyresgäst, en mullig bystig tjej ca 28-30 år gammal, jag var väl ca 14-15 år o när hon gått till jobbet smög jag in i hennes rum o nosade på hennes trosor o bh o runlade o sprutade sperman på allt Lite märkligt att hon aldrig sa nåt? Sen gjorde jag ett titthål med ett borr så jag kunde se henne vilket otroligt härligt o jag var där onkollade nästan varje dag o runkade Nångång gav jag ifrån mig nåt ljid o hon reagerade men inget hände
Hon var som sagt BBW och jade en svart orakad dtor buske som dolde fittan men på den tiden var det extremt sexigt
Du såg henne aldrig onanera när du kikade i titthålet?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej tyvärr men hon gick omkring naken efter duschen o du vet när jag var så ung så behövdes det inte mkt för att spruta
Nej, det förstår jag att du lätt gjorde.
Trots att jag hade flera äldre systrar så hade jag aldrig tanken på att spruta i deras underkläder. Men sen tidiga barnaår har jag alltid varit intresserad och nyfiken på fitta. Det gick ut över min blivande fru som jag träffade när hon var 15 år
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi hade en hyresgäst, en mullig bystig tjej ca 28-30 år gammal, jag var väl ca 14-15 år o när hon gått till jobbet smög jag in i hennes rum o nosade på hennes trosor o bh o runlade o sprutade sperman på allt Lite märkligt att hon aldrig sa nåt? Sen gjorde jag ett titthål med ett borr så jag kunde se henne vilket otroligt härligt o jag var där onkollade nästan varje dag o runkade Nångång gav jag ifrån mig nåt ljid o hon reagerade men inget hände
Hon var som sagt BBW och jade en svart orakad dtor buske som dolde fittan men på den tiden var det extremt sexigt
Lät som en riktig sexig tjej.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Samma här. Jag har alltid damunderkläder på mig när jag runkar. Jag brukar ofta dra av satsen över mina nylonstrumpor. Särskilt läckert om man har svarta nylonstrumpor. Så härligt att se den vita sperman mot det svarta nylonet.
Exakt, älskar sperma på svart nylon, oftast kommer jag på mina fötter, gillar även att bli fotrunkad av min sambo och spruta på hennes nylonfötter!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var ca 6-7år luktade jag på min kusins baddräkt kände lukten av hennes fitta hon var lika gammal som jag. Fick stånd men att runka visste jag inte vad det var så det blev inget mer.
Men när vi lekte så hade jag luktat på hennes slida hände även på daghemmet med några flickor där. Var väl inget sexuellt när man var så liten man undersökte varandra. Jag fick stånd och jag fick reda på senare att några unga flickor onanerade tillsammans, de var bara fem, sexår hade ofta lärt sig av sin storasyster. Jag var väl ca 10år när jag började runka även om jag hade pillat lite på penisen innan.
 
Last edited:

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
var och hälsade en kompis när jag gick in på toan för att pissa. Där låg hans flickväns använda trosor på golvet
blev bara tvungen att ta upp och lukta i dom, vilken härlig fitt doft det var i dom blev så kåt så jag var tvungen och runka av min hårda kuk.
 
Toppen