Runkar ni med eller utan porr?

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Gärna med porr, men för tillfället så är det vissa av mina facebookvänner som får satsen. Josefine, mullig gift 2 barnsmamma, mycket utstrålning, sara, gift 2barnsmamma, perfekt fast träningskropp, ganska anonym och camilla skild 2barnsmamma, normal kropp, även hon ganska anonym.
 
Last edited:
S

storbystfixerad

Gäst
Runkar nästan alltid till porr. Gärna unga par eller gifta par. Kan också tänka på en arbetskamrat, en kvinna i 55 års åldern som har stora tunga hängbröst. Skulle göra vad som helst för att få se dom nakna och få känna på dom.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Runkar nästan alltid till porr. Gärna unga par eller gifta par. Kan också tänka på en arbetskamrat, en kvinna i 55 års åldern som har stora tunga hängbröst. Skulle göra vad som helst för att få se dom nakna och få känna på dom.
har oxå en kollega men hon är 59 snygg rumpa och stora härliga tuttar jag vill bara slita av mig hennes kläder och slicka hennes nakna kropp känna smaken av hennes kåta fitta innan jag stoppar in kuken i henne och fyller fittan med sperma...
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Ofta blir det ju stimulans via datorn, men de bästa orgasmerna får jag när jag har tid och bara ligga i sängen, eller varför inte på altanen med min snuskiga, snuskiga hjärna.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Blandat både med och utan beror helt på lust och om jag har mycket eller lite tid/ork. Just nu har det blivit mycket fantasier och lite porr..
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
nästan aldrig, och de få gånger det blir porr håller jag mig oftast till amatörklipp av män som runkar.
 
P

PeterGBG

Gäst
Nästan alltid till porr eller live cams! Ibland blir det till noveller eller fantasier.
 
Toppen