Runkminnen med kompisar

Tranåslarsa

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Hej tänkte höra om det finns fler med fina minnen från tonåren. Berätta gärna om era upplevelser.
Ska börja med min upplevelse.


Hade fina runkminnen tillsammans med en kompis när man var 13-15 år gammal. Där lite oskyldigt runkade till porrtidningar övergick till att vi gav varandra sköna avsugningar så fort vi kom åt. Vi brukade skynda oss hem efter sista lektionen i skolan för att hinna med o leka med varandra. Kåta som djur var vi. Klämde,smekte runkade o sög varandra. Vilka härliga tider det var. Kan emellanåt sakna dessa stunder.
 

Erra

Medlem
Ålder
26
Kön
Man
Har ett sådant minne när ja var 12 år så hade vi haft sex lektion och slutade väldigt tidigt så då frågade min polare mig om jag skulle med hem till han och spela Fifa. så vi satt där å spela inte alls länge sa min kompis att han skulle duscha och satt där uppe själv ett tag. så ja satte på oralsex på hans dator för att kolla va de var och sen hör jag bakom mig att han tappade någon vänder mig om där står han med stånd och då frågar jag han lite diskret om han ville han sa glatt ja. sen mins ja inte om de blev något efter första gången. vi sög ju inte mer slicka och pussa runka.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nog har man suttit i en skogsdunge, i ring och runkat åt en vattenskadad porrtidning som någon hittat gömd i någon stubbe.

Vi åkte också på klassresa högstadiet och då delade vi rum några killar. En hade tagit med sig en massa porrtidningar och vi skickade runt dem och runkade under täckena på kvällarna. Det är väl ett runkminne jag har som jag kommer ihåg.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Glömmer ju aldrig känslan som kom när man var ute i skogen och hittade porrtidningar på något undangömt ställe, typ någon gammal bod eller skjul.

Annars mina bästa runkminnen från tonåren är med min kusin. När vi träffades på landstället och han hade med sig Hustler tidningar. Vi hade även en lada som vi gömde porrtidningar i, och där vi runkade väldigt ofta. Glömmer inte en gång när jag var där själv och smög in i ladan och upp på loftet där det var, och började bläddra i tidningarna och en av dem hade klibbat igen på en sida. Var inte mer än 12-13 då och jag hade inte börjat får utlösning, men det hade tydligen min kusin börjat få, vilket han visade när han kom dit dagen efter. Var lite avundsjuk på honom då, han hade dels grövre kuk än jag och så kunde han få utlösning.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett minne som satt intryck på mig var när jag var ung, runt 12. Jag var ofta kåt och gillade att försöka få mina kompisar att runka med mig. Vilket hände ganska ofta. Jag hade några äldre kompisar vid den här tiden. De var runt 15-16 år. Och min stora utmaning var att få dem att runka med mig.

Ett tillfälle när jag lyckades övertala en av dem så hade vi kollat i några porrtidningar och jag undrade om han kunde spruta sperma så som killarna i tidningarna. Han sa att han kunde. Jag ville så gärna se detta och extra spännande tyckte jag det var då jag om mina jämnåriga inte kunde.

Jag bad honom visa mig vilket han först var lite tveksam till men tillslut knäppte han upp gylfen och drog ut sin halvhårda kuk. Jag var grymt fascinerad och kunde inte sluta titta. Han var betydligt större än jag och då var han bara lite hård. jag höll på att spräcka mina brallor av kåthet när jag såg den. Jag tog ut min snopp som bara var dryga 10cm vid den åldern. Vi runkade en liten stund tillsammans och sedan undrade han om jag ville runkade av honom. han behövde inte fråga två gånger och jag tog den i min hand. Den var härlig att hålla. Varm och hård. det kändes annorlunda att föra hans förbud fram och tillbaka jämfört med min egen snopp. Det var liksom mjukare på något sätt. Han hårdnade snabbt nu och jag kände hur den blev hårdare i min lilla hand. Han blev märkbart kåtare av detta. Och nu frågade han om vi skulle suga av varandra. Jag sa ja och vi la oss ner på sidan och började suga. Jag tyckte hans kuk smakade gott och sög ivrigt på hans ollon. Han fick utan problem in hela min snopp i munnen men jag minns inte hur det kändes. Bara att jag såg han suga fram och tillbaka . Men jag minns väl hur jag håller hans styva stora kuk i handen och suger . Det var verkligen fantastiskt. Tillslut började han stöna försiktigt och tog tag i sin kuk med handen så jag släppte taget och såg hur han runkade hastigt några drag och sprutade sin sperma högt upp i flera sprut. Jag gapade och stirrade storögt och var totalt hypnotiserad. Detta var det mest fantastiska jag varit med om.

Tyvärr var han snabb att ta på sig brallorna och ville därifrån direkt. Han kanske ångrade sig. Eller kände sig obekväm efter kåtheten lagt sig. jag vet inte. Men jag var överlycklig att få se detta så nära och jag runkade många gånger åt detta minne. Jag kan fortfarande bli kåt av tanken och minnet av detta.
 
Last edited:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett minne som satt intryck på mig var när jag var ung, runt 12. Jag var ofta kåt och gillade att försöka få mina kompisar att runka med mig. Vilket hände ganska ofta. Jag hade några äldre kompisar vid den här tiden. De var runt 15-16 år. Och min stora utmaning var att få dem att runka med mig.

Ett tillfälle när jag lyckades övertala en av dem så hade vi kollat i några porrtidningar och jag undrade om han kunde spruta sperma så som killarna i tidningarna. Han sa att han kunde. Jag ville så gärna se detta och extra spännande tyckte jag det var då jag om mina jämnåriga inte kunde.

Jag bad honom visa mig vilket han först var lite tveksam till men tillslut knäppte han upp gylfen och drog ut sin halvhårda kuk. Jag var grymt fascinerad och kunde inte sluta titta. Han var betydligt större än jag och då var han bara lite hård. jag höll på att spräcka mina brallor av kåthet när jag såg den. Jag tog ut min snopp som bara var dryga 10cm vid den åldern. Vi runkade en liten stund tillsammans och sedan undrade han om jag ville runkade av honom. han behövde inte fråga två gånger och jag tog den i min hand. Den var härlig att hålla. Varm och hård. det kändes annorlunda att föra hans förbud fram och tillbaka jämfört med min egen snopp. Det var liksom mjukare på något sätt. Han hårdnade snabbt nu och jag kände hur den blev hårdare i min lilla hand. Han blev märkbart kåtare av detta. Och nu frågade han om vi skulle suga av varandra. Jag sa ja och vi la oss ner på sidan och började suga. Jag tyckte hans kuk smakade gott och sög ivrigt på hans ollon. Han fick utan problem in hela min snopp i munnen men jag minns inte hur det kändes. Bara att jag såg han suga fram och tillbaka . Men jag minns väl hur jag håller hans styva stora kuk i handen och suger . Det var verkligen fantastiskt. Tillslut började han stöna försiktigt och tog tag i sin kuk med handen så jag släppte taget och såg hur han runkade hastigt några drag och sprutade sin sperma högt upp i flera sprut. Jag gapade och stirrade storögt och var totalt hypnotiserad. Detta var det mest fantastiska jag varit med om.

Tyvärr var han snabb att ta på sig brallorna och ville därifrån direkt. Han kanske ångrade sig. Eller kände sig obekväm efter kåtheten lagt sig. jag vet inte. Men jag var överlycklig att få se detta så nära och jag runkade många gånger åt detta minne. Jag kan fortfarande bli kåt av tanken och minnet av detta.
Intressant och uppkåtande läsning. Har du gjort om det senare??
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant och uppkåtande läsning. Har du gjort om det senare??
Ja. Men inte med samma kompis.
En annan äldre kompis jag hängde med mycket blev min runkkompis under en längre tid efter detta. Händelsen jag beskriver var bara första gången jag som liten grabb fick se en riktigt kuk som sprutade. Jag fick se detta flera gånger senare med min andra kompis och vi höll på länge , även jag också fick utlösning tillslut.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett par fina minnen med en kompis som hände för ca: 45 år sedan och tillbaka blicken
på de episoderna gör mig fortfarande väldigt styv och kåt och intresserad av att testa igen.
Har nog petat med den historien här förut i något annat forum.

Jag och en kompis (17 år båda två) var ute och åkte moppe då vi hamnade i en skogsdunge
en bit från bebyggelse för att jag blev pissnödig. Jag ställde mig och tog fram min kuk och
började pissa. Han stod bredvid och tittade intresserat på så mest på skoj så frågade jag om
han ville hålla i den. Då sträckte han fram handen och tog tag i min kuk och började styra
strålen från sida till sida i gräset. Vid det laget började min kuk styvna och när han skakade
av den och mjölkade ut de sist dropparna med något som mer liknade runkdrag så stod min
kuk för fullt och han släppte den så jag frågade om han inte skulle ge den en puss också,
då böjde han sig framåt och gav min kuk en blöt puss på ollonet, tror att han tog in halva
ollonet i sin mun. När han reste sig upp putade det rejält i hans byxor och jag frågade lite
ironiskt om han hade pisstånd vilket han inte förnekade utan tog fram sin kuk och riktigt visade
upp den. Jag tog tag i den och runkade några drag och frågade om jag skulle hålla den medan
han pissade, han svarade inte utan började pissa. Hans kuk hade en fin vinkel så han pissade uppåt.
Jag drog några lätta drag på hans kuk och skakade av den när han var klar sen böjde jag mig fram och
mer kysste än pussade hans svullna kukhuvud. Sen satte vi oss på en stenhäll och rökte. Vet inte
riktigt vad som hände sedan, men kukarna åkte fram och vi satt och runkade, sen åkte byxorna
av och vi runkade åt varandra. Någon måste ju ha börjat, men jag vet inte vem, men till slut så låg
vi i 69:an och sög och runkade kuk åt varandra ända tills det var dags att spruta, då slutade vi suga
på kukarna och runkade åt varandra tills vi sprutade. Vi var tillsammans en gång till några dagar
senare och det gick till på ungefär samma sätt. Jag blir alltid väldigt kåt när jag skriver och berättar
om det här så även nu. Sitter här med en väldigt styv kuk och runkar medan jag skriver. Kan det
betyda att jag skulle gilla läget om det händer igen. Det är jag nästan säker på, det är bara det att
man har blivit lite för petig, jag tänker inte springa iväg till ett möte med vem som helst hur som helst.
Det blev lite mycket text kanske, men jag blir så underbart kåt när jag skriver om det.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett par fina minnen med en kompis som hände för ca: 45 år sedan och tillbaka blicken
på de episoderna gör mig fortfarande väldigt styv och kåt och intresserad av att testa igen.
Har nog petat med den historien här förut i något annat forum.

Jag och en kompis (17 år båda två) var ute och åkte moppe då vi hamnade i en skogsdunge
en bit från bebyggelse för att jag blev pissnödig. Jag ställde mig och tog fram min kuk och
började pissa. Han stod bredvid och tittade intresserat på så mest på skoj så frågade jag om
han ville hålla i den. Då sträckte han fram handen och tog tag i min kuk och började styra
strålen från sida till sida i gräset. Vid det laget började min kuk styvna och när han skakade
av den och mjölkade ut de sist dropparna med något som mer liknade runkdrag så stod min
kuk för fullt och han släppte den så jag frågade om han inte skulle ge den en puss också,
då böjde han sig framåt och gav min kuk en blöt puss på ollonet, tror att han tog in halva
ollonet i sin mun. När han reste sig upp putade det rejält i hans byxor och jag frågade lite
ironiskt om han hade pisstånd vilket han inte förnekade utan tog fram sin kuk och riktigt visade
upp den. Jag tog tag i den och runkade några drag och frågade om jag skulle hålla den medan
han pissade, han svarade inte utan började pissa. Hans kuk hade en fin vinkel så han pissade uppåt.
Jag drog några lätta drag på hans kuk och skakade av den när han var klar sen böjde jag mig fram och
mer kysste än pussade hans svullna kukhuvud. Sen satte vi oss på en stenhäll och rökte. Vet inte
riktigt vad som hände sedan, men kukarna åkte fram och vi satt och runkade, sen åkte byxorna
av och vi runkade åt varandra. Någon måste ju ha börjat, men jag vet inte vem, men till slut så låg
vi i 69:an och sög och runkade kuk åt varandra ända tills det var dags att spruta, då slutade vi suga
på kukarna och runkade åt varandra tills vi sprutade. Vi var tillsammans en gång till några dagar
senare och det gick till på ungefär samma sätt. Jag blir alltid väldigt kåt när jag skriver och berättar
om det här så även nu. Sitter här med en väldigt styv kuk och runkar medan jag skriver. Kan det
betyda att jag skulle gilla läget om det händer igen. Det är jag nästan säker på, det är bara det att
man har blivit lite för petig, jag tänker inte springa iväg till ett möte med vem som helst hur som helst.
Det blev lite mycket text kanske, men jag blir så underbart kåt när jag skriver om det.
En härlig och upphetsande historia. Jag var riktigt kåt även som ung och att minnas tillbaka hur hämningslös man var gör mig alltid kåt. Tack för att du delade med dig av ditt minne.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har skrivit detta för några år sedan under rubriken: "Bästa runkminnet - för stunden", men kommit på att det håller ännu... :)



16 år, lägerskola på Öland, hög hastig andning, röda örsnibbar och kinder, hörde snacket att kärngänget hade "haft lekar" i går kväll, hängde runt dom hela dagen, åkte sätet bakom eller framför i bussen.

Var ute i korridoren på vandrarhemmet hela kvällen, sökte kontakt, ställde frågor, var i närheten.

Några fattade, det fanns planer, tre killar skulle "leka" i kväll igen, två skulle inte vara med.

Helt plötsligt står jag där i rummet, dörren låses, toarullen kommer fram, tanken svindlar och det snurrar till i huvudet, lite lätt hetsig stämning, ingen är blyg mer än jag, jeansen knäpps upp och man ser kallingarna; Nils L, som alla vet har "gubbakuk" har ptv och vad stor den ser ut...., Thomas Ö som är djärvast och mest framåt plockar fram sin kuk direkt och låter den stå ut i luften 14 lång och 14 runt om, Bengt I är ledaren, kortväxt kille med 12 cm och 10 runt om men super-ettrig och pådrivande. Har kuken rakt upp - ser bäst ut i jeansen....
Och så jag, ingen fokuserar på mej, har våt fläck till höger i kallingarna, tar fram mina 13 cm + 13 runt om och försöker göra den längre - för att få lite uppmärksamhet.

Alla spända och nervösa, ingen struktur, turordning eller kommentarer, alla drar i sina kukar och verkar sköta sitt....

Handlar på instinkt, ingen tanke, släpper taget om kuken, vänder mej om åt Bengt, nervositeten gör att ståndet är bara 85%, ollonet halvblottat.

Då händer det, Bengt tar tag i min kuk och känner på den, de andra tittar ofokuserat på och jag känner ilningar blixtsnabbt i benen och upp i ryggen, allt blod till kuken och örsnibbarna, kanonstånd, flimmrar till för ögonen, sprutar två halvdana plättar 1 meter ut på trasmattan mellan Nils och Thomas ben, generade fniss, droppar tränger fram ur kukhuvudet, känns himmelskt, tala om 0 - 100 på 2 sekunder, Bengt släpper kuken och fokuserar på sin egen, vill egentligen att han skall fortsätta lite till.

De andra sprutar, ingen börjer sej åt mitt håll......

Försöker prata med de andra om det underr det kommande året, vill ha repeat, inget gensvar, ingen vill gå djupare in i samtalet.....


Första gången är nästan den bästa - även om teknik och kunskap har förfinats.
Oops, blev ju nästan en novell... :oops:

/ I
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag gick i högstadiet så fick vi en ny kille i klassen, vi blev nära vänner. Vi runkade av varandra flera gånger. Efter ett tag så börja vi även att sätta på varandra, ja va den aktiva av oss. Det var en härlig tid. Tänker på det än idag 30 år senare.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Kul läsning. Trevlig att få lära sig mer om manlig sexualitet. Undrar hur vanligt det är med grupprunk med tanke på all "bögskräck". Tonårskillar verkar vara påhittiga. Tyvärr är tjejer inte lika framåt när det gäller att onanera tillsammans. Har i alla fall gjort det en hel del under tonårstiden med min bästa väninna. Det var hon som lärde mig onanera och som senare tog min tjejsexoskuld.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kul läsning. Trevlig att få lära sig mer om manlig sexualitet. Undrar hur vanligt det är med grupprunk med tanke på all "bögskräck". Tonårskillar verkar vara påhittiga. Tyvärr är tjejer inte lika framåt när det gäller att onanera tillsammans. Har i alla fall gjort det en hel del under tonårstiden med min bästa väninna. Det var hon som lärde mig onanera och som senare tog min tjejsexoskuld.

Jag tror att vi killar i tonåren lider av "Kvällstidnings-syndromet" - de flesta läser dom men ingen erkänner att dom köper....

Alla killar fantiserar om sin tonårspitt, hur den ser ut jämfört med andras och hur kompisarna gör.
Eftersom det är sjuuuukt skämsigt att ta första steget, så provar man att bryta isen med en nervös antydan tillsammans med den kompis man är tajtast med.
Jättenervöst i den skälvande sekunden när kompisen står med glasartad blick - och skall bestämma sej för att haka på eller fly.... ☺

@LindaEP, hur fungerar de processerna bland yngre tjejer - är man vetgirig och nyfiken på hur andra ser ut och gör??
Pratar man, tittar man eller berör man sej själv och kompisen??

/ En som undrar.
 
Toppen