Runkminnen med kompisar

LindaEP

Välbekant medlem
Tyvärr vet jag inte hur andra tjejer gör i tonåren eftersom jag bara onanerat tillsammans en väninna. Inget tjejer talar om i vuxen ålder. Gissar att det kan vara väldigt olika. Hoppas att tjejer som är tonåringar nu är mer öppna om onani än vad jag och mina jämnåriga var då. Har dock aldrig hört om tjejer som onanerar i större grupper. Är nog två och två om det är något alls.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Bögjävlar e vi allihopa, allihopa, allihopa
Bögjävlar e vi allihopa, allihopa
Jag meeeeeed...
Du meeeeeed, o jag meeeeed... :LOL:;)
 
Last edited:
D

Deleted member 26814

Gäst
Följde med en klasskompis till Härjedalen en sommar på 70-talet.
Hans pappa drev ett litet familjehotell och vi skulle vara där och idka friluftsliv med vandringar och fiske, under några veckor...
Hotellet hade en jaktstuga rakt över sjön från hotellet sett.
Där huserade vi oftast.
Efter en fisketur var man ganska spak och kröp gärna tidigt till sängs...
En natt vaknade jag av högljudda stön från kompisens säng.
I ljuset från sommarnatten utanför, kunde jag se honom ligga och runka sin kuk.
Jag reagerade omedelbart med att det började pulsera i mitt underliv...
Då jag började skruva på mig, märkte han att jag vaknat...
Men utan att sluta runka, stönade han flämtande: " Jag är så jävla kåt. Haka på du också!"
Och så startade en nästan två veckor lång runkorgie...
Vi runkade, sög och njöt på ynglingarna sätt att njuta av spermasprut.
Då vi kommit hem till stan igen, skedde det några gånger till men tyvärr inte så ofta som jag ville....
Efter ytterligare ett år, då vi slutade skolan, flyttade han upp till sin pappa och vi tappade kontakten.
Minnena som framkallar bulan i brallan, kan dock ingen ta ifrån mig...
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Följde med en klasskompis till Härjedalen en sommar på 70-talet.
Hans pappa drev ett litet familjehotell och vi skulle vara där och idka friluftsliv med vandringar och fiske, under några veckor...
Hotellet hade en jaktstuga rakt över sjön från hotellet sett.
Där huserade vi oftast.
Efter en fisketur var man ganska spak och kröp gärna tidigt till sängs...
En natt vaknade jag av högljudda stön från kompisens säng.
I ljuset från sommarnatten utanför, kunde jag se honom ligga och runka sin kuk.
Jag reagerade omedelbart med att det började pulsera i mitt underliv...
Då jag började skruva på mig, märkte han att jag vaknat...
Men utan att sluta runka, stönade han flämtande: " Jag är så jävla kåt. Haka på du också!"
Och så startade en nästan två veckor lång runkorgie...
Vi runkade, sög och njöt på ynglingarna sätt att njuta av spermasprut.
Då vi kommit hem till stan igen, skedde det några gånger till men tyvärr inte så ofta som jag ville....
Efter ytterligare ett år, då vi slutade skolan, flyttade han upp till sin pappa och vi tappade kontakten.
Minnena som framkallar bulan i brallan, kan dock ingen ta ifrån mig...
Härligt minne, blev styv av att läsa om det.(y)(y)
 
B

BertR

Gäst
Detta hände för rätt många år (nästan50 )sedan, innan jag skaffade familj.



Det började med att en kompis och jag skulle ut och fiska, roddbåt hade vi lånat. Planerade att sova i bilen på natten. Nu blev det inget fiskeväder för solen gassade så vi låg på en klipphäll och solade mesta tiden.

Grillade fram på eftermiddagen några ”slangar” som vi lade i bröd. Några öl hjälpte oss att få ner dom.

Nu hjälpe nog ölen till att få det lite mer avslappnat så tog av mig badbyxorna och låg naken. Kjell kollade på mig, ja så heter han. Efter en stund reser han sig och drar av badbyxorna. Kan inte låta bli att stirra, säkert 20 cm halvslak kuk tittar fram. Grov och med ett ollon som blottar sig, fick stånd bara jag såg den.

- Gillar du den, sa Kjell

Jag nickar till svar.

Vi ligger båda och solar ett tag till innan vi tar en tur med båten. Blev inget fiske men en hel del solande. Fram på kvällen tänder vi en brasa och sitter nakna och njuter av den ljumna sommarkvällen.



Kryper in i bilen och lägger oss i sovsäckarna och där somnar vi raskt.



Jag vaknar tidigt och går ut och tankar ur morgonurin. Lägger mig och läser lite, en Fib Aktuellt som får kuken att svälla. Det är varmt så Kjelle spakar av sig sovsäcken, hans kuk står rakt upp, ollonet är blottat och redigt svullet.

Jag ligger och läser en stund till när Kjelle vaknar, kollar på mig och frågar om jag ligger och runkar.

Bara läser lite erotiska berättelser.

Måste pissa säger Kjell.

Gör så

Vi ligger och läser en stund, kollar in hans kuk. Den står rakt upp och är svullen så ådrorna träder fram på skaftet, ollonet sväller över sina bräddar. En droppe syns vid mynningen.



Får jag känna på den, säger jag.

Är ju inte första gången jag håller i en kuk men ingen i den storleken.

Kjell tittar på mig och säger , ok.

Jag tar försiktig ett tag runt kuk skaftet.

Trodde aldrig att jag skulle bli så kåt av att hålla i någons annans kuk.

Men nu är det så och kuken min rycker och vill bara skjuta ut sin sperma.

Kryper närmare hans kuk för att se den ordentligt. Ligger bara någon decimeter fån hans ollon, ser en försats som tänger fram. Jag för min vänstra hand över hans pung och ner mot anus.

Kjell stönar och en droppe sperma träder fram i mynningen och rinner sakta över ollonet.

Då kan jag inte hålla mig, böjer mig fram och sluter mina läppar runt ollonet, trycker ner hans kuk i halsen. Känner hur kuken sväller upp och hur det rycker i den. Låter tungan sakta smeka över ollonet, det rycker i kuken när den pumpar sin sperma i mig. Släpper ut kuken i det fria och ser hur små skvättar av sperma rinner utmed skaftet.

Då går det för mig, känner hur musklerna drar sig samman och kuken pumpar ut sin sperma, greppar den för att få ut dom sista dropparna medan jag runkar.



Förlåt säger Kjell när jag har kommit till sans. Det var det skönaste jag varit med om så du ska inte behöva känna som det är något fel. Det gick för mig med.



Något fisk blev det inte men vi var nöjda ändå, var en annorlunda upplevelse.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Kul läsning. Trevlig att få lära sig mer om manlig sexualitet. Undrar hur vanligt det är med grupprunk med tanke på all "bögskräck". Tonårskillar verkar vara påhittiga. Tyvärr är tjejer inte lika framåt när det gäller att onanera tillsammans. Har i alla fall gjort det en hel del under tonårstiden med min bästa väninna. Det var hon som lärde mig onanera och som senare tog min tjejsexoskuld.
Jag har en annan bild. De tjejer jag pratat med har delat massor av historier från unga år där de onanerade tillsammans med kompisar. De flesta har berättat att en lite äldre kompis eller annan äldre bekant visat hur man gör och att det sedan upprepat leken flera gånger.

Jag gör ofta ”djupintervjuer” med de tjejer jag har varit med. För att locka fram minnen och fantasier som de troligtvis inte berättat för någon. Det är väldigt sexigt att utforska andras sexualitet och fantasier.
 
Last edited:

MikeGbg

Aktiv medlem
Kommer ihåg lite sommarminnen från förr, hade en sommarstuga som vi tillbringade hela sommarlovet i. Hade en kompis där som var 2år äldre än mig. Vi hade mycket skoj och vi hade byggt en koja uppe i ett träd, där vi spenderade mycket tid. Kommer ihåg en gång så hade Erik med sig en porrtidning som han visade mig. Var upphetsande att se nakna kvinnor och efter en stund frågande han mig om jag brukade runka, vi var inte speciellt gamla jag var 12 och han 14. Jag visste inte vad jag skulle svara utan var rätt blyg. Han sa att jag kunde kolla på när han runkade om jag ville, så vips drag han av sig byxorna och hade fullt stånd. Han började föra förhuden bakåt och blottlade ett fuktigt ollon. Sakta började han att runka och efter en stund frågade han om jag ville känna på hans kuk, jag var så generad och bara tittade på. Han flyttade sig närmare och tog tag i min hand och förde den till sin kuk, den var hård och stor. Jag tog ett tag om kuken och började runka den, vilken härlig känsla, den var så stor. Han låg ned och jag låg vid sidan av honom lite längre ned så jag kunde se kuken på nära håll. Efter en stud så kände jag hans hand om min nacke och han tryckte mitt huvud nedåt mot kuken, den var bara någon centimeter från mitt ansikte. Jag kunde känna lukten av hans kön, luktade gott, han tryckte till lite mer och mina läppar nuddade hans ollon. Jag kunde inte hålla mig så jag öppnade munnen och lät kuken glida in i munnen, började suga och hörde Erik stöna skönt. Det var så gott att smaka på hans kuk och ibland kom det en salt smak när en droppe försats rann ut. Blev så kåt av att suga så jag kunde inte hålla tillbaka utan kom själv i byxorna. Efter en stud så andades Erik hårdare och så kände jag något varmt pumpa in i min mun, kunde inte svälja utan det rann ut ur munnen och ned över hans kuk och pung.
Efter den gången hade vi många sköna stunder där vi runkade och sög varandra. Vi fortsatte med det även när vi blev äldre, träffades inte så ofta, men kommer ihåg att även när vi hade familj båda två så träffades vi och tog en bastu, där vi sög av varandra, otrolig känsla.
 
Last edited:

man70

Välbekant medlem
i 12-13 årsåldern hade jag en kompis som var lite mer mogen, han tog med mej till källaren plockade fram några pin-upp och tag fram sina kuk och tog fram min sen runkade vi varann och tittade på nakna tjejer nästan varje dag,
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Kimmel ihåg lite sommarminnen från förr, hade en sommarstuga som vi tillbringade hela sommarlovet i. Hade en kompis där som var 2år äldre än mig. Vi hade mycket skoj och vi hade byggt en koja uppe i ett träd, där vi spenderade mycket tid. Kommer ihåg en gång så hade Erik med sig en porrtidning som han visade mig. Var upphetsande att se nakna kvinnor och efter en stund frågande han mig om jag brukade runka, vi var inte speciellt gamla jag var 12 och han 14. Jag visste inte vad jag skulle svara utan var rätt blyg. Han sa att jag kunde kolla på när han runkade om jag ville, så vips drag han av sig byxorna och hade fullt stånd. Han började föra förhuden bakåt och blottlade ett fuktigt ollon. Sakta började han att runka och efter en stund frågade han om jag ville känna på hans kuk, jag var så generad och bara tittade på. Han flyttade sig närmare och tog tag i min hand och förde den till sin kuk, den var hård och stor. Jag tog ett tag om kuken och började runka den, vilken härlig känsla, den var så stor. Han låg ned och jag låg vid sidan av honom lite längre ned så jag kunde se kuken på nära håll. Efter en stud så kände jag hans hand om min nacke och han tryckte mitt huvud nedåt mot kuken, den var bara någon centimeter från mitt ansikte. Jag kunde känna lukten av hans kön, luktade gott, han tryckte till lite mer och mina läppar nuddade hans ollon. Jag kunde inte hålla mig så jag öppnade munnen och lät kuken glida in i munnen, började suga och hörde Erik stöna skönt. Det var så gott att smaka på hans kuk och ibland kom det en salt smak när en droppe försats rann ut. Blev så kåt av att suga så jag kunde inte hålla tillbaka utan kom själv i byxorna. Efter en stud så andades Erik hårdare och så kände jag något varmt pumpa in i min mun, kunde inte svälja utan det rann ut ur munnen och ned över hans kuk och pung.
Efter den gången hade vi många sköna stunder där vi runkade och sög varandra. Vi fortsatte med det även när vi blev äldre, träffades inte så ofta, men kommer ihåg att även när vi hade familj båda två så träffades vi och tog en bastu, där vi sög av varandra, otrolig känsla.
Härligt kåtaktigt runkminne!
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej tänkte höra om det finns fler med fina minnen från tonåren. Berätta gärna om era upplevelser.
Ska börja med min upplevelse.


Hade fina runkminnen tillsammans med en kompis när man var 13-15 år gammal. Där lite oskyldigt runkade till porrtidningar övergick till att vi gav varandra sköna avsugningar så fort vi kom åt. Vi brukade skynda oss hem efter sista lektionen i skolan för att hinna med o leka med varandra. Kåta som djur var vi. Klämde,smekte runkade o sög varandra. Vilka härliga tider det var. Kan emellanåt sakna dessa stunder.
Gillar verkligen den här tråden om unga tvärkåta pojkars runkande och kuksugande tillsammans. Härliga minnen!!!
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag och polarna runkade i grupp några gånger i 12-13 års ålder. Satt runt omkring och runkade. Har inget minne att vi såg på porr eller något. Bara satt och runkade på behörigt avstånd, smygkikande på varandra. Minns en polare som var lite mer utvecklad som hade en stor kuk och han sprutade först Spännande att se!

Tidigare än så, jag kanske var 10-11 år. Så hade jag en kompis som jag runkade med, bara han och jag. Vill minnas att vi provade att runka varandra och till och med försökte suga av varandra en gång. Men mest blev det att vi runkade flera gånger per dag då vi hälsade på varandra

Nu kan jag fantisera om att ha en eller flera runkkompisar. Det är ganska sexigt att se kukar spruta live
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
jag har många minnen från tiden då jag växte upp. Gjorde det med flera olika kompisar från rätt tidig ålder upp till vi var kanske 14-15. Det mest spännande hände nog ändå när jag var tolv år, och var i vår stuga på sommaren. Det fanns inte någon jämngammal där, så jag hängde rätt mycket med en lite äldre kille, som var sexton vid det här tillfället. Han förde ofta in samtalen på sex och så, och det hade jag inget emot. Vi blev som öppnare och öppnare om det, och han berättade om att han hade brukat runka med kompisar i min ålder, och jag berättade att jag hade kompisar jag brukade göra det med. Han berättade också om den tjejen han hade, om att de hade sex med varandra. Sen en dag när vi pratade om sex och sånt, frågade han om vi inte skulle runka. Och ja, det bestämde vi att vi skulle göra. Jag var ju tolv, och inte så utvecklad direkt, men det var ju han. Det var vansinnigt spännande att få se när han drog ner byxorna och jag fick se hans kuk. Han var ju fysiskt sett vuxen, och hans var kanske sjutton-arton centimeter lång, och grov och ådrig. Jag hade ju aldrig sett något liknande annat än i porrtidningar. Jag drog också ner byxorna, och så satt vi där mitt emot varandra och runkade och tittade på varandra. Den gången hände inte så mycket mer. Vi runkade tills vi kom: då hade jag ännu inte börjat spruta när det gick för mig, men jag fick ju se när det gick för honom. Det kommer jag fortfarande ihåg som en jäkligt cool grej! Vi gjorde det många gånger den sommaren, och än mer spännande grejor som jag fortfarande fantiserar tillbaks på. Ja, rent principiellt blev jag ju sexuellt utnyttjad - man kan inte kalla det annat, men jag var ju med på det själv, och jag känner mig verkligen inte utnyttjad utan har den sommaren som ett upphetsande minne som jag fortfarande tänker rätt ofta på.
 
Toppen