Såg mamma... (utbruten från incestfilmtråden)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har inget emot nakenhet men utan kläder blir det ofta kallt, sedan kan en kvinna vara sexigare i fina kläder än helt naken i mitt tycke.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pappas fd fru visade mig hur en kvinna ser ut och smekte först mig och sedan sig själv.
Var inte så avancerat jag fick en torrorgasm var så ung. Hände aldrig någon mer gång tror hon skämdes även om jag hade gillat det. Det ända jag gjorde var att försöka smeka ett bröst men visste inte hur man skulle göra.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Klart man sett mamma naken och lättklädd men fick aldrig stånd av det. Tror inte mamma hade sagt någonting om det hänt men det gjorde det aldrig.
 
Ålder
43
Kön
Man
Det är väldigt sexigt
Jag knådade min mammas väninnas "bullar" när jag var liten och hon var barnvakt
Just detta är en av mina återkommande tankar när jag fantiserar, dels för att jag insett att det inte är helt ovanligt att kvinnor låter sina eller andras små klämma och känna men också för att det lämnar öppet för fantasin, vad som försiggår i huvudet på dem.
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Under min uppväxt såg jag både mamma och pappa nakna. Från det jag var i 12-13 års åldern och uppåt var det lite svårt att släppa blicken från mamma ibland. Kan väl erkänna att jag ibland hade stånd när hon hade morgonrock på sig som gled isär och blottade brösten och busken.
 
Toppen