Söndags tristess

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
hej mina vänner...vad gör ni i dag då??


själv är jag super uttråkad,har stor städat, skönt att få det gjort.men vill ha lite kul ju..eller mysigt ï alla fall.

Min önskan just nu är...
att ligga brevid en härlig man i soffan mysa och se på film.gosa.

drömmer mig bort.

kram på er!!!!
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Hej på dig skeda..det är väl så det är att leva på en söndag och vad..vara sugen på att snart få vardag igen! ;)

Jag sitter här..surfar runt..känner mig ganska kåt och hård under jeansen..

hur står det till där nere hos dig? :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hej på dig skeda..det är väl så det är att leva på en söndag och vad..vara sugen på att snart få vardag igen! ;)

Jag sitter här..surfar runt..känner mig ganska kåt och hård under jeansen..

hur står det till där nere hos dig? :p

var inte kåt..men som vanligt så blev jag det när jag kikade här inne.ler
 

threonin

Medlem
Kön
Man
mmm..vara kåt på en söndag är en stämningshöjare i mina ögon..och byxor..

öppnade dem just..mm..kuken i handen nu..önskar det var din lilla hand skeda ;)

jag är sugen på att slicka fitta..oh vad skönt det skulle vara..först genom dina trosor..sen dra undan dem..låta dig gny högt när jag låter tungan spela på din klitta och skåra..[^]
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag är nästan lika duktig som du. Jag har funderat på att städa, men inte kommit så långt att det har blivit verklighet. Ungefär som att kramas med dig. ;)

Däremot har jag varit duktig och tvättat. Det är ju inte helt illa. Sen ska jag gräva ner mig i soffan och läsa en bok. Fast det låter ju mysigare att gosa med dig, skeda. :love:
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Vem vill inte gosa med Skeda?
Skulle gärna krypa upp bakom henne och snusa i hennes nacke för att sedan låta händerna smeka hennes kropp...........
Men verkligheten säger mig att jag får sitta här och dra i min mandom tills jag är helt slut av förslitninsskador i axel och armar:oops:
 

yummy11

Ny medlem
Kön
Man
Japp här sitter man, kåt och glad, kolla in denna filmen. Från ca 8 min och till slutet....cool ska öva med sambon strax..............
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Ja tänk om någon kunde komma hit till Linumer Bruch norr om Berlin o liva upp min tillvaro lite. Sitter orullar tummarna till jag får rulla vidare med lastbilen kl 22
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Idag sov jag länge efter gårdagens tjejfest.

Åt frukost och loggade in på ona... hade en trevlig pratstund med TG innan jag åkte till festens värdinna på en brunch och skalkfest.

Känner mig lite lagom loj och avslappnad just nu...;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag är nästan lika duktig som du. Jag har funderat på att städa, men inte kommit så långt att det har blivit verklighet. Ungefär som att kramas med dig. ;)

Däremot har jag varit duktig och tvättat. Det är ju inte helt illa. Sen ska jag gräva ner mig i soffan och läsa en bok. Fast det låter ju mysigare att gosa med dig, skeda. :love:
mys...ja tack
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Vem vill inte gosa med Skeda?
Skulle gärna krypa upp bakom henne och snusa i hennes nacke för att sedan låta händerna smeka hennes kropp...........
Men verkligheten säger mig att jag får sitta här och dra i min mandom tills jag är helt slut av förslitninsskador i axel och armar:oops:

härligt;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
varm choklad..gott i höst rusket.

men skulle hellre velat hällt det över brösten och låtit någon sexig man slickat.då hade det värmt lite här och var inte bara i strupen.

någon som älskar choklad som jag?ler
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
varm choklad..gott i höst rusket.

men skulle hellre velat hällt det över brösten och låtit någon sexig man slickat.då hade det värmt lite här och var inte bara i strupen.

någon som älskar choklad som jag?ler

Har vi inte redan pratat om vad jag tycker om choklad? Sen blir det ju extra gott med den sötman du tillför. :p
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har med storstädat om man kan kalla det så, klev ur duschen och kände det var dags så torkade mig torr satte på musik på stereon och for naken runt med dammsugaren innan jag fortsatte med att moppa golvet, kom sedan på... tänk om någon sett mig naken skaka los med dammsugare eller mopp till musiken...ler*:oops: men rent blev det!
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
MMmmm. Om jag ändå hade dig som underhållning när jag städar. Fy sjutton vad det skulle bli rent i kåken! :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Alla som hatar söndagar räcker upp en hand *räcker upp handen*

försökte bruncha bort min bakfylla, tog långdusch och sen dess bara varit en onyttig slacker som nu lyckats lirka upp jeansen :oops:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
varm choklad..gott i höst rusket.

men skulle hellre velat hällt det över brösten och låtit någon sexig man slickat.då hade det värmt lite här och var inte bara i strupen.

någon som älskar choklad som jag?ler

Har vi inte redan pratat om vad jag tycker om choklad? Sen blir det ju extra gott med den sötman du tillför. :p

mmm vet ju...slickar du bort droppen från mitt bröst är du snäll??
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
varm choklad..gott i höst rusket.

men skulle hellre velat hällt det över brösten och låtit någon sexig man slickat.då hade det värmt lite här och var inte bara i strupen.

någon som älskar choklad som jag?ler

Har vi inte redan pratat om vad jag tycker om choklad? Sen blir det ju extra gott med den sötman du tillför. :p

mmm vet ju...slickar du bort droppen från mitt bröst är du snäll??

Behöver du ens fråga? Fast jag lovar inte att jag inte bits. [}:)]
 
Toppen