Senaste gången med din sambo/fru?

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vill höra från er som, precis som jag, har en fast partner (fru/sambo) som ni regelbundet har sex med. Hur var det senast ni hade sex?

Min senaste gång (kvinna 40+): I sovrummet igår, hon började suga mig, vi gick vidare i en 69a. Hon satte sig på mig och började rida. Bytte till bakifrån och sedan missionären. Förde in två fingrar i hennes mun som hon sög intensivt på, samtidigt som jag försiktigt förde in vänster långfinger i hennes bak.
När hon närmade sig orgasm började jag med lite 'dirty talk':
- Är det skönt att suga honom samtidigt som jag knullar dig?
Och:
- Tar han dig skönt där bak?
Och:
- Är det skönt med tre män samtidigt?
Då kom hon i en skön orgasm och jag sprutade i henne. Efteråt pratar vi aldrig om vårt 'dirty talk', utan låtsas bara som ingenting... :D
 
Last edited:

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag på morgonen. Jag 60++ tog ett litet blått piller. Gick ut med hunden. När jag kom hem hade pillret hittat ner till kuken. Klädde av mig och väckte frun också 60+ med ett präktigt stånd som på en 20-åring. Använde fingrar så hon blev plaskvåt och fick orgasm av det. Sen trängde jag in i hennes ljuvliga fitta. Brukar ligga stilla med kuken i henne ganska länge. Sprutade djupt inne i fittan. Skön morgon! Härligt med aktivt sexliv i vår ålder.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår var vi på hotell i en stad vi tidigare bott. När vi gick runt i staden kom jag att tänka på att jag haft sex med ytterligare tre kvinnor där. Med KA i hennes lägenhet, hon hade enorma bröst och jag knullade henne i olika positioner i hennes säng. Med JC på hotell då hon var där på kurs. Det var en snabbis i missionären. Med ED i hennes lägenhet, hon ville bli smiskad och knullad hårt, hon deepthroatade min stake. Härliga minnen! Men igårkväll var jag där med min partner. Jag började slicka henne i hotellsängen, knullade henne i missionären, bakifrån och sedan missionären igen. Hon kom när jag förde upp mer än halva långfingret i baken. ;)
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Nyss, hon kom hem från en sen löprunda och eftersom hon känner mig och mina fetischer klädde hon av sig allt och bad mig att rengöra hennes svettiga rövhål innan duschen... sagt å gjort så fick jag till verket! Hon kom medan jag tungknullade hennes anal och hon själv hjälpte till på klitoris. Kuken vart såklart stenhård av stt få känna alla hennes härliga smaker och dofter i munnen så när hon väl kommit trängde jag in i fittan och pumpade henne ordentligt medan vi kysstes djupt och delade hennes rövsafter. Tog inte lång tid innan jag fyllde henne till bredden
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Igårkväll i sängen, det var dags för en snabbis. Hon klädde av sig naken direkt, vilket är något hon inte brukar att göra. Vi låg mitt emot varandra och kysstes. Hon lyfte snabbt upp benet och jag placerade min kuk mot hennes fitta, kände att hon var våt. Efter en kort stund kunde jag börja tränga in. Jag snurrade sedan ner mig på rygg och hon låg kvar ovanpå mig och red villigt. Sedan bytte vi, hon lade sig på rygg, jag slickade henne en stund innan jag tog henne i missionären. Hon smekte villigt både sina bröst och sin klitoris. Vi kom samtidigt i en härlig gemensam orgasm, jag sprutade i henne.
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Hon låg på mage på sängen och svarade på några jobbmejl när jag kom hem nu i kväll. Rumpan putade så härligt så jag kunde inte låta bli att klämma lite och kände då att hon inte hade trosor på sig under mysbyxorna. Då får hon skylla sig själv :DSå ner med dom till vristerna och fukta henne ordentligt med tungan innan jag trängde in i henne. La en ordentlig sats i henne medan hon chattade med sin chef på skype:p
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Två ggr inatt. Vaknade av att frun låg och smekte sig. Hjälpte henne med tungan och sen tog jag henne i missionären tills vi båda kom.
Vilade ett tag och sen började vi leka igen. Hon sög mig skönt och sen red hon samtidigt som jag smekte hennes stora bröst.
Hon ställde sig på alla fyra så Jag kunde ta henne bakifrån samtidigt som hon gned klittan. Hon kom med ett rejält stön och rasade ner i sängen så jag drog ut kuken och runkade av mig över hennes lilla rumpa. Härligt rejäl sats som kladdade ner skinkorna och ryggen på henne.
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Hon är kåtare än på länge. Man knullar ju så mycket nu att man knappt orkar runka :p Riktiga lyxproblem.
I morse vaknade jag till doften av fitta, hon satt gränsle över mitt ansikte och gned läpparna mot mina. Härligt kåtfuktiga dessutom!
Så det var bara att sticka ut tungan och ta för sig, så småningom vaknade kuken också och då hoppade hon ner och satte sig och red mig medan hon pillade lite själv på klittan och ganska snart kom hon samtidigt som jag fortfarande yrvaken fyllde henne med säd.
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Igår blev det en riktig analfest.
Först knullade hon mig hårt bakifrån med strap-on, älskar när hon är på det humöret! Då hade vi värmt upp innan med en skön anal 69a

När hon knullat mig hårt både bakifrån och i missionären bytte vi och hon gick från dominant till duktig slyna och tog sin strap-on i munnen som gag som den duktiga slyna hon vill vara och jag tryckte på henne ordentligt bakifrån i hennes trånga rövhål.

Jag ställde mig grensle över hennes ansikte när jag närmade mig utlösning och medan jag knullade hennes mun tryckte hon in löskuken med handen i mig. Kom så jävla hårt!!

Som den gentleman man är så tryckte jag in 4 fingrar i hennes uttänjda anus och sög klittan hårt till hon krampade och flödade i min mun.

Blev extra glad när hon sen lät mig titta på henne i duschen efteråt när hon kissade och sittandes på huk fes ut glidmedel.. då stod kuken igen och jag runkade av mig över hennes ansikte medan hon pullade.
 
Toppen