Senaste gången med din sambo/fru?

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Hon sög mitt morgonstånd riktigt djupt och skönt i morse innan hon gick iväg till jobbet. När det gick för mig saktade hon farten, sög ännu hårdare och såg mig i ögonen. Svalde, log och kysste mig hejdå. Inte är det konstigt att man älskar henne :LOL:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll, hon sa åt mig att plocka fram vilken porr jag ville på mobilen så skulle hon runka av mig. Tog fram lite skön hård gang bang. Hon satte sig bakom min rygg med benen lindade runt midjan, sedan sträckte sig runt och runkade min kuk. Samtidigt lekte hon med en vibrator själv vilket jag kunde känna mot ryggslutet och rumpan. Kom hårt och sprutade över hela min mage och bröst.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I går kväll, inget märkvärdigt men gött najs. Vi gick och la oss nakna bägge två. Jag hade gått omkring kåt typ hela dan å kåtare blev jag av tjejens nakna kropp. Vi hånglade och smektes ett tag innan jag la mig på rygg och drog upp tjejen så hon i princip satt över min mun. Slicka och sög hennes klitta så hennes lår darrade. Hon flytta sig neråt och ledde kuken rätt och satte av i en grym ritt. Jag kramade hennes goa bröst och smekte klittan om vartannat tills det gick för henne och jag fyllde henne strax efter.
 
Last edited:

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Som den fina kille man är erbjöd man en ordentlig oljemassage av rumpan med efterföljande orgasm. Masserade upp anus ordentligt oxå och fyllde ut med en medium buttplug medan jag slickade henne bakifrån och vips så kom hon i min mun. Sen var man ju lagom sprängkåt igen så då var det lägligt att byta pluggen mot äkta vara och pumpa henne full från det andra hållet jämfört med i morse så att säga :D
 
H

Hardasarock

Gäst
Avslutade nyss en härlig stund med sambon. Båda va upplagda för hård sex med olika leksaker. Fyllde henne både med mig själv och en grov dildo (fitta/anal). Pumpade på hårt bakifrån och avslutade med ett riktigt långt facefuck där jag såg min kuk vidga hennes strupe innan jag kom långt ner i halsen och avslutade med att spruta henne i ansiktet när hon låg upp och ned. Riiiiktigt Nice!
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Igår i vattnet i en ensligt belägen skogssjö. Jag satt på en sten under vattnet, hon satte sig i mitt knä och gled ner över mig. Det var lite kallt i vattnet så vi avbröt och avslutade på en klippa intill. Stående framifrån, med en stor handduk omkring oss ifall någon plötsligt skulle dyka upp. En ganska ovanlig ställning åtminstone för oss, men det var spännande och riktigt skönt.
 
H

Hardasarock

Gäst
Ett 2 timmars-pass inatt. Inte hårdkörning hela tiden. Kom hem från ett restaurangbesök lite smått påverkade. Delade sen på en flaska Cava under det att vi spelade ett erotiskt spel. Sedan band jag upp henne med de nya leksakerna fick beställt. Provade några nya stavar samtidigt som en porrfilm gick i bakgrunden. Riktigt porrig stämning.
Latexlakan och ny ställning, nu bakifrån. Klev upp stående bakifrån nästan uppifrån och körde så jävla hårt. Hon njöt i fulla drag. Avslutade med att komma över hennes ansikte så det hängde stora strängar från hennes haka och kinder. Hon svalde sen allting. En riktigt härlig kväll.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
I natt, hon började pilla på mig, blev hård direkt, tog henne bakifrån, smekte henne så hon kom ganska fort, sen stog ja på knä och runkade samtidigt som hon sög och körde upp ett finger i baken, ja la satsen i hennes ansikte, jade unte sprutat på cirka 2 veckor, så det blev kladdigt, hon gick och duscha, sen somnade vi skönt igen.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev några timmar i natt. Började med att hon sög mig vilket ganska snart övergick till en 69a. Sedan blev det alla möjliga ställningar innan jag tog henne bakifrån och fyllde henne.
Men nästa gång får det bli någon annan stans, för att hålla på på en tempur madrass förstörde mycket av njutningen
 
B

Both

Gäst
I Torsdags, jag hade precis somnat för kvällen när min fru väckte mig och frågade om jag ville knulla hennes våta fitta samtidigt som hon smekte sig med vibratorn, kuken var hård innan hon avslutade meningen. Tog henne hårt tills vi kom samtidigt. Jag sprutade i henne och fyllde hennes mus med min sats. Sen somnade vi båda gott! :p
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Återigen en snabbis igår kväll när barnen somnat. Lite smek, sug och slick. Tog henne bakifrån, sprutade över hennes bröst. Snabbt och intensivt var det. Längtar tills vi är ensamma några timmar. Då kan vi plocka fram leksakerna, hon har lovat att köra in en dildo i mig när ja står på alla 4.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I dag var västkustvädret som bäst, så när vi kom hem vid lunch var vi dyngsura efter att ha sprungit genom skyfallet. Tjejen hade rätt tajta jeans på sig och de blev inte enklare att få av sig när de var blöta. Så hon hamnade på vardagsrumsgolvet och bad mig hjälpa till att dra av dem åt henne. Då såg jag att hennes trosor också var blöta så lika bra att ta av dem med. Så efter lite bus låg jag plötsligt med tungan i hennes fitta. Trots att vi låg i gårkväll så blev hon uppenbarligen lika kåt som jag.
Golvet var rätt obekvämt så hon slängde sig på divandelen med benen rakt upp och jag följde efter och lät kuken gå rakt i mål. Hon la sina vrister runt min nacke när jag halvstående började stöta hårt i henne. Jag smekte hennes tränade lår och ner mot midjan och hennes fitta flera gånger. Ganska snabbt kände jag att det närmade sig så jag körde på och drog sen ut så säden pumpade över hennes mage och upp över ena bh-kupan. Gött med en snabbis mitt på dan
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag, vi var ensamma 1 timme , började med en dusch ihop. Lite smek och hångel. Sen in i sängen, mer slick och sug, tog henne i flera ställningar samt i analen, även med olika dildos. sen ställde jag mig på alla 4, hon körde in ett finger i baken och onanerade mig samtidigt. Jag blev verkligen stenhård. Strapon skall inhandlas snarast, samt mer dildos till henne. Avslutade med att lägga en rejäl sats över hennes bröst.
 
Toppen