Senaste gången med din sambo/fru?

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll. först spelade vi klädpoker, när båda nästintill nakna så gick vi in i ett rum.
la ner henne på soffan och började bestämt att pulla henne med 2 fingrar. hon kom i en hård orgasm och jag kände hur det rann mellan fingrarna.
Tog upp hennes ben på mina axlar och stötte in min kuk. knullade så ett tag innan det var min tur å ligga på rygg.
nu grenslade hon mig med ryggen mot mig å började rida.
Hårda stötar och höga stöna. Jag smekte samtidigt in tummen i hennes trånga anal.
Efter en stund kliver hon av å ställer sig på alla fyra mot soffans ryggstöd.
Jag ställer mig bakom och börjar knulla henne hårt. nu avlöser hennes orgasmer varandra och jag smiskar hennes vänstra skinka hårt.
Känner att jag börjar närma mig, och stöter än hårdare och känner hur jag börjar fylla hennes knullade fitta med min varma sperma.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I gårkväll, i soffan. Slickade hennes lite "skäggstubbiga" fitta och sög å nafsade hennes hårda klitta tills hon gnyende bad mig komma in i henne. La mig platt på henne, gled in i hennes såphala grotta och vi knullade rätt långsamt ett tag. Ju skönare det blev, desto hårdare blev mina stötar. Hennes ena hand gled ner till klittan och jag reste mig på armarna och pumpade snabbare. Tjejen tryckte naglarna i min axel och halvskrek när hon kom. Frenetiskt stötande sprutade jag i henne strax därpå.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Torsdagkväll, kysste henne å det gick över till tungkyssar.
sen smeker hon kuken hård och börjar runka. försatsen blöter ner hela kuken medan hon med stadigt grepp fortsätter runka.
sen går hon ner och sluter läpparna runt och börjar suga. hon varvar sugandet med runktag.
Efter ett tag så sprutar jag ner hennes ansiktet innan hon suger rent kuken.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
För 10 min sen, ligget kvar i sängen medan frun är och duschar av sig. Fick ta henne bakifrån, bytte till missionären med benen på ryggen, hon satte en vibrator mot klitoris med jag knullade henne hårt. Efter hon kommit en gång, pumpade jag på och avslutade sen med att spruta över hennes mage, bröst och några strålar nådde halsen och ansiktet medan hon höll vibratorn mot mitt anus.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I gårkväll i sängen... Sög och kramade hennes bröst och lät kuken glida upp och ner längs med hennes skåra så att mitt söliga ollon gned över klittan. Gled sen in i henne och vi körde på i missionären. Bytte sen så hon la sig med brösten platt mot sängen och stjärten rakt upp i vädret. Så grymt skönt å tajt att ta henne doggy så jag fyllde henne lite snabbare än jag önskade
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår em.
En gemensam dusch.
Tog henne bakifrån, smekte klitoris och bröst, hon kom runt min kuk.
Sen bad jag henne gå ner på knä.
Hon tog min kuk i munnen och efter en stund märkte hon att jag var beredd å spruta.
Började runka min kuk å lät sperman pumpa ut över hennes bröst och hals.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår em.
En gemensam dusch.
Tog henne bakifrån, smekte klitoris och bröst, hon kom runt min kuk.
Sen bad jag henne gå ner på knä.
Hon tog min kuk i munnen och efter en stund märkte hon att jag var beredd å spruta.
Började runka min kuk å lät sperman pumpa ut över hennes bröst och hals.

Det där låter precis som våra gemensamma duschar här hemma. Älskar ha henne stående svankandes mot duschväggen medan jag tar henne bakifrån. Ofta kommer hon snabbare än mig då och brukar avsluta med att runka eller suga mig till avslut över bröst, hals och ansikte.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår efter jobbet. Fick mess på messenger av min fru att barnen var hos sina kompisar. Härligt tänkte jag, då kan vi prova dom nya leksakerna, när ja kom hem så gick vi raka vägen in i duschen och smekte samt hånglade, därefter så fortsatte vi i sängen. Slick,sug alla möjliga ställningar. Sen så plockade jag fram dom nya leksakerna. 3 olika dildos, 2 vibratorer. Detta var för min frus njutning. Och hon blev helt tokig när jag provade dom på henne. Och för min njutning så hade jag köpt en strapon. Det har jag länge velat prova. Ställde mig på alla 4 och frugan smorde in mitt hål och satte på mig. Vilken känsla att bli påsatt. Jag har aldrig blivit så hård någon gång. Hon höll på ett par minuter, sen kunde vi inte hålla oss längre, jag sprutade över hennes bröst, samtidigt som även hon kom. Vi var helt slut efteråt.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
I onsdagskväll.
Började med att vi skedade nakna, sambon började trycka rumpan mot min kuk som snabbt växte å försatsen började sippra ut.
efter en stund gnidande med kuken så trängde jag in i hennes anal, försatsen fungerade som glidmedel. hennes stön hördes tydligt.
när sen hela kuken va inne så började jag knulla henne sakta. Tog med högra handen och började smeka hennes klitoris innan jag med två fingrar kände inne i fittan. Hon var fruktansvärt våt.
Började pulla henne medan kuken for in å ut i analen.
Hon kom i en fruktansvärt högljudd orgasm. när vi knullat en stund så går jag å tvättar av kuken, kommer tillbaka å ser hur sambon pullar sig frenetiskt.
lägger mig på rygg bredvid och hon gränslar mig och låter fittan sakta sänkas över min kuk.
Nu rider hon mig i en hög takt, vi båda närmar oss orgasm och jag sprutar hej vilt i fittan.
hon kommer samtidigt, å hon kommer, å hon kommer, å hon stönar, skriker. orgasmerna avlöser varandra, till slut sliter hon sig bort från mig å lägger sig helt utmattad bredvid.
när vi dagen efter pratade om stunden så hade hon aldrig förut varit med om en sån lång och stark orgasm förut.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår kväll hoppade hon in i duschen. När hon kom ut hade hon på sig sin mjuka morgonrock och var troslös under. Hon kom och lade sig bredvid mig på soffdivanen, drog undan morgonrocken nedanför magen och särade på benen. Hennes hand letade sig upp för mitt shorts-ben och började smeka min kuk. Det var längesedan jag blev så hård och jag satte igång att smeka och massera hennes fitta. Vi låg så en stund och pratade om sex. Jag sade att det var länge sedan jag gav henne en riktig underredsbehandling. Plötsligt reste hon sig och började gå mot sovrummet, jag följde naturligtvis efter med kuken ståendes i shortsen.

I sovrummet lade hon sig på mage och särade åter på benen. Jag började avguda hennes rumpa och lår, smekte, masserade, klämde, kysste och sög om vartannat på insidan låren och skinkorna. Hon stönade avslappnat och njöt för fullt.

Efter ungefär tio minuter särade jag på skinkorna och min tunga mötte området runt hennes anus, då började hon tjuta av skratt. Tydligen kittlade det väldigt mycket, men hon tog fram den lilla svarta wanden och lade emot klittan och då gick det MYCKET bättre.

Min tunga cirkulerade runt hennes anus en stund tills hon slappnat av helt och börjat stöna nöjt, då satte jag in sista stöten. Jag lät tungan glida upp och ner emot hennes anus och borrade in den lite lätt i henne. Jag kände hur hon kramade om tungan, hårt, och hon började stöna högre och högre. Då borrade jag in den så långt det gick och roterade den fram och tillbaka åt båda hållen. Då stönade hon fram att hon skulle komma snart om jag fortsatte så och frågade om det var vad jag ville. ”Dum fråga” tänkte jag och ökade takten med tungan. Då exploderade hon, hennes anus pulserade hårt och fort och kramade hårt om min tunga så jag trodde den skulle gå av och försvinna in i henne. Hon stönade högt och ryckte i underlivet så skinkorna klappade emot mina kinder. Jag var så upphettsad och kåt av hennes orgasm. Stenhårt stod min kuk rakt ut.

När hennes orgasm hade ebbat ut så ställde hon sig på alla fyra, jag smorde in kuken med lite glid och trängde in i henne bakifrån medans hon hade wanden mot fittan. När hela kuken var inne så började jag röra mig in och ut i ett allt snabbare tempo. Tillslut knullade jag henne riktigt hårt så det verkligen small när hennes skinkor mötte mina höfter. De är så underbara och rullar fram och tillbaka hårt och snabbt. Och mellan varven så delar de sig och blottar hennes nyslickade och rengjorda rosett. Tankarna om vad som nyss hände och synen av hennes rumpa blev för mycket för mig och jag pumpade ut min livgivande juice långt upp i hennes oskyddade fitta. Det var en orgasm kraftigare än på länge! Den varade i över minuten!

Sen lade hon sig på mage igen och jag kollapsade över henne med kuken kvar i henne. Hon låg och flämtade lite medans jag flåsade och frustade i ett tafatt försök att hämta andan efter denna himmelrikets marathon. Hon sade att hon önskade att hon kunde få ha min kuk just där för all framtid...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
I morse innan jobbet, vaknade av att hon smekte min kuk vid 5-snåret. Sen tog vi en gemensam morgomdusch där jag fick knulla henne i munnen medan hon lekte med en vibrator. Kom härligt över hennes ansikte innan hon avslutade sig själv med min sperma fortfarande i ansiktet.

Bra morgon :)
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
I onsdags.
Det började med att vi satt och spelade klädpoker som ett förspel sen satte vi oss och öppnade sista luckorna från våran kalender från mshop.
Det var allt från kuk ringar, nätbodys, vibratorer, analpluggar mm.
Jag trädde på en utav kukringarna medan försatsen fullkomligt rann ur mig, väl på plats så svällde kuken mer och ådrorna fylldes med blod.
Sambon tog på sig nätbodyn, vi fortsatte att öppna sista luckorna, vi kom till nr24 där en satisfyer väntade på oss.
Efter att vi suttit å klämt på den ett tag så parkopplade vi den till min telefon. sen la sig sambon sig på rygg på soffan och förde satisfyern mot sin klitoris.
jag började styra å ställa med min telefon.
Det gick nog ett par gånger för henne innan hon slängde den åt sidan och ställde sig på alla fyra med rumpan svankades mot mig.
Kåt som jag var så stötte jag direkt in kuken och började knulla hennes otroligt sköna fitta. det smaskade på ordentligt när jag stötte i henne.
Efter lite knullande så bad jag henne att ta fram satisfyern igen och använda den medan min kuk åker in och ut ur henne.
Sagt å gjort så kom den fram, nu började vi båda närma oss nya höjder. Jag kände hur det spände och började spruta ut sperma. En två tre fyra fyllda sprut innan det började avta.
Fortsatte att knulla efter jag kommit, var så skönt å knulla hennes välfyllda fitta.
Sen sjönk vi ihop å låg å flämtade en stund innan vi gjorde oss i ordning.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag, jag hade varit ute och sprungit i regnet, kom hem. Det visade sig att vi var ensamma hemma. Hon följde med in i duschen. Hångel, smek, sug och slick till att börja med. Sen blev det sängen. Fortsatte att slicka och suga, tog henne bakifrån i båda hålen. Hon var rejält kåt. Det var även jag. Sen blev det ombytta roller, jag ställde mig på alla 4 och hon satte på mig med strapon. Det är bara så otroligt skönt. Nu tog vi en paus, ja höll på att komma. Sedan så satte hon sig på mitt ansikte, då slickade jag till hon kom. Underbart. Nu var det min tur, stod jämte hennes ansikte, hon sög och körde upp ett finger i baken, då gick det för mig, rätt i hennes mun, jag älskar att spruta där, fast det blir inte så ofta, mest på brösten brukar det bli. Blev en dusch till efteråt, vi var så svettiga. Men skönt var det.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt nere och tittade teve med yngsta barnet, fick ett sms från sambon som frågade om jag skulle komma upp på en snabbis.
Smög upp från trappan, in i sovrummet ner under täcket.
Fann min sambo naken, smekte hennes våta fitta å in med två fingrar sen la jag mig över henne å knullade i missionären. sen ställde hon sig på alla fyra å jag knullade tills jag spruta i henne.
 
Toppen