Senaste gången med din sambo/fru?

K

knakille

Gäst
Satt nere och tittade teve med yngsta barnet, fick ett sms från sambon som frågade om jag skulle komma upp på en snabbis.
Smög upp från trappan, in i sovrummet ner under täcket.
Fann min sambo naken, smekte hennes våta fitta å in med två fingrar sen la jag mig över henne å knullade i missionären. sen ställde hon sig på alla fyra å jag knullade tills jag spruta i henne.
Vilken underbar sambo du verkar ha som just för tillfället släpper tanken att bara vara mamma och istället blir en kåt sambo som vill ha dig där och då.

Såna tillfällen är det som sätter guldkant på tillvaron och som uppskattas lite extra. :):p(y)(y)
Det gäller ta vara på dem och sedan blir det en lite extra krydda med att man måste sköta det snabbt diskret och att tillfället kommer spännande som från ingenstans (lite syndigt) ;)(y)
 
Last edited by a moderator:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilken underbar sambo du verkar ha som just för tillfället släpper tanken att bara vara mamma och istället blir en kåt sambo som vill ha dig där och då.

Såna tillfällen är det som sätter guldkant på tillvaron och som uppskattas lite extra. :):p(y)(y)
Det gäller ta vara på dem och sedan blir det en lite extra krydda med att man måste sköta det snabbt diskret och att tillfället kommer spännande som från ingenstans (lite syndigt) ;)(y)

Det är därför man skaffade Disney+ XD
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Vid tolvslaget ställde hon sig vid fönstret och tittade på fyrverkerierna. Jag drog ner hennes byxor och trosor och trängde in i henne bakifrån och knullade in det nya året. Troslös gick hon ut på balkongen och sa gott nytt år till grannen nedanför. Sedan red hon mig i soffan medan hon ringde och önskade släktingar gott nytt år. Härligt med en kvinna som vågar vara lite busig ibland.
 
K

knakille

Gäst
Vid tolvslaget ställde hon sig vid fönstret och tittade på fyrverkerierna. Jag drog ner hennes byxor och trosor och trängde in i henne bakifrån och knullade in det nya året. Troslös gick hon ut på balkongen och sa gott nytt år till grannen nedanför. Sedan red hon mig i soffan medan hon ringde och önskade släktingar gott nytt år. Härligt med en kvinna som vågar vara lite busig ibland.
Härlig tanke att råka se er i fönstret då nu har sex vid 12-slaget samt tanken att hon gick ut troslös och någon kanske kunde se?
Gillar med att hon red dig då hon ringde runt och önskade släktingarna ett gott nytt år, kom hon i samtalet eller du, kunde man ana nåt?

Härlig kvinna du har(y)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Härlig tanke att råka se er i fönstret då nu har sex vid 12-slaget samt tanken att hon gick ut troslös och någon kanske kunde se?
Gillar med att hon red dig då hon ringde runt och önskade släktingarna ett gott nytt år, kom hon i samtalet eller du, kunde man ana nåt?

Härlig kvinna du har(y)

Tack! Ibland blir det lite bus, och det gillar vi båda.

Vet inte om någon såg oss. Det finns hus med många fönster runt omkring så det är fullt möjligt, men vi släckte ner så det inte skulle synas alltför tydligt. Ingen av oss kom under själva samtalen, och jag tror inte att någon anade något. Hon lät precis som vanligt i telefon, trots att hon hade min hårda kuk djupt inne i fittan och gled upp och ner på den medan hon pratade.

Ett riktigt mysigt minne att tänka tillbaka på, och ett perfekt sätt att börja det nya året.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
30
Kön
Man
Nyårsdagen senast...
Ingen underdrift att jag var smått bakfyllekåt hela nyårsdan. När vi varit ute en sväng på eftermiddan hamnade vi i soffan och dåsade. Efter nån timmes mys i sked osv framför tv hade min hand smekt både bröst och fitta flera gånger innan tjejen hamnade över mig. Vi hånglade och smektes men persiennerna var uppe så hon skuttade in i sovrummet. Hon kastade sig på rygg och drog av sina byxor själv. Hennes fitta osade värme och var härligt fuktig när jag lät tungan glida över hennes blygdläppar. Klittan var svullen och hon darrade av kåthet och särade så mycket hon kunde när jag trängde in I henne. Drog upp hennes ben på mina axlar, höll i hennes midja och pumpade rätt hårt.
Hon rullade sen över på sidan så jag kom in i henne stående på knä som i en sax. Kom djupt i henne i årets första orgasm innan jag välte ner bakom henne med kuken kvar inne.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Inatt. Båda var berusade av kvällens drycker. Vi hade suttit å pratat om när min sambo var iväg på jobbmässa och två killar följde med henne till boendet på kvällen. hur ena pullade hennes våta fitta och den andra smiskade henne.
det hela gjorde oss kåta när vi pratade om det, så när vi gick för att somna så åkte alla kläder snabbt av. vi knullade i alla möjliga ställningar. Sen la hon sig på rygg och jag pullade henne hårt medan hon runkade min kuk tills jag sprutade över hennes kropp och hon kom runt mina fingrar.
 
K

knakille

Gäst
Inatt. Båda var berusade av kvällens drycker. Vi hade suttit å pratat om när min sambo var iväg på jobbmässa och två killar följde med henne till boendet på kvällen. hur ena pullade hennes våta fitta och den andra smiskade henne.
det hela gjorde oss kåta när vi pratade om det, så när vi gick för att somna så åkte alla kläder snabbt av. vi knullade i alla möjliga ställningar. Sen la hon sig på rygg och jag pullade henne hårt medan hon runkade min kuk tills jag sprutade över hennes kropp och hon kom runt mina fingrar.

Härlig upplevelse det du skriver att förspel, smek och runk sker samtidigt som hon berättar om när hon blir tagen av någon annan och man blir kåt av det som berättas och snabbt kommer närmare gränsen av att någon annan njutit av hennes kropp... längesedan det hände här nu men gillar det :):p(y)
 
Last edited by a moderator:

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Vill höra från er som, precis som jag, har en fast partner (fru/sambo) som ni regelbundet har sex med. Hur var det senast ni hade sex?

Min senaste gång (kvinna 40+): I sovrummet igår, hon började suga mig, vi gick vidare i en 69a. Hon satte sig på mig och började rida. Bytte till bakifrån och sedan missionären. Förde in två fingrar i hennes mun som hon sög intensivt på, samtidigt som jag försiktigt förde in vänster långfinger i hennes bak.
När hon närmade sig orgasm började jag med lite 'dirty talk':
- Är det skönt att suga honom samtidigt som jag knullar dig?
Och:
- Tar han dig skönt där bak?
Och:
- Är det skönt med tre män samtidigt?
Då kom hon i en skön orgasm och jag sprutade i henne. Efteråt pratar vi aldrig om vårt 'dirty talk', utan låtsas bara som ingenting... :D
Brukar också prata om trekanter
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
30
Kön
Man
I gårkväll. Varken knullat eller runkat på minst 10 dar så när tjejen gled ner under täcket och tog mig i munnen efter lite hångel var jag så kåt att jag darrade. Sög och runkade galet skönt innan hon kom upp igen och la sig så hon gned klittan upp och ner över skaftet. Kuken fick komma in och hon började rida så tuttarna gungade i mitt ansikte.
Stötte emot tills det började närma sig. Vi rullade runt och jag kom in i henne igen bakifrån. Pumpade i lagom takt, smekte stjärten och fram mot hennes gungande bröst medan hon själv gned över klittan. Fortsatte knulla genom ett av de skönaste spruten på länge.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
I gårkväll. Varken knullat eller runkat på minst 10 dar så när tjejen gled ner under täcket och tog mig i munnen efter lite hångel var jag så kåt att jag darrade. Sög och runkade galet skönt innan hon kom upp igen och la sig så hon gned klittan upp och ner över skaftet. Kuken fick komma in och hon började rida så tuttarna gungade i mitt ansikte.
Stötte emot tills det började närma sig. Vi rullade runt och jag kom in i henne igen bakifrån. Pumpade i lagom takt, smekte stjärten och fram mot hennes gungande bröst medan hon själv gned över klittan. Fortsatte knulla genom ett av de skönaste spruten på länge.

Grattis! Låter väldigt härligt!
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår em, sambon hade duschat klart och går förbi mig som rätar ut ryggen på golvet.
Hon ställer sig bredbent med sin nakna fitta över mitt ansikte och jag tror för en sekund att nu ska jag få slicka.
Men icke.
Hon går retsamt därifrån å vidare till sovrummet för att klä på sig. trodde jag.
Efter fem min så hör jag, vi kanske ska byta lakan eftersom denna är för liten. Eller va säger du. Kom å titta. Går dit å ser henne ligga naken i sängen med benen brett isär.
snabbt dyker jag ner mellan benen och slickar ivrigt hennes våta fitta.
Klitoris, blygdläppar, in med tungan, kysser, slickar. In med två fingrar, pullar, hårdare, hon kommer.
Nu är kuken så hård att den spricker, reser mig upp å styr kuken in i henne. knullar henne rytmiskt innan jag fyller henne med sperma, å hon kommer krampaktigt runt kuken.
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Vaknade kl 2 inatt av att frun låg och sög min stenhårda kuk. Skönt mmm. Sen satte hon sig upp och började rida så jag samtidigt kunde smeka hennes stora bröst. Sen blev det en skön runda bakifrån med långa sköna stötar samtidigt som hon smekte sig till en högljudd orgasm. Slutade med att hon låg på rygg och jag runkande ut en rejäl sats över hennes stora bröst. Fan så skönt. Somnade gott båda efteråt. Båda helt slut och hon helt nersprutad.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår efter jobbet, barnen var ute så vi tog en snabbis i sängen, i missionären, sen stod jag jämte och sprutade på hennes bröst, samtidigt som hon körde upp ett finger i min bak, och jag smekte henne, vi kom nästan samtidigt. Det var skönt.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
30
Kön
Man
Igår innan vi skulle sova blev det ligga.:)
Hon kom in till mig på toa i bara trosorna när jag borstade tänderna. Gått runt småkåt på jobbet hela dan så såklart reste sig kuken stenhård av hennes fina kropp.
Vi tog oss till sängen och när hon satte sig på kanten hamnade kuken precis rätt för att slinka in i hennes mun. Hon sög och runkade lite väl intensivt så jag fick dra mig ut och gick ner på hennes svullna klitta. Hon slängde sig sen upp på rygg i sängen och det blev ett skönt knull i missionären. Hon tryckte naglarna i min rygg när det gick för henne och jag fyllde henne med min säd.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår kväll. Det har gått några veckor sedan sist. Hon är gravid och har mått lite dåligt.
Men igår hoppade först jag in i duschen, sedan hon. Medans hon duschade satt jag och kåtade upp mig genom att ta bilder på henne, blev över 200 till slut.

Plötsligt började hon retas då hon började visa hur hon tvättade sig. Händer som knådade och masserade brösten och magen, gled utefter låren upp och ner, rullade dem försiktigt, pillade försiktigt mellan benen, smekte löst mellan blygdläpparna. Sedan tog hon baksidan, klämde och smiskade sig på skinkorna så de vobblade ordentligt, höll isär dem så jag kunde se rosetten. Då stoppade hon lååååångsamt in ett skummigt finger och lät det åka in och ut en stund, sen sköljde hon av det och masserade rosetten, allt medans jag såg på och tog bilder för fullt.

Men till slut var jag tvungen att få känna lite. Jag smet in och lät kuken ”tvätta” henne mellan skinkorna samtidigt som jag smekte henne i ljumskarna. Det var så glidigt och skönt så kuken gned ordentligt mot rosetten. Samtidigt började jag kyssa henne på axlarna och i nacken. Hon började andas tungt av behandlingen och förklarade hur mycket hon längtat efter min hårda kuk och mina varma, intensiva kyssar, just där, just så.

Plötsligt vände hon sig om och satte sig på duschpallen, tog fram min tvål, klämde ut en ordentlig klick i handen och sade att hon skulle kolla så jag hade tvättat mig ordentligt. Hon tvålade in mitt underliv ordentligt och arbetade fram ett ordentligt skum. Sedan började hon koncentrera sig på kuken. Hon tvättade den ordentligt fram och tillbaka och jag började njuta riktigt ordentligt. Tittade upp i taket och slöt ögonen. Plötsligt kände jag den andra handen som började tvätta pungen och mellan skinkorna. Hon masserade min rosett, fingerknullade lätt och drog naglarna från rosetten, utefter pungen och hela vägen upp för kuken och ollonet. Jag hade svårt att stå still, fick kämpa för att inte benen skulle vika sig. Det är så skönt! Hon vet precis hur hon ska göra mig riktigt knäsvag.

Efter några minuter började hon skölja av sig och mig och vi gick ut och torkade oss. Jag var helt vimmelkantig av behandlingen och tog lite längre tid på mig. När jag var klar gick jag mot sovrummet. Där låg hon, på rygg, med benen brett isär blottandes hennes underbaraste delar. Jag gick fram till sängen, lade mig på magen mellan hennes ben och bara beundrade hennes underliv, hennes fylliga skinkor, hennes härliga läppar och clittan som sticker fram emellan dem. Jag började kyssa henne i ljumskarna och på skinkorna, sög på insidan låren och på de yttre läpparna. Hon lyfte upp benen så jag kom åt bättre. Jag började massera hennes rosett med tungan, bytte till att tungkyssa och suga på clittan och så bytte jag fram och tillbaka en stund. Hon började bli tokig och flämtade att hon ville ha min kuk istället. Jag tog lite glid på den (som om det skulle behövas...) och satte den emot hennes öppning. Jag pressade in den millimeter för millimeter, allt medans hon stönade högre och högre och lade sin wand mot klittan. Till slut hade jag begravt mina 18 centimeter i henne. Höll kvar den där och rörde mig försiktigt mot hennes g-punkt. Efter max fem sekunder slutade hon plötsligt att andas för en stund. Munnen var vidöppen, ögonvitorna rullade fram och plötsligt skrek hon rakt ut och jag kände hur hennes slidväggar fullkomligt slet och drog i kuken när en av hennes kraftigaste orgasmer omfamnade henne och sköljde över varje muskel i hennes kropp.

Medans hon låg där och flämtade och fortsatte massera sin klitoris så drog jag mig ur hennes varma grotta och höll kuken framför hennes ögon, de verkligen glittrade av kåthet och hon slukade mig i hela min längd. Hon tog den så långt ner i halsen att tungan låg emot pungen och masserade. Då exploderade jag och avlossade kuken ordentligt i halsen på henne. Hon sög och sög i ett rasande tempo så jag fick luta mig mot väggen och fick kramp i skinkorna för att jag spände mig så. Då började hon att flämta högljutt igen. Hon masserade sin clitta med wanden och sög och svalde all min säd till sista droppen. Sen böjde jag mig ner och tungkysste henne. Jag flämtade fram att hennes mun smakade kuk och sperma. Sedan körde jag in två fingrar och gnuggade hennes g-punkt och då kom hon igen. Hon kramade mina fingrar och hennes rosett krampade sexigt medans hon stönade och njöt.

Efter en stund lade sig orgasmen för henne och hon sansade sig och rullade över på sidan. Jag smekte henne på ryggen, kysste hennes bröstvårtor och sade att hon är den bästa livskamrat jag kan tänka mig.

Och om några månader blir hon mamma till vårat andra barn. Sicken MILF alltså!!
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Kom hem inatt efter att ha varit borta på arbete i 10 dagar. Duschade och rakade mig runt kuken innan jag la mig brevid tjejen naken vilket hon oxå gjorde. Pussade henne och hon somnade om.
I morse vaknade jag med ett sånt stånd kuken står rakt ut. La mig nörmare tjtjen så hon kan känna ståndet mot sin rumpa.
Direkt börjar hon röra sig och trycker sig mot kuken. Hon vänder sig mot mig och ger mig en puss på munnen innan hon trycker ner mig på rygg och börjar runka min stenhårda kuk.
Efter ett tag sätter hon sig och upp kliver över mina ben och sätter sig och gnider sin fitta mot kuken. Hon är helt nyrakad morgonen till ära.
Hon tar tag i kuken och styr in den i hennes fuktiga trånga fitta. Rider mig en stund tills jag vänder på henne så jag kommer över henne och kör på i missionären.
Hon pillar sig på klittan tills hon kommer i en högljud orgasm..

Kör på en stund i fittan sen drar jag ut kuken och sprutar en mega sats på hennes mage som sprutar upp till hennes bröst...
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll, hon sög upp ett ordentligt stånd. Tog lite längre än vanligt eftersom jag redan hade sprutat två gånger till härlig amatörporr under förmiddagen (y) Sedan slickade jag henne och förde in två fingrar medan min tunga dansade över hennes klitoris. Fortsatte med missionären, ritt, bakifrån och sedan missionären igen, då kom hon och jag sprutade i henne.
 
Toppen