Senaste gången med din sambo/fru?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår vid lunch.
Tjejen är gravid i v35 och kände att hon behövde vila en stund. Så jag vevade igång PS4:an en stund medans barnen gick ut och lekte. Plötsligt fick jag ett sms som ordagrant löd ”Kom och knulla mig och töj min rumpa”.
Slängde handkontrollen till andra sidan soffan och satte av in till sovrummet. Där stod hon på alla fyra med varken byxor eller trosor på sig och med rumpan i vädret. Jag satte mig bakom henne, gav henne den rosa lilla wanden och börja massera hennes skinkor och rosett. Hon kände min växande och bultande kuk emot sin ena fot så hon satte igång att med fötter och tår smeka min kuk och knåda perineum (området mellan kuk och anus). Så härligt att få njuta på det sättet och samtidigt höra hur hon njuter.

Snart övergick jag till att smörja in hennes anus med glid och börja värma upp henne med tummen. Under tiden fortsatte hon sin behandling av mig. Hon började även runka mig med fötterna och massera mitt anus med ena stortån. Hur skönt som helst! Efter en stund smorde jag in hennes Icicles no. 48 och tryckte in i hennes stjärt. Hon stönade till men tog lätt emot dessa 32mm. Därefter smorde jag in kuken och började knulla hennes vagina. Hon njöt som bara hon kan. Stönade, flämtade och andades tungt. Jag tryckte lite på pluggen så hon stönade till några gånger.

Efter några minuter drog jag mig ut och började röra pluggen in och ut så att hennes anus töjdes ut lite extra. När det gick lätt så tog jag fram hennes ”Gläs Over Easy”, smorde in den och började nästa steg i töjningen. Nu skulle hon ta emot 42mm. Jag hade massor av glid och tog det försiktigt. Hon sa att det gjorde lite ont men var ok. Jag tog det så lugnt jag bara kunde. Hon stönade och väste lite av smärtan, men till slut gick det över och hela pluggen åkte in. Hon fick massera sin klitoris en stund medans jag njöt av utsikten. Nu var hon mer töjd än någonsin tidigare.
Det var så vackert och upphetsande så jag slickade henne lite runt slidöppningen och runt anus. Sen smorde jag in min kuk och penetrerade henne igen. Nu var hon trång även där p.g.a. den större pluggen. Hon stönade högre och snabbare medans jag tog det lugnare och lugnare för att inte spruta direkt. När jag hade knullat henne en stund så drog jag mig ut igen och frågade om hon ville testa att ta emot kuken istället för pluggen. Hon flämtade ett ”JA!” och jag började lirka ut pluggen. Den kom ut lättare än den åkte in och jag smorde in kuken rikligt med glid. Sen skred jag till verket.

Ollonet gled in lätt, men fortsättningen fick gå långsammare. Det gjorde lite ont, men inte lika ont som pluggen innan. Efter en stund hade jag ”halva inne” så att säga och började röra mig in och ut långsamt. Då började hon stöna och flämta ordentligt igen. Jag ökade takten och kom in djupare och djupare för varje stöt. Nu var det inga svårigheter längre. Hon flämtade, jag frustade, det var så skönt! Så upphetsande att se min kuk begravd i hennes underbara rumpa, som jag tidigare bara fingerpullat och slickat. Nu kramade den om min kuk och jag knullade henne, bokstavligen, som aldrig förr! Nu stönade hon så högt och så snabbt att hon måste haft VÄLDIGT skönt. Jag körde kuken lite halvhårt balls deep och höll kvar den där. Då exploderade hon. Jag kände kramperna och kramarna om kuken i hennes anal så otroligt mycket hårdare än i hennes vagina.

Efter någon minut hade orgasmen lagt sig nästan helt. Jag drog ut kuken och skyndade mig iväg för att tvätta av den. Sedan återvände jag, smorde in kuken igen och körde in den i hennes vagina igen. Knullade grunt men fort och masserade hennes anus lätt med tummen igen. Då kände jag att orgasmen kom galloperande för mig, jag sprutade en sats djupt inne i henne och då kom hon igen. Tyvärr inte lika länge som innan för mitt i allt fick hon sammandragningar, så det blev ett snöppligt slut för henne. Men efteråt sa hon att det där var något av det sexigaste, mest upphetsande och skönaste hon vart med om! Som tur var lyckades jag få lite bilder och filmer på hela denna härliga stund. Helt fantastiskt att jag fick ta hennes anala oskuld, det har jag längtat efter sedan första dagen jag träffade henne!

I’m in heaven! :D
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Snabbis under lunchen. Hon drog ner byxor och trosor och ställe sig på alla fyra i sängen. Började med att slicka hennes båda hål bakifrån medans jag runkade mig hård, trängde sedan in i henne och började pumpa på i doggy medans hon körde med en vibrator på klittan. Smekte hennes bakre öppning med tummen och när hon började närma sig en orgasm lät jag den glida in en bit vilket fick henne att explodera i en orgasm vilket fick mig att tömma mig någon sekund senare. Älskar att jobba hemifrån
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har väl blivit 1 gång i veckan ungefär sen jag senast skrev i tråden. Inget speciellt att skriva om. Förutom idag, vi hade lite att göra på jobbet, så chefen skickade hem oss,
Tack för det. Min fru var ledig, ett snabbt sms till henne att jag var på väg hem. Vi hinner innan barnen kommer hem. Det var pang på direkt när ja kom in. Alla ställningar inklusive strapon på mig. La en rejäl sats på brösten. Hon kom precis innan mig. Snacka om urladdning. Skönt och svettigt.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår förmiddag. Hon hade duschat. När hon kom in i sovrummet så lade hon sig på sängen och sa att hennes bröstvårtor fått för lite kärlek på sista tiden. Jag började knåda brösten och suga på bröstvårtorna. Då blev hon mer och mer sugen, så hennes rosa wand åkte fram i vanlig ordning. Hon ställde sig på alla fyra, lade wanden mot klittan och började runka och massera min kuk med fötterna. Under tiden slickade jag henne i rumpan. Sen tog jag fram hennes rosa plugg och började leka med den in och ut så att hennes anus började töjas ut. Under tiden körde jag in kuken i henne och knullade lagom fort.
När hon blivit tillräckligt uttöjd så masserade jag in hennes anus med mera glid och lade en klick på mitt ollon. Sen började jag pressa in kuken i hennes rumpa och hon tog emot mig förvånansvärt lätt. Så underbart! Sen började jag knulla henne, till en början långsamt men sen med ökande tempo. Efter en stund närmade jag mig och precis när jag sa att jag kommer spruta så kom hon också. Fantastiskt skönt att känna hennes anal krama ur min sperma så där hårt. Jag kom långt upp i henne. Det är verkligen det sexigaste och skönaste som finns, att se min kuk begravd till botten i hennes rumpa och vetskapen att jag precis lagt en stor sats där!

https://flic.kr/p/2mmpLVp
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår mitt på dagen, ungarna var hos kompisar, så vi passsade på. En snabb dusch först, sen blev det vanliga ställningarna, sug och smek, men även analt utan kondom, hon körde in en plugg i mig, blir ännu hårdare då. Jag slickade henne till orgasm, sen satt hon på sängkanten och sög tills jag kom över hennes bröst. Det var ett skönt knull.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru runkade av mig igår morse och smekte mitt anus så jag kom väldigt kraftigt, hon tog satsen i ansiktet. Efteråt kysstes vi och lite senare smekte och slickade jag henne till orgasm. Ibland behöver man inte ha samlag för att njuta. I förrgår kväll red hon mig iförd stay-ups, älskar det.
 
P

PeterGBG

Gäst
I fredags & lördags på ett hotell i Göteborg. Knullade som kaniner. Gardinerna stängde vi aldrig igen då det är spännande med publik. Bästa var när frugan sög av mig när jag satt i fåtöljen med en öl i handen. Såg att det var några som tittade in till oss.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Onsdagsnatt hon låg med ryggen till så jag flyttade över o började massera hennes bröstvårtor sen började jag pulla henne samtidigt som jag sög på hennes vårtor hon började runka mej sen drog jag av hennes trosor särade på henne ben och började knulla henne sprutade rätt fort men körde på ett tag till med halvstånd
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett stilla mysknull nu på morgonen. Vi vaknade båda tidigt men kände inte för att stiga upp. Låg och kelade. Det hela växte. Inget avancerat. Bara ett skönt och ömsint knullande som avslutades med att vi låg en lång stund och bara höll om varandra.

Härligt! Bättre kan det ju inte bli :)
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Då tjejen fött barn nyligen så är det lite torka på sexfronten just nu. Över en månad sedan senaste ligget. Men så fort hon har läkt och känner sig redo så kommer en ny färsk rapport.
Under tiden får jag nöja mig med hennes händer, fingrar och strapon. Och det är ju inte helt fel det heller, även om jag längtar efter henne så det gör ont ibland.
Då och då får jag även suga på hennes numera STOOORA och mjölkfyllda bröst. Det är något av det mest upphetsande som finns! Nedan; ett bildkollage på deras utveckling under graviditeten. ;)

https://flic.kr/p/2mEcQot
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Tisdag förra veckan.
Vi låg å kysstes ett stund innan mina händer gick på upptäcktsfärd, insida lår, snuddar blygdläpparna, upp till brösten. Leker med de styva bröstvårtorna. Känner hur hon börjar andas tyngre.
Tar ner min hand och smeker lätt hennes fitta. Det börjar bli fuktigt mellan hennes läppar, tar ett finger och drar genom läpparna å får med mig fittsafterna, för sakta ner till hennes anal å fuktar ner den. Cirkulerar skönt runt analen och mjukar upp den.
Känner hur hennes hand greppar tag om min hårda kuk, det är en stor blöt fläck av min försats på lakanet, hon börjar runka kuken med ett stadigt grepp.
Jag för in mitt finger i hennes anal å pullar henne försiktigt, byter finger och pullar hennes fitta en stund.
Nu vänder hon sig om med rumpan mot mig och tar min kuk, hon gnider analen mot ollonet och försatsen blöter ner.
Känner hur hon pressar analen mot mitt ollon.
Hon stönar högt när ollonet glider in.
Stöter försiktigt i hennes anal tills kuken åker in halvvägs. Börjar knulla lite snabbare, med två fingrar för jag in i hennes fitta och känner hur kuken jobbar i analen.
Efter en stund ber hon mig gå å tvätta kuken, sagt å gjord så lägger jag mig på rygg å hon gränslar mig så hon kan börja rida.
Det går inte lång stund innan jag känner hur jag fullkomligt fyller hennes fitta med min sperma
Hon sitter kvar å med kuken inne samtidigt som hon gnider sig till en högljudd orgasm.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
För en halvtimme sen.

Tjejen var inne och borstade tänderna. Jag låg i soffan och slösurfade på mobilen. Plötsligt kom hon ut med sin strap-on på sig. Gud i London vad sexig hon var! Hon kom fram till mig och gav mig en lång kyss och sa: ”Det var väldigt länge sedan du sprutade för mig”. Sedan började hon smeka min nyrakade och lena pung och mitt lika lena anus. Började fingra mig lite lätt innan hon ställde sig på knä mellan mina ben. Hon tog glid på strapen och började smeka mitt anus med den, sakta sakta upp och ner. Jag blev hårdare och hårdare. Hon började långsamt penetrera mig, sakta in och ut. Det var så skönt! Länge sedan hon knullade mig sist. Efter en stund kommenderade hon upp mig på alla fyra, smorde in mig med mer glid och lät strapen glida in i mig igen. Nu kom hon åt prostatan med den bättre. Plötsligt drämde hon strapen i botten och började knulla mig i ett rasande tempo! Jag skrek till av förvåning och förtjusning. Det var så fruktansvärt skönt! Kuken blev stenhård direkt och hon började runka den i samma takt som hon knullade, d.v.s. vansinnigt fort. Det blev alldeles svart för mina ögon och jag stönade av välbehag. Det krampade i ljumskarna varje gång hon bottnade strapen i mig, och varje gång hon passerade prostatan så kände jag hur kuken hårdnade och ryckte till. Plötsligt ilade det till skönt i hela underlivet på mig och det började rinna ut sperma ur min hårda kuk för varje stöt hon gjorde. Jag stönade fram att soffan blev nerkletad av min sperma. Hon svarade att det spelar ingen roll, sen fortsatte hon knulla min anal och runka min hårda kuk. Efter en stund kände jag orgasmen komma galloperande och jag gav mig hän fullständigt. Det började spruta ordentligt ur kuken och känslan var större och kraftigare än på länge. Hon runkade kuken medans hon hjälpte till att trycka på prostatan med strapen. Det kändes som att orgasmen aldrig ville ta slut och jag sprutade på. Efter en minut började det avta och hon saktade ner, lät strapen glida in och ut långsamt medans hon kramade ut den sista sperman ur mig. När hon drog sig ur mig sjönk jag ihop som en degklump och stönade hårt och snabbt. Satan va skönt det var med en ordentlig omgång! Analen, prostatan och kuken hade verkligen fått vad de tålde och soffan var full med sperma överallt. Hon kysste mig på ryggen och i nacken och sa att jag var duktig som sprutade så mycket. Sen gick hon och tog av sig strapen och tvättade av sig. Nu ligger jag här i soffan med en bultande prostata och känner mig fullständigt tömd. Helt underbart!!
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
I morse, hon va trött men jag var kåt så hon lät mig spruta över brösten, fantiserade att det var min 2 fotbollsmammor jag hade sex med. Jag stod på knä över den ena, och den andra runkade mig bakifrån och körde in en dildo i mig. La även den satsen på brösten, sen hjlptes dom åt med att ta bort kladdet. Härlig fantasi.
 
Toppen