Senaste gången med din sambo/fru?

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Inatt efter Eurovision när kompisarna dragit hem körde vi ett hett knull. Jag la mig med halvfjong medan tjejen borsta tänderna och när hon kröp ner i sängen hade jag svullnat ännu mer. Vi hade druckit lite och då blir hon ofta extra kåt och så var det till min stora glädje även i natt. Mitt täcke åkte av och min kuk åkte in i hennes mun när hon la sig mellan mina ben. Hade gärna fortsatt ett tag till men plötsligt slutade hon och sa nåt som "shit va kåt jag e", satte sig tillrätta och hjälpte kuken rätt och satte av i en ridtur. Jag lät tummen gnida över hennes hala klitoris när hon studsade över mig och hon hummade av vällust. Jag ville ta henne doggy så hon hoppade av och la sig med baken i vädret. Hon smekte sig själv och hjälpte orgasmen fram medan jag knullade på henne bakifrån till säden forsade ut djupt inne i värmen.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick ett riktigt skönt förmiddagsknull ute på gården igår,frun gick runt naken och pysslade med växtligheten inne på gården,gick efter och tryckte mig mot hennes rumpa när hon stod framåtböjd.Hon var med på noterna så vi började hångla och kyssas så kåtheten tog ordentligt över hon gränslade räcket till uteplatsen och putade med rumpan i vädret.Tog henne bakifrån och fick tömma mig djupt inne.Det är bra skönt med sommar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag fick en skön stund med frun i morse. Inget himlastormande eller vilt sex, utan mera en mjuk stund med smek och kel. Smeker frun över fittan och börjar massera runt klitoris. Frun kommer förvånande fort i första orgasmen och jag fortsätter massera med ett finger på vardera sida om klittan. Andra och tredje orgasmen väntar inte häller länge på sig och även en fjärde lite mindre kraftig rullar snart genom hennes kropp. Avslutar akten med att runka av mig och lägger satsen på hennes fittbuske...
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Igår kväll.
Vi planerade för något kul när barnen somnat.

Tjejen ropade att jag skulle gå in i sovrummet, ta på mig ögonbindeln och vänta vid fotändan på sängen. Jag gjorde som hon sa. Plötsligt hörde jag henne komma gåendes. Hon tryckte ner mig över sängkanten så jag låg med bröstet och magen över sängen och fötterna på golvet. Hon slet ner mina byxor och kallingar och smiskade mig hårt ett par gånger på rumpan. Sen kände jag något kallt och fuktigt leta sig in mellan skinkorna. Min kuk hårdnade och förhuden drogs tillbaka när kuken pressades emot sängen. Jag kände hur ”det kalla och fuktiga” började trycka på och glida längre och längre in i mig. Centimeter för centimeter pressades det in. När det passerade prostatan blev kuken hård som diamant för en stund och jag kände den kittlande ilningen i hela kroppen. Jag släppte ifrån mig ett tungt stön.
Hon måste tolkat det som signalen att jag var redo, för plötsligt grabbade hon snabbt tag i mina höfter, stötte strapen i botten på mig och började knulla mig så hårt hon bara kunde. Min kuk var fortsatt stenhård och prostatan började sjunga lovsång för mitt inre. Jag var så kåt, det var så fantastiskt skönt, att jag hade svårt att vara tyst. Strapen som rände in i mig, hennes varma lår och ljumskar som daskade emot min rumpa och känslan av min kuk som dunsade och gned emot sängen i ett rasande tempo blev snabbt för mycket. Jag kunde inte hålla mig längre utan började släppa ifrån mig grymtningar och stön om vartannat medans en orgasm omslöt mig. Mina fötter åkte upp mot hennes rumpa och pressade henne framåt så att strapen gled så långt in i mig som var möjligt. Då blev orgasmen ännu mer intensiv och jag började slita i lakan och täcken i ett letande efter något att hålla mig i. Hon satte fort igång med sina rasande snabba stötar igen och jag kände hur prostatan började pulsera hårt av massagen och hur kuken började rycka och släppa ifrån sig sperman ut på golvet. Jag släppte alla tankar och bara njöt av känslorna.
Efter vad som kändes som en vidunderlig evighet var det över. Prostatan pulserade fortfarande av behandlingen. Hon drog sig sakta ur mig med ett litet smack och jag låg kvar i sängen en stund och log lyckligt. Då kände jag plötsligt hur hon började tungkyssa undersidan av ollonet och försiktigt slicka i sig de sista dropparna av min säd. Det kändes intensivt i hela kroppen och jag ryckte till för varje behandling av hennes läppar och tunga och log än mer. När hon var klar och jag efter en stund reste mig upp låg där en stooor pöl med sperma på golvet. Det var länge sedan jag sprutade så mycket. Och det var länge sedan jag fick en så skön behandling.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Igår lördag både åt och drack vi gott innan vi landade i soffan. Vi drack mer vin, åt snacks och kollade film. Vi chillade och gosade tills filmen var slut och det blev läggdags. När vi la oss kröp hon ner naken i sängen och la sig över mig. Vi kysstes länge och väl och smekte varandra där vi kom åt. Hon gned fittan mot mitt lår och fick säkert lite stimulans mot klittan så.
Jag vände runt oss och smekte henne mellan benen. Där var varmt och söligt och jag kände att det vill jag smaka på. Hon doftade och smakade fantastiskt när jag la mig mellan hennes särade lår och slickade hennes såsiga fitta. Jag kände hur hon darrade när tungan gled över läpparna och upp över klitoris. När jag fokade på och runt klittan tog hon tag i mitt hår och juckade typ mot mitt ansikte. Jag var nu så kåt att jag egentligen bara ville in i henne och dunka på till sprut, men jag fortsatte jobba med tungan tills hon kvidande skakade i en rejäl orgasm.
Hon flämtade fortfarande när jag gled upp bredvid henne och smekte hennes mage och bröst. Jag pussade henne lite och la mig sen tillrätta så jag kom in i hennes hala grotta. Kuken fick glida ut och in i ett hyfsat lugnt tempo ett tag för att jag inte skulle spruta direkt. Vi bytte så hon la sig med baken i vädret och jag knullade henne bakifrån tills jag frustande fyllde henne med min säd.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Inatt, 3 veckor sen sist, vi har varit sjuka. Vaknade och började pilla på henne,hon va med direkt. Tog henne i skeden, sen ställde hin sig på alla 4, körde på tills hon kom, jag sprutade strax efter på hennes bröst, kladdig var bara förnamnet, somnade gott efteråt. Snabbt och enkelt.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I lördags bodde vi på Jacy'z i Göteborg. Efter en kväll i pool och bar drog vi oss till rummet. Hade kåtat upp mig av hennes tajta bikinirumpa så när vi klev in i duschen på rummet var kuken såklart redan halvstyv. Hennes hand drog härligt i kuken när vi tvålade in varandra och jag smekte henne fina kropp.
Efter att ha torkat oss och gosat lite i sängen hamnade vi i en 69a med henne överst. Nyrakad för dagen så var hennes fitta helt gudomlig att slicka. Efter ett tag trängde jag in i henne i missionären och pumpade på i olika tempo för att inte spruta för snabbt. Hon var fantastiskt skön och gnydde och flämtade när kuken gled fram och tillbaka i henne. Jag vände runt så hon låg på mig och hon lät sina höfter gunga upp och ner ett tag.
Hon klev av och la sig sen med stjärten uppåt och välkomnade kuken bakifrån. Efter intensivt pumpade sprutade jag henne full strax efter att hon kvidit sig igenom sin orgasm
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Igår kväll efter att hon varit bortrest hela valborgshelgen. Visserligen låg vi i torsdags innan hon åkte, ett hett men lugnt vaniljknull i missionären, men jag var ändå bra sugen när hon kom hem.
På kvällen när vi lagt oss och myst i sängen en stund frågade hon om jag saknat henne. Självklart hade jag gjort det och när hennes hand hittade min stenhårda kamrat fnittrade hon och sa "det är visst nån mer som saknat mig". Hon runkade lite försiktigt och gick sen ner och tog ollonet i munnen. Som alltid när hon runkar och suger intensivt tar det inte många minuter innan jag börjar närma mig så när jag grymtade och skruvade på mig fattade hon att det var dags för nåt annat.
Jag drog upp henne över mig och tänkte rulla runt och ta henne i missionären men då reste hon sig upp, tog tag i kuken och gned det hala ollonet över klittan ett tag innan hon satte sig på den och började rida. Vi turades om att gnida hennes klitta och efter en stunds ritt gnydde hon "shit jag kommer snart" Hon kom sen kvidande och föll framåt över mig. Jag var inte långt efter så pumpande underifrån sprutade jag grymt skönt upp i henne.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mitt senaste var i lördags morse med frun. Det var 13 veckor sedan förra gången, så det var välkommet. Att det gått så länge beror på återkommande sjukdom och andra faktorer som vi inte rår över. En fördel med långa uppehåll är att det känns nästan som att köra in kuken i fittan för första gången igen... Frun på rygg och jag liggande på sidan med hennes ben över mig så kommer hon lätt åt att gnugga sin klitoris samtidigt som jag pumpar i henne. Hon kom i fem orgasmer på rad med endast korta mellanrum och efteråt drar jag mig ur och runkar av satsen på hennes fittbuske... Skönt att sedan ligga och slappna av tillsammans i efterdyningarna.... mmmm!
 

Kink

Medlem
Kön
Man
Fredag kväll. Har varit tillsammans på gym efter jobb.
Middag med Tapas och vin. Dags för dusch och att koppla av efter middagen.
Hamnar i soffan inledningsvis förstås, men tar förstås någon minut innan hon börjar ta av sig kläderna. Yeay!
Dags att suga kuk, och rätt snart kommer ett finger med vaselin upp i rumpan för att massera prostata. Yeay!
Efter en stunds sugning vill hon verkligen ha surr och rida min stenhårda Kuk. På med kukring och dess stimulatorer fram för klitoris. Sedan kör hon upp en analvibrator med kulor i rumpan på mig.
Sedan blir det en ridtur där allt och alla hål får sitt. Det var så skönt att vi glömde pulla hennes anus
 
Last edited:

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår hade jag och min fru riktigt bra sex! Hon låg på rygg i sängen med benen runt mig och jag låg delvis på henne men annars stod jag på knäna och tog henne hårt! Lite dirty talk och smisk blev det och då jag var nära orgasm tog hon tag med båda händerna och klämde mig på rumpan och det fick mig att komma!
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I dagarna fick vi låna tjejens föräldrars husbil för att testa campinglivet nåra dar, så vi drog iväg till Gränna av alla ställen och checkade in på en camping precis vid Vättern.
Efter dagens turistande och grill på kvällen drog vi oss in eftersom det blåste som f-n ute. Efter Netflix och rödvin gjorde vi en vända till servicehuset innan vi kröp ner i dubbelsängen. Mys och hångel gjorde mig rätt sugen men tjejen var tveksam och tyckte att "vi kan inte ligga i morsans lakan, tänk om det kommer sperma på dom som hon hittar sen".
Jag visste att jag hade några gummin i min necessär sen "gamla tider", så jag flög upp och hämtade en. Kuken var redo så jag rullade snabbt på ett gummi och medan grannarna stökade med nåt utanför särade tjejen brett på benen och jag la mig tillrätta och sjönk in i henne. Hon gnydde belåtet när jag rörde mig i henne men sängen knarrade desto mer av aktiviteten och det kändes som att bilen gungade. Trots gummit var hennes såsiga fitta lika skön som vanligt, hennes fingrar hjälpte fram hennes orgasm och halvliggande över henne stötte jag halvhårt tills jag sprutade gummit fullt. Grymt najs, även om vi tog de lite lugnt med folk så tätt inpå.
 

swe_dick

Ny medlem
Kön
Man
I helgen rakade vi oss släta, sedan blev det sängen när jag smekte hennes stora bröst och hon runkade mig.
Efter en stund körde vi 69:an innan hon ville ha 3 fingrar i musen samtidigt som hon sök på kulorna och ollonet om vart annat.
När stunden var nära till klimax så övergick hon till att rida mig så hon fick satsen långt inne i musen som hon alltid vill ha det.
 
Toppen