Senaste gången med din sambo/fru?

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I torsdags och fredags, ej sambo men besök av exet. Kanske det kan räknas :)

Vi har inte setts på länge, då han jobbar iväg. Men annars så brukar vi ses över middag eller fika, det är ju pappan till barnen. Så extra trevligt och kul.

Efter lite middag o mys vid tven i torsdags, så var det dags för sängen.
Såklart sover han hos mig:).
Vi ligger o snackar lite, så berättar han att han har en ny tjej:). Både han o jag har läge haft öppna förhållande, för att vi inte vill låsa oss med en partner.
Men såklart så frågar jag ju han, om han berätta för sin ny, vilket han hade.
Hon var tydligen ny i detta, aldrig haft sån relation. Exet säger hon mest haft sovrumssex, det mest äventyrliga var en trekant och sex med tjej en gång.
Men nu skulle hon alltså få leva o se andra sidor med mitt ex(ska bli spännande o se hur hon känner i detta)
Exet hade såklart sagt han skulle träffa barnen och mig, vilket hon bara hade tyckt varit fint och bra. Hon blev dock lite tveksam med mig, att vi sover ihop och troligen skulle ha sex, även om hon visste o förstod detta. Så när han sa det rätt ut, så blev det väl tydligt för henne.
Men hon förstod och hade senare sagt hon blev lite kåt av vi skulle ha sex. Medans hon var hemma och eg inte vet vad vi gör.
Hon hade blivit lite tänd av det, så hon hade sagt till exet att hon kanske skulle kontakta något gammalt knull eller kanske ragga upp en ny.
Detta var nått jag vet mitt ex älskar, vilket han också hade sagt till henne och uppmuntrat henne o göra.
Nu var vi ivf i sängen och han började smeka o klia mig på ryggen, jag låg utan täcke o han vandrade lite över hela kroppen också.
Mitt i detta, så ringer hans telefon, kl är lite efter 22. Det är hans tjej och hon ringer videosamtal, han svara såklart.
Jag hör deras samtal.
Hon frågar hur vi har det o vad vi gör.
Han berättar o hon vill se oss. Exet sätter telefonen i ett ställ jag har på nattduksbordet(såklart inställt för att få med hela sången)
Det är nu och då, som hon o jag ser o hälsar på varandra för första gången.
Mer än ett hej är det inte, för sen börjar dom prata igen.
Jag känner hur ordentligt våt jag är, så jag särar lite på benen.
Såklart förstår o märker exet detta.
En minut senare, så hör jag.
Men älskling, är du kåt, din kuk ä rby stenhård.
Mm..hon särade precis på benen o jag ser hon är våt.
Inget svar från hans tjej.
Exet sätter sig upp o gränslar mig över rumpan. Ibalnd känner jag hans kuk.
Jag särar nu än mera på benen. Vilket gör att han blir tvungen att räta till sig och hoppar ner lite. Så nu sitter mellan mina ben och med rumpan nära sin kuk.
Jag hinner inte mer än att tänka detta, så känner jag hans kuk mot fittan o så trycker han den i botten på mig.
Det får mig att först skrika till av njutning och sen i långt stön, när han direkt börjar knulla mig.
Detta var början på skön natt och mitt första möte med exets nya tjej.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Söndag morgon. Jag vaknar alltid före min fru. Vi gymmade på lördagen, jag körde ben, och får i princip alltid mycket större och hårdare stånd dagen efter. Bättre blodcirkulation? :sneaky:

Sovit naken, vaknade som sagt ganska tidigt. Slumrade sedan och drömde hur jag munknullade olika tjejer, slickade en massa fitta osv. Som sagt, stenhård när jag vaknade, och det ville verkligen inte lägga sig.

Hon vaknar och är sömnig. Lägger sig på sidan, ansikte mot ansikte med mig, känner min kuk väga tungt mot hennes ena lår. Älskar att ligga där med henne. Hon har bara armen om mig, rör inte kuken, låter mig hållas. Sedan går upp på toa och kissar och kommer tillbaka och lägger sig i sängen.

Jag låter min hand sakta smeka hennes sängvarma kropp. Hon vänder sig om och putar med rumpan mot mig och börjar sakta vicka och jucka. Vid det här laget fullkomligt rinner det försats ur min kuk så hon blev kladdig mellan benen. Hon sträcker på sig, benen fortfarande ihop, men jag kommer ändå åt att smeka hennes fitta, tvingar mig fram när hon håller emot. Det gillar hon.

Sedan drar jag upp henne så att hon ligger på rygg ovanpå mig. Jag tar mina ben och särar på hennes ben, drar undan våra täcken så fittan ligger exponerad. Smeker över hennes kropp, från hals, axlar och bröst ner över magen, sidorna, insidan av låren och fittan. Börjar vant smeka fittan som blir våtare och våtare, drar varsamt i hennes ena bröstvårta med min lediga hand.

Hon har svårt att ligga still, jag håller hennes ben isär fortfarande med mina ben, drar dem isär mer när hon håller emot. Kuken ligger stenhård mot fittan. Älskar värmen och vätan. Daskar med kuken mot hela fittan, gnider och smeker. Trycker till så att kuken glider in halvvägs. Krånglig vinkel. Smyger in handen direkt mot fittan, kuken trycker mot insidan av hennes lår. Börjar väsa kåta ord i hennes öra medan hon andas och flämtar mer och mer stötvis. Hittar takten och hårdheten och håller den. Nu kommer hon hårt och hela hennes kropp skakar, och jag känner hur fittan svullnar till och blir ännu mer våt. Inte fontän denna gång, men nära.

Fortsätter strax att smeka fittan, snabbare men också fjäderlätt, och stötvis hårdare och snabbare, håller fast henne eftersom hon inte kan ligga still. Hon kommer igen, även om det inte är lika intensivt som första.

Hon får pusta ut en liten stund innan jag lägger mig mellan hennes ben och låter kuken styra in sig själv. Gudomligt skön fitta efter att hon har kommit. Kan inte beskriva det. Klarar inte råknulla henne så länge som hade velat, så skön är hon. Stannar upp lite och säger att jag vill ta henne bakifrån. Hon ställer sig redo nära sängkanten. Jag greppar min kuk som känns grövre än vanligt, gnider och styr in, greppar hennes höfter och börjar stöta långsamma och hela stötar, snabbare, lite hårdare, sedan långsamt igen. Upp med ena foten i sängen, nytt tag på höfterna, klämmer hennes underbara röv och fortsätta knulla henne bakifrån. Det tar verkligen inte lång tid innan jag tömmer mig djupt i henne.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I onsdags, när tjejen duschat efter sitt träningspass och kom och la sig i soffan märkte jag efter en stund att ikväll kan det bli ligga. Vi gosade ett tag innan sängdags, då vi smekte av varandra kläderna och ramlade i säng. Först då kände jag att hon var helt nyrakad där nere. Hon särade så brett hon kunde och jag gick ner och slickade och smekte mellan läpparna tills hon drog mig i håret och bad mig komma in i henne.
Runkade min hårda balle och det rann försats som jag smekte ut över fittan med ollonet innan jag pressade mig in. Jag la hennes ben över mina axlar och stående på knä började jag jobba ut och in i hennes fantastiska fitta. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon njöt lika mycket som jag och hennes sköna bröst gungade i takt med att jag stötte i henne.
Välte ner henne på sidan och fortsatte stöta i henne bakifrån ett tag innan jag drog mig ur för att inte spruta. Hon kom upp på knä och jag förde in den igen i doggy. Började stöta rätt långsamt först men hennes fingrar på fittan förde henne närmre klimax så när hennes gnyenden ökade så ökade jag takten och närmade mig fort. Höll hårt om hennes midja och pumpade intensivt till en grym utlösning.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår, barnen borta hela helgen, kåtade upp varandra under ett par timmar, sen knullade vi i alla rum i huset, samt alla ställningar, avslutades med ansiktssprut i köket, hade inte knullat på ett bra tag, och som bonus, så är jag ensam hemma idag, ska leka med dildos och fantisera.
 
Toppen