Senaste gången med din sambo/fru?

D

Deleted member 73515

Gäst
Varit på Gran Canaria senaste veckan med några riktigt sköna knull,sista blev med full insyn för hotellet mitt emot tog henne bakifrån över köksbordet efter skönt hångel.Ibland är livet lite bättre.
Berätta gärna mer om dina möten på Gran Canaria. Var träffar du dem t.ex.?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt ute naken med frun i eftermiddagssolen trots +11 i skuggan.När hon plötsligt undrade om jag var sugen.Blev verkligen tagen på sängen.Men jag svarade att,det är jag väl.Hon sa få liv i den där så kommer jag strax.Så gick hon in en stund.När hon kom ut hade jag fått fart på kuken,hon hade med sig en kudde som hon la på bordet vi har på uteplatsen.Tog kudden mellan sina ben och la sig över bordet och sa ta mig.Inget förspel utan pang på,var inte sen med att styra in kuken och knulla henne med solen i ryggen.Kom som en tonåring snabbt och hårt i henne.Får skylla på att det var länge sen och det är nått visst att vara ute med grannar runt omkring som kan kanske se och höra.Årets första uteknull avklarat och det var inte jag som tog insiativet,det blir nog en bra sommar detta.

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
För några dagar sedan gick jag och la mig lite före tjejen, tänkte jag skulle hinna runka innan hon kom upp och skulle lägga sig. Har det skönt på egen hand, men det dröjer inte länge innan hon kommer in i sovrummet. Hann skyla mig med täcket, men rätt var det är så sliter hon bort täcket och nästintill kastar sig över kuken och börja suga av mig. Så fruktansvärt skönt hon hör efter en stund att jag börjar andas och stöna mer och mer…då börjar hon runka av mig och jag fullkomligt exploderar…ligger på rygg och det sprutar överallt, bland annat i mitt ansikte, hon fnissar lite chockartat dels för att det var mycket men också att jag fick det i ansiktet…
Mycket härligt initiativ av henne :)

Toppen