Sett annans stånd?

runkakuk

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Fråga till strejta män:
Har ni sett andra några andra män än er själva med stånd? I vilket sammanhang, vad hände? Vad var era tankar/ känslor kring detta?
 
Last edited by a moderator:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag betraktar mej själv som straight - även om jag är bi-nyfiken och blir rejält uppkåtad av andras kukar.

De flesta ståkukar jag sett har varit i cammen, under lekpass, eller vid de två-tre-tillfällena jag runkat med andra killar.

Men JA, det har även hänt i spontana sammanhang, simhallsomklädningen osv.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Är ju bi då så kanske inte lika spännande. Men de gånger jag sett killars stånd som inte varit relaterat till direkt homo-love har varit lite varierande.

Jag och en tjejkompis såg en full kille i sommras som stappla in på standen vi låg och sola på och typ däcka. Lite senare så låg han och smekte sig och sen plocka han fram den. Typ däcka från och till under tiden. Såg mest kul ut.

Gick på klubb med en kompis som fick napp på den mer privata avdelningen. Såg när hon drog av honom boxerna och hans minst sagt glada stånd. Fick tom. se lite action. Väldigt upphetsande.

Dela hotellrum med bästa kompisen och hade oss en rejäl utekväll som sluta i att han gick och la sig naken. Var vaken när han gick upp med värsta morgonbången. Kul att se och lite spännande med tanke på att jag tror han trodde jag sov.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är ju bi då så kanske inte lika spännande. Men de gånger jag sett killars stånd som inte varit relaterat till direkt homo-love har varit lite varierande.

Jag och en tjejkompis såg en full kille i sommras som stappla in på standen vi låg och sola på och typ däcka. Lite senare så låg han och smekte sig och sen plocka han fram den. Typ däcka från och till under tiden. Såg mest kul ut.

Gick på klubb med en kompis som fick napp på den mer privata avdelningen. Såg när hon drog av honom boxerna och hans minst sagt glada stånd. Fick tom. se lite action. Väldigt upphetsande.

Dela hotellrum med bästa kompisen och hade oss en rejäl utekväll som sluta i att han gick och la sig naken. Var vaken när han gick upp med värsta morgonbången. Kul att se och lite spännande med tanke på att jag tror han trodde jag sov.


Toy_boy: Visst är det lite uppkåtande med andra killars kukar.... ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sett live i fyrkant med frugan. Sen i tidigare tonåren så har man väl runkat med polarna framför någon porrfilm på Tv1000.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
I unga år var jag fest med en dejt. Det slutade med att vi hade "partnerbyte" med en kille o hans tjej. Vi låg sidan om varandra o knullade .... O då var det ju omöjligt att inte se hans hårda kuk, o han såg ju min ....
 
Last edited by a moderator:
Kön
Man
Jo det var på badhuset, i bastun en man låg högst upp på rygg, så jag satte mig nedanför. Kunde inte låta bli o stirra på hans kuk som styvnade när han låg o blundade. Han hade också renrakad o var över 20 cm, satt o blev dunderkåt.
Med handen runt roten. Då börja han o runka sin rejält o han såg på min kuk. Strax så sprutade han långa strålar som kom på mig.O han gick. O vad jag fantiserat vad vi skulle ha gjort,!!
 

snoppp

Medlem
Ålder
72
Kön
Man
Stånd har man sett som ungdom, vid någon kompisrunk. Blir i bland att det reser sig på nakenbadet både för mig och andra. Ser inget konstigt i det, gå nakna bland andra nakna kan det vara svårt hålla stånd borta. Dom flesta kan se ett stånd med ett leende men inte alla. Vet inte vad som gjort stånd fult för en del, rädslan för sex är hög bland naturister.

Låt stå.
 
Toppen