Sett någon naken hemma?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hmmm... intressant att de floesta sett människor av just motsatt kön. Tyder ju på att det inte direkt är en slump som är orsaken till att man får se härligheten.

En del av er har härliga grannar...

Det skulle ju också kunna bero på att andra är som jag, dvs - jag lägger inte på minnet om jag ser en naken kvinna;)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Har hänt ganska många gånger att nån av grannarna mittemot stått och speglat sig/gått runt i lägenheten naken.
Är verkligen spännande när man råkar få se nått snyggt, men samtidigt lite jobbigt för man vill ju inte stirra mot någons fönster. :oops:
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har inte sett någon, men alla mina grannar med insyn till min lya lär ha sett mig naken någongång.
Lol
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Snäckan:
Gubben i arbetarbaracken som runkade för er. Fick du och din kompis se honom spruta ?

Inte vad jag kommer ihåg...

...men nu blir jag nyfiken på varför du frågar:cool:


För egen del så har jag gärna åskådare när jag dels är naken, dels när jag runkar. Och visar gärna mitt sprut. Men då på förutsättningen att det är Ok för dom som är mina åskådare.
 

Tjoff

Ny medlem
Kön
Kvinna
då jag har en granne i huset mittemot som bor en våning högre än jag, som dessutom har en kamera, så ser jag till att klä av mig i fönstret ibland bara för att retas, hjälps ju inte av att grabben är snygg heller... och att jag har soffan precis som bra anpassat att om han skulle velat, kan ha tagit kort på mig solo och tillsammans med nån...rätt najs känsla
 

r

Medlem
Kön
Man
Detta kanske inte direkt räknas till denna kategorin, men en gång hade mina föräldrar kompisar hemma(en annan familj) å vi kom på iden att basta tillsammans eftersom att de va vinter å så. Så då såg man lite grejer... kan bara säga att mamman i andra famlijen e HET:cool:!
 

navve

Ny medlem
Kön
Man
det är grymt upphetsande o se. bodde också i ett område med enbart marklägenheter, och om kvällarna när jag rastade hundarna så fick man sen en tjej som ständigt var näck inga persienner nerdragna gick hon omkring o städade o fixade i lyan. detta var många år sen, och nu så träffar jag henne med jämna mellanrum o vi snackar o jag kan ju absolut inte låta bli o tänka på henne naken, och tänka om hon fortfarande har samma frissa där nere mm mm.
 

hetingen1993

Ny medlem
Kön
Kvinna
När jag skulle gå hem i från busshållplatsen gic jag förbi ett höghus på nedersta våningen såg jag en kille i 30 års åldern gå in i köket naken och hade stånd då blev man ju riktigt kåt senn så gick han vidare in i vardagsrummet jag följde ju så klart efter då såg jag hans gravida fru ligga naken där, senn drog dom ner rullgardinerna :/:p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Sålde DN på söndagarna i min ungdom, och en morgon när jag var på väg in till en villa såg jag genom fönstret hur en man sätter på sin fru (antar jag) på köksbordet.
Var inte så gammal då men tillräckligt för att stanna och kolla en stund och ha förstånd om att inte ringa på och erbjuda en tidning till kaffet efteråt!:)
 

zingoalla

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag kör ut tidningar på nätterna/ tidigt på morgonen, och det händer rätt ofta att
man ser nakna killar. Och fräck som jag är, så saktar jag ner och kryper förbi för
att hinna titta lite extra.
Fy på mig :D
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
en skola jag gick på var belägen i ett bostadshus. snett över gådren en våning upp bodde en läcker trej som stod och visade brösten ibland på kvällarna. en sen kväll hade jag och min dåvarande flickvän sex i en soffa där och plötsligt stod blottartjejen där, nu som åskådare, självklart halvnaken. det var en otroligt tändande ögonkontakt jag fick en stund då jag halvsatt med min tjej i knät.
 

stingen

Medlem
Kön
Man
jobbade i en lgh. på 6:e våningen en gång.
Tittade in i huset mitt emot och där står en tjej i solljuset med öppen balkong dörrr.
Hon är naken och pratar i telefon smeker sig mellan benen:p tyvär så var det nog inte sexuellt smekande utan bara en gomorgon hälsning till musen tror jag.
för det hände inte så mycket mer.
Inte för mig heller den dagen vill jag lova!
Jag gick och sneglae hela dagen mot den lgh i hopp pm att få se mer....
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag såg en gång en kvinna som stod och målade ett fönster alldeles naken(!). Eftersom det var mörkt ute så kunde jag i skydd av mörkret stå och flukta en stund.

Alltså, jag är ingen målare eller så...men måla fönster om det är MÖRKT? Dessutom naken? Jag skulle nog skicka grabbarna med en tröja utan armar till den tjejen?
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Det har hänt granntjejen gått omkring i sitt kök utan tröja, och ibland utan både tröja och BH...

Hon får betyget 7.5/10 på utseende :D:D
 
Toppen