Leppy
Aktiv medlem
Nja, lite för nära yrket för att kännas bekvämtLät ju spännande![]()
Nja, lite för nära yrket för att kännas bekvämtLät ju spännande![]()
Hon är väldig hot!En gammal skolkompis till mig finns på Imagefap under namnet "Pernilla". Rejält vågade bilder, både kiss och bajs. Vi bor fortfarande i samma lilla stad.
Ni satt ju ändå i samma båt så att säga..Vi chattade ett flertal ggr via Skype efter kommit i kontakt via BC. Vi sex cattade och bytte lite anonyma bilder. Det ledde till att vi gick vidare med cam och efter ett tag när nyfikenheten tog över vi visade ansiktet för varandra vilket blev en pinsam överraskning
Do ItEn bekant jag känner har en onlyfans, men jag har aldrig tittat in där.
OooopsFör några år sedan var jag på en chatt och chattade och kom i kontakt med en man som visade bilder på en kvinna.
Det var bilder på henne när hon var i 20 års åldern men även nutid. Det var nakenbilder och knullbilder. Kvinnan var min fru.
Grannfrun vill man ju höra mera om.Två saker. En kompis dotter är på onlyfans. Där har man kikat in rätt mycket. En kurvig tjej som gillar fingrarna i alla hål! Sedan har jag camchattat med grannfrun. Hon har ingen aning om att det var jag, men jag kände igen bakgrunden och också hennes hund som gick förbi. Vi var bra vänner och jag hade varit nyfiken på henne rätt länge. Det var jävligt coolt och spännande!
Hör gärna mer om onlyfans dotternTvå saker. En kompis dotter är på onlyfans. Där har man kikat in rätt mycket. En kurvig tjej som gillar fingrarna i alla hål! Sedan har jag camchattat med grannfrun. Hon har ingen aning om att det var jag, men jag kände igen bakgrunden och också hennes hund som gick förbi. Vi var bra vänner och jag hade varit nyfiken på henne rätt länge. Det var jävligt coolt och spännande!
Tja... Hörde rykten under ett tag, och när jag luskat ut lite mer så hittade jag henne. Hon, som jag träffat ganska ofta under hennes uppväxt var då när jag hittade hennes onlyfans 23. Hon är väl inte den snyggaste tjejen, men hon har en rätt sexig kropp och framförallt en fantastisk rumpa. Hon hade lagt upp ett gäng filmer på när hon onanerade, både hemma, och på olika ställen utomhus. Att kolla kändes jäkligt förbjudet på nåt vis, men också väldigt upphetsande!Hör gärna mer om onlyfans dottern![]()
Tja. Jag höll ju på att smälla av när jag såg henne. Bara en halvtimma innan hade vi stått och pratat ute på gården. När det hände så var hon 27 tror jag. Hon var först fullt påklädd, men hon visade sig direkt väldigt nyfiken på mig och det jag gjorde. (jag runkade) Hon krävde ingen övertalning för att börja visa mer och mer, och ganska snabbt började hon smeka sig. Hon gillade att prata snusk och vi frågade varann en massa saker runt sex och onani, och det visade sig att hon verkade gå igång på det och att visa sig i cam. Så vi höll på i kanske tjugo minuter innan vi kom båda två.. Hittade aldrig igen henne mer, men jag hade ju minnet, och varje gång vi sågs efter det, kände jag mig lite generad. Och kåt.Grannfrun vill man ju höra mera om.
Låter fint! Vad heter hon där då?Min systerdotter har en sex/porr profil på bluesky![]()