Sett nån ni känner online?

Dekal

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi chattade ett flertal ggr via Skype efter kommit i kontakt via BC. Vi sex cattade och bytte lite anonyma bilder. Det ledde till att vi gick vidare med cam och efter ett tag när nyfikenheten tog över vi visade ansiktet för varandra vilket blev en pinsam överraskning
Ni satt ju ändå i samma båt så att säga.. :)

• Gilla
Reactions: Mac

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker att det vore väldigt kul att se någon online som man känner på nån sexsite. Mest spännande bara och inte pinsamt eftersom man ju är på samma ställe liksom.

Lite samma med nakenbad. Kanske skulle vara lite konstigt att tex träffa en mycket yngre arbetskamrat på nakenbad men samtidigt så är man ju där av samma anledning :)

LeverLivet85

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja.. jag har chattat på nätet med en tjej som jag sen bytte kik med. Vi bytte en del nakenbilder och skulle till att ses så vi bytte ansiktsbild och då visade det sig att det var en som gick i min paralellklass i skolan.. hon var ihop med en jag kände så jag kunde då inte ta det vidare. Vi sa tack och hej. Vi möts på ICA ibland..

Pierre 69

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Ja det har hänt...Första gången var bilder på mamma och hennes dåvarande man när dom annonserade i aktuellt/rapport kände ingen foton från mammas byrålåda som jag runkat väldigt mycket till
Men det var ju innan webben
Sedan jag och min sambo träffades och började träffa folk genom bodycontact händer det lite då och då att vi ser nån vi känner (försöker undvika att träffa för när vänner är ju diskreta med vårat knullade)
Senaste gången det hände ca ett halvår sedan var ett par 30 hon , 35 han
Jobbar med henne och jag blir alltid kåt ..
Har kontakt med han på kik så vi har delat lite fler bilder/filmer
Han vill ses men tyvärr inte hon just nu ivartfall

snuskchat

Ny medlem
ja ganska många faktiskt, alltså bekanta eller tjejer som man känner. Lika kul varje gång. Nån mer med samma erfarenhet?

curiousante

Medlem
Kön
Man
Två saker. En kompis dotter är på onlyfans. Där har man kikat in rätt mycket. En kurvig tjej som gillar fingrarna i alla hål! Sedan har jag camchattat med grannfrun. Hon har ingen aning om att det var jag, men jag kände igen bakgrunden och också hennes hund som gick förbi. Vi var bra vänner och jag hade varit nyfiken på henne rätt länge. Det var jävligt coolt och spännande!

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Två saker. En kompis dotter är på onlyfans. Där har man kikat in rätt mycket. En kurvig tjej som gillar fingrarna i alla hål! Sedan har jag camchattat med grannfrun. Hon har ingen aning om att det var jag, men jag kände igen bakgrunden och också hennes hund som gick förbi. Vi var bra vänner och jag hade varit nyfiken på henne rätt länge. Det var jävligt coolt och spännande!
Grannfrun vill man ju höra mera om.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Hör gärna mer om onlyfans dottern ;)

curiousante

Medlem
Kön
Man
Hör gärna mer om onlyfans dottern ;)
Tja... Hörde rykten under ett tag, och när jag luskat ut lite mer så hittade jag henne. Hon, som jag träffat ganska ofta under hennes uppväxt var då när jag hittade hennes onlyfans 23. Hon är väl inte den snyggaste tjejen, men hon har en rätt sexig kropp och framförallt en fantastisk rumpa. Hon hade lagt upp ett gäng filmer på när hon onanerade, både hemma, och på olika ställen utomhus. Att kolla kändes jäkligt förbjudet på nåt vis, men också väldigt upphetsande!

curiousante

Medlem
Kön
Man
Grannfrun vill man ju höra mera om.
Tja. Jag höll ju på att smälla av när jag såg henne. Bara en halvtimma innan hade vi stått och pratat ute på gården. När det hände så var hon 27 tror jag. Hon var först fullt påklädd, men hon visade sig direkt väldigt nyfiken på mig och det jag gjorde. (jag runkade) Hon krävde ingen övertalning för att börja visa mer och mer, och ganska snabbt började hon smeka sig. Hon gillade att prata snusk och vi frågade varann en massa saker runt sex och onani, och det visade sig att hon verkade gå igång på det och att visa sig i cam. Så vi höll på i kanske tjugo minuter innan vi kom båda två.. Hittade aldrig igen henne mer, men jag hade ju minnet, och varje gång vi sågs efter det, kände jag mig lite generad. Och kåt. :LOL:

martindalarna

Aktiv medlem
Jag kände igen en mogen dam från stan på Qruiser och försökt få kontakt, men nej. Sen så några tjejer på klubb6, vänner, kunder, kollegor till mitt ex. Försökt med dom med, nej. Vissa visade även naket så självklart runkat till dom. Hade sex ett tag för typ 20 år sen med en pensionär som jag hittade bilder från när hon var medelålders. Fanns på gomorra (nånting), men förlorat dom efter otal datorbyten. Hon skämdes inte prata om dom och jag hade ju en del egna på henne. Sen hade jag ett aktivt 90-tal. Slutade gymnasiet -92. Var aktiv svara på annonser i porrtidningar jag hade tillgång till och senare satte jag in egna annonser. Träffade en lärare från gymnasiet och hon blev först chockad, men gick över. Träffade en egen kollega från sommarjobb som var 20+ äldre, inga problem för henne. Träffade en del män också varav en var kollega till min pappa och vi träffades en sommar väldigt mycket i hans lastbil.

Toppen