Sexiga grabbar på jobbet?

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Snor friskt iden från killarnas tråd.....

Finns det några snygga grabbar på ditt jobb som du fantiserar om??
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
och svarar väl mej själv med ett nope! Jobbar deltid inom behandlarsvängen....vi är tyvärr enbart kvinnor på arbetssplatsen, inte ens nån liten semvik. har vi haft.....:unsure:

Resterande tid jobbar jag hemma, så om ni grabbar kan räknas in så visst tänder jag på killar på jobbet......*S*
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu skall jag berätta något av mina mest förbjudna fantasier:oops:

Jag jobbar inom rättsväsendet och kan väl inte påstå att det är så himla tändande med någon som är helt inriktad på en klient.

Men - det finns vissa "klienter" som tänder mig något enormt ibland.

Aja baja Snäckan - tänker jag då[}:)]
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
hm... vi jobbar inom samma bransh Snäckan. Då ska jag komma ihåg och ta med mig handbojorna nästa gång jag ska vittna ;)
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Jobbar deltid inom behandlarsvängen....vi är tyvärr enbart kvinnor på arbetssplatsen, inte ens nån liten semvik. har vi haft.....

Hmmm... var själv semesterviakrie på en arbetsplats inom vården då jag var 19. Bara kvinnor - undrar om någon tände på mig... inte vad jag såg i alla fall...
 

Dodge

Ny medlem
Kön
Kvinna
hmmm jobbar inom bemanning så det händer att man ser många attraktiva killar..så man har la tänkt wow ibland men jag har inte fantiserat på det sättet om dom....
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag jobbar inte alls mycket längre, men på sjukhuset jag jobbar som timmis träffar jag ofta en väääldigt charmig ambulansförare.... han är en sån som får en knäsvag, som verkar se rakt genom kläderna på en, en sån som får en att rodna lite..
Egentligen hör han väl inte till kategorin "super Hunk" men han är klart väl att nämnas..

Sen finns det en och annan läkare som är himla snygg att se på, men tyvärr charm likt en champinjon, typ. De går bort pga av det.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
snygg vete sjutton, men charmig som tusan. 1 iaf. Så visst har man väl seglat iväg på nån dagdröm nångång..:oops:
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Det finns en kille som jobbar inom industri.
Han är lång, sexig...
Skäggstubb som jag älskar..............

Tyvärr ligger hans jobb en bit bort, nej jäkligt långt bort, så man har aldrig vägarna förbi där :unsure:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det finns en kille som jobbar inom industri.
Han är lång, sexig...
Skäggstubb som jag älskar..............

Tyvärr ligger hans jobb en bit bort, nej jäkligt långt bort, så man har aldrig vägarna förbi där :unsure:

det låter som du antingen har ett jobb fattigt på hunkar
lr att du har nån speciell som du skulle vilja jobba med...
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Det finns en kille som jobbar inom industri.
Han är lång, sexig...
Skäggstubb som jag älskar..............

Tyvärr ligger hans jobb en bit bort, nej jäkligt långt bort, så man har aldrig vägarna förbi där :unsure:

det låter som du antingen har ett jobb fattigt på hunkar
lr att du har nån speciell som du skulle vilja jobba med...

Mitt jobb ÄR fattigt på hunkar. Kvinno dominerat yrke till 110%
*suck*
Framförallt där jag är nu.....

Ja .. kanske man skulle sadla om? ta ett jobb nära hunken, det vore något ;)
 
G

Guest

Gäst
Jag har det lika besvärligt som Mother... Kvinnodominerat yrke... Men finns hunkar som "gästspelar" ibland, men det är allt för sällan...:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:p Igår var rörmokaren på besök på jobbet.... HUNK!!!

Det är nåt visst med hantverkare, deras skckliga händer och blåställ.......:oops:
 
Toppen