Sexigaste sexscenen i en vanlig film som fick dig kåt?

Mackan12

Medlem
Såg Svart Lucia för många år sen,en svensk thriller, där Malin Berghagen suger av en banan ,minns att jag tyckte det var såå jäkla läckert!!!
 
  • Gilla
Reactions: jm

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Törnfåglarna. När prästen och Meggi (eller hette hon något annat?) har sex på stranden.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Fick upp en tydlig bild av en svensk filmatisering av GWs Palme-mordteorier. Tyvärr har jag i skrivande stund svårt att komma ihåg titeln och rollfigurernas namn.....

Inspelad ca 00-talet, Jonas Karlsson spelar den lite äldre extrema polisen, bl.a utlevande extrem sexualitet med inslag av S&M bl. a och Helena af Sandeborg spelar den yngre, skapligt nyanställda och relativt oerfarna polisen som faller för den mystiken.

I en scen, filmad i halvbild, sitter HaS i JKs knä, det framgår att båda är avklädda på underkroppen. Han kåtsnackar och hon lutar sej mot hans axel med slutna ögon. Det framgår att han mycket långsamt och försiktigt rakar hennes fitta med rakkniv, samtidigt som han kåtsnackar lugnt och stilla. Man hör mycket tydligt hur rakkniven raspar mot hennes hud, torkar av raklödder på en handduk och hon släpper ifrån sej små suckar.....

Snyggt filmat, tydligt men hela tiden indirekt och inget syns på riktigt.
Jag blir hård bara jag skriver detta......
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fick upp en tydlig bild av en svensk filmatisering av GWs Palme-mordteorier. Tyvärr har jag i skrivande stund svårt att komma ihåg titeln och rollfigurernas namn.....

Inspelad ca 00-talet, Jonas Karlsson spelar den lite extrema polisen, bl.a utlevande extrem sexualitet och Helena af Sandeberg spelar den yngre, skapligt nyanställda och relativt oerfarna polisen som faller för den mystiken.

I en scen, filmad i halvbild, sitter HaS i JKs knä, det framgår att båda är avklädda på underkroppen. Han kåtsnackar och hon lutar sej mot hans axel med slutna ögon. Det framgår att han mycket långsamt och försiktigt rakar hennes fitta med rakkniv, samtidigt som han kåtsnackar lugnt och stilla. Man hör mycket tydligt hur rakkniven raspar mot hennes hud, torkar av raklödder på en handduk och hon släpper ifrån sej små suckar.....

Snyggt filmat, tydligt men hela tiden indirekt och inget syns på riktigt.
Jag blir hård bara jag skriver detta......
Synd att allt är fejk. Jag tittade igår på SVTplay om scener bakom kameran på sexscener. Endast kyssar var äkta, läppar mot läppar, men ytterst sällan förekommer tungan med i kyssen. I sexscener har de alltid någon form av trosa/kalsong och ibland någon mjuk boll mellan kropparna. Aldrig kön mot kön, enligt intimsamordnaren i filmteamet.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Synd att allt är fejk. Jag tittade igår på SVTplay om scener bakom kameran på sexscener. Endast kyssar var äkta, läppar mot läppar, men ytterst sällan förekommer tungan med i kyssen. I sexscener har de alltid någon form av trosa/kalsong och ibland någon mjuk boll mellan kropparna. Aldrig kön mot kön, enligt intimsamordnaren i filmteamet.

Tittar du noggrant så ser du att filmkysssr går ut på att suga på varandras läpp alt mungipa mot mungipa.
Och helt ärligt - efter Dramatens Elevskola är man kanske inte sugen på att urskiljningslöst gnugga sin kuk mot vilken som helst fitta.
Vår kåthet och fantasier på detta forum skall inte blandas ihop med seriös yrkesutövning.
Men, det är bara vad jag tycker
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tittar du noggrant så ser du att filmkysssr går ut på att suga på varandras läpp alt mungipa mot mungipa.
Och helt ärligt - efter Dramatens Elevskola är man kanske inte sugen på att urskiljningslöst gnugga sin kuk mot vilken som helst fitta.
Vår kåthet och fantasier på detta forum skall inte blandas ihop med seriös yrkesutövning.
Men, det är bara vad jag tycker
Detta var ju inspelningen av "Bara sex" med unga skådespelare, så hur vana de är vet jag inte.
 

Henke1966

Medlem
Kön
Man
Räknas Caligula som en vanlig film? ;) Avsugningarna under orgien i slutet av filmen.
Den är absolut en vanlig film. Flera av skådisarna var/blev riktigt kända under sina karriärer. Minns när alla killar i klassen gick och såg den filmen på bio runt 1980 (?) Anar att alla hade en skön stund på egen hand efteråt :)
 
Toppen