Sexigaste sexscenen i en vanlig film som fick dig kåt?

JennyH

Välbekant medlem
Den blå lagunen tog jag en titt på efter att Johan Glans hade med den i en stand up show, och hon som har huvudrollen har tydligen varit naken på film sen hon var typ 10 år. Måste ha varit en väldigt svår uppväxt att bli tvingad av sin mamma att vara naken på film och ställa upp på nakenbilder i så ung ålder.
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
En braziliansk film som jag inte vet namnet på. Kommer inte ihåg handlingen mer än att det handlade om en familj som bodde i favelan. Och alla i familjen hade sex med alla. :) Alltså bror och syster, far och dotter etc.
Låter som en porrfilm men det var en vanlig spelfilm, tror inte det var mycket naket alls. Men all tabu sex gick jag igång på. Synd att jag glömt namnet. Måste vara ca 20 år sedan jag såg den..
 
O

openmindedXXX

Gäst
Måste tipsa om Room in Rome, vacker och sexig.

Sen klassiska high school filmer, tex America pie och liknade. Härliga o låta ungdomar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror filmen hette postmannen ringer två gånger, där går det igång på ett bakbord.
Det var längesedan blev lättare upphetsad och kom lättare när man var yngre, sedan har man väl blivit lite avtrubbad av alla porr som man kan hitta nästan överallt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
En braziliansk film som jag inte vet namnet på. Kommer inte ihåg handlingen mer än att det handlade om en familj som bodde i favelan. Och alla i familjen hade sex med alla. :) Alltså bror och syster, far och dotter etc.
Låter som en porrfilm men det var en vanlig spelfilm, tror inte det var mycket naket alls. Men all tabu sex gick jag igång på. Synd att jag glömt namnet. Måste vara ca 20 år sedan jag såg den..
Det finns nog en porrfilmsversion av den , där alla knullar med alla
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Drar mej till minnes en härlig scen i svensk/danska kriminalserie "Bron".
Saga Norén/Sofia Helin kommer hem från jobbet, hänger av ytterkläderna, ser lite fundersam ut, kör ner handen innanför byxlinningen och tänker/känner efter (tror jag i alla fall...) Jahapp, där har vi något som behöver knullas...
Tar på ytterkläderna igen och lämnar bostaden, kommer in på en bar/club i närheten, går fram till en random kille i baren, säger Hej!, han fattar raskt att han har läge, hissar Jägarfjädern och förslår att få bjuda på en drink, hon säger Nej tack!, han blir besviken och Jägarfjädern slokar, hon står kvar och stirrar på honom "Skall vi gå nu?", han fattar ingenting.... "Jag ville inte ha en drink. Jag vill knulla....."

Häpp!

Hur kan man inte bli kåt på en sådan kvinna....
 
Toppen