Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
mm precis...om det är jag så får du gärna sätta dig framför mig, hålla under min haka så att du tvingar mig att se rakt in i dina ögon samtidigt som JM pressa in sin kuk i röven på mig...le mot mig och säga att jag är en duktig flicka och att jag skall hållaut fast det gör ont...sen efter en stund glider du fram lite lätt och börjar massera dig själv med mitt ansikte...

opps..förlåt..fel tråd...jag blev lite kåt...*skämskudde*

Herregud, det där lät orimligt hett!
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok så vi vet alla att vi är perversa små kåt-djur som har grova och porriga fantasier...det är allmänt känt...men...har ni någon skäms fantasi/scenario som nu onanerar till ibland? En sån där som man egentligen inte vill berätta?
Här är vi alla anonyma och kan bikta oss....

Jag har onanerat till Carolina Neurath i tankarna, hon på SVT morgon programmet, helt galet och jag är inte ens lesbisk....men det är något där....
Sen har vi en grej med hund men det är så galet så jag skriver inte mer än så....
Är du lesbisk?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lider av tourettes light
Har ibland ganska "sjuka" tankar och vilda fantasier
lägger band på mig och visar inget utåt

men idag höll det på att gå illa
Vi har en "sommaranställd" som jag inte träffat så mycket. En kvinna i typ 30 års åldern
Hon kom till mig och hade klämt sig... det finns klämskador och sen finns det K L Ä M S K A D O R.
Denna räknar jag som "trams" men sa inte det till henne. Hon hade klämt sitt långfinger.. Bara där tar det fart
Hon sträckte fram handen som tjejer gör när de ska visa naglarna, tittade på hennes mjuka hand och hennes olivfärgade hud.
(Hon är bördig från mellanöstern typ)
Ville bara känna på hennes hand, tänkte i mitt stilla sinne hur skön den handen inte varit runt min kuk..
-Stoppa in den i munnen och sug på den.
Hon började höja sitt långfinger mot sina fina läppar.. (ingen har make up på jobbet, alla är naturell)
-Nä, skoja bara. Men vilken skön syn det varit tänkte jag för mig själv
-Men tryck på nageln, fingret, så hårt du kan och håll handen högre än hjärtat så lindrar du blodtillförseln, blir inget blåmärke under nageln som gör att du tappar nageln.
-Aha.

Sen titta hon på mig med sina stora djupbruna ögon.
-Hårt nog?
-vet inte jag, men du ska trycka så det söker dig!
-Visa? Hon sträckte fram sitt långfinger till mig och jag tog hennes lilla finger mellan tumme och pekfinger och tryckte.
-Säg till när det gör ont!
-Nu!
-Så hårt ska du trycka.

-Hur vet du allt det?
Allt detta? tänkte jag...

Visade alla mina "Krigsskador". Har typ fler fingrar som blivit ordentligt klämda och två som blivit krossade, var av en är lätt deformerad.

-Vilka stora händer du har! Tittade hon storögt på mig

-Tack?! Efter det satte jag lås på min mun...
Men under en kort stund tänkte jag på att få ta ett fast grepp om hennes hals, som sexuell handling
trycka upp henne mot väggen och låta min hand få leta sig ner i hennes byxor och trosor för att känna hur blöt och svullen hon är!

Sen tänkte jag att få klä av henne sakta, utforska hennes runda, kurviga kropp, hennes olivfärgade hud
Undrade om hon är rakade eller inte?
Hur jag vill smaka på hennes hud
kyssa hennes läppar...
Såna tankar händer att jag har, men det går så fort genom min hjärna att få märker det.
Tittade "vuxet" och ursäktade mig och gick

-Tack för all hjälp "kvittrade" hon efter mig...
Tur att ingen eller få har kommit på mina galna tankar..
Har inte berättat för min psykolog...
Att jag klär av kvinnor och har sex med dem i mina fantasier, medan jag står och "vuxet" pratar med dem.
Är nog mest en snäll "farbror"/gubbe för dessa unga nymfer...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lider av tourettes light
Har ibland ganska "sjuka" tankar och vilda fantasier
lägger band på mig och visar inget utåt

men idag höll det på att gå illa
Vi har en "sommaranställd" som jag inte träffat så mycket. En kvinna i typ 30 års åldern
Hon kom till mig och hade klämt sig... det finns klämskador och sen finns det K L Ä M S K A D O R.
Denna räknar jag som "trams" men sa inte det till henne. Hon hade klämt sitt långfinger.. Bara där tar det fart
Hon sträckte fram handen som tjejer gör när de ska visa naglarna, tittade på hennes mjuka hand och hennes olivfärgade hud.
(Hon är bördig från mellanöstern typ)
Ville bara känna på hennes hand, tänkte i mitt stilla sinne hur skön den handen inte varit runt min kuk..
-Stoppa in den i munnen och sug på den.
Hon började höja sitt långfinger mot sina fina läppar.. (ingen har make up på jobbet, alla är naturell)
-Nä, skoja bara. Men vilken skön syn det varit tänkte jag för mig själv
-Men tryck på nageln, fingret, så hårt du kan och håll handen högre än hjärtat så lindrar du blodtillförseln, blir inget blåmärke under nageln som gör att du tappar nageln.
-Aha.

Sen titta hon på mig med sina stora djupbruna ögon.
-Hårt nog?
-vet inte jag, men du ska trycka så det söker dig!
-Visa? Hon sträckte fram sitt långfinger till mig och jag tog hennes lilla finger mellan tumme och pekfinger och tryckte.
-Säg till när det gör ont!
-Nu!
-Så hårt ska du trycka.

-Hur vet du allt det?
Allt detta? tänkte jag...

Visade alla mina "Krigsskador". Har typ fler fingrar som blivit ordentligt klämda och två som blivit krossade, var av en är lätt deformerad.

-Vilka stora händer du har! Tittade hon storögt på mig

-Tack?! Efter det satte jag lås på min mun...
Men under en kort stund tänkte jag på att få ta ett fast grepp om hennes hals, som sexuell handling
trycka upp henne mot väggen och låta min hand få leta sig ner i hennes byxor och trosor för att känna hur blöt och svullen hon är!

Sen tänkte jag att få klä av henne sakta, utforska hennes runda, kurviga kropp, hennes olivfärgade hud
Undrade om hon är rakade eller inte?
Hur jag vill smaka på hennes hud
kyssa hennes läppar...
Såna tankar händer att jag har, men det går så fort genom min hjärna att få märker det.
Tittade "vuxet" och ursäktade mig och gick

-Tack för all hjälp "kvittrade" hon efter mig...
Tur att ingen eller få har kommit på mina galna tankar..
Har inte berättat för min psykolog...
Att jag klär av kvinnor och har sex med dem i mina fantasier, medan jag står och "vuxet" pratar med dem.
Är nog mest en snäll "farbror"/gubbe för dessa unga nymfer...
Läckert!
Men, olivfärgad? Det är en nyans av grönt... Är hon en utomjording från Mars?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Läckert!
Men, olivfärgad? Det är en nyans av grönt... Är hon en utomjording från Mars?

Olivfärgad hud, mörkbrun hud från Mellanöstern, lånat det från nån bok

Näää
Har inga aliens, vad jag vet, på jobb
Men det vore lite spacat....
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Lider av tourettes light
Har ibland ganska "sjuka" tankar och vilda fantasier
lägger band på mig och visar inget utåt

men idag höll det på att gå illa
Vi har en "sommaranställd" som jag inte träffat så mycket. En kvinna i typ 30 års åldern
Hon kom till mig och hade klämt sig... det finns klämskador och sen finns det K L Ä M S K A D O R.
Denna räknar jag som "trams" men sa inte det till henne. Hon hade klämt sitt långfinger.. Bara där tar det fart
Hon sträckte fram handen som tjejer gör när de ska visa naglarna, tittade på hennes mjuka hand och hennes olivfärgade hud.
(Hon är bördig från mellanöstern typ)
Ville bara känna på hennes hand, tänkte i mitt stilla sinne hur skön den handen inte varit runt min kuk..
-Stoppa in den i munnen och sug på den.
Hon började höja sitt långfinger mot sina fina läppar.. (ingen har make up på jobbet, alla är naturell)
-Nä, skoja bara. Men vilken skön syn det varit tänkte jag för mig själv
-Men tryck på nageln, fingret, så hårt du kan och håll handen högre än hjärtat så lindrar du blodtillförseln, blir inget blåmärke under nageln som gör att du tappar nageln.
-Aha.

Sen titta hon på mig med sina stora djupbruna ögon.
-Hårt nog?
-vet inte jag, men du ska trycka så det söker dig!
-Visa? Hon sträckte fram sitt långfinger till mig och jag tog hennes lilla finger mellan tumme och pekfinger och tryckte.
-Säg till när det gör ont!
-Nu!
-Så hårt ska du trycka.

-Hur vet du allt det?
Allt detta? tänkte jag...

Visade alla mina "Krigsskador". Har typ fler fingrar som blivit ordentligt klämda och två som blivit krossade, var av en är lätt deformerad.

-Vilka stora händer du har! Tittade hon storögt på mig

-Tack?! Efter det satte jag lås på min mun...
Men under en kort stund tänkte jag på att få ta ett fast grepp om hennes hals, som sexuell handling
trycka upp henne mot väggen och låta min hand få leta sig ner i hennes byxor och trosor för att känna hur blöt och svullen hon är!

Sen tänkte jag att få klä av henne sakta, utforska hennes runda, kurviga kropp, hennes olivfärgade hud
Undrade om hon är rakade eller inte?
Hur jag vill smaka på hennes hud
kyssa hennes läppar...
Såna tankar händer att jag har, men det går så fort genom min hjärna att få märker det.
Tittade "vuxet" och ursäktade mig och gick

-Tack för all hjälp "kvittrade" hon efter mig...
Tur att ingen eller få har kommit på mina galna tankar..
Har inte berättat för min psykolog...
Att jag klär av kvinnor och har sex med dem i mina fantasier, medan jag står och "vuxet" pratar med dem.
Är nog mest en snäll "farbror"/gubbe för dessa unga nymfer...
Kanske ett steg av öppenhet med att du är kåt på dem skulle löna sig?
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tänker lite väl ofta på ett ex. Vi har inte legat på många år nu och hon har sambo och bonusbarn. Och sexet vi hade var inte ens särskilt bra. Men sablar vad hon och hennes kropp har fastnat i mitt libido. Återkommer till henne eller letar upp kvinnor med liknande kroppar på internet hela tiden...
 

E Svensson

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Jag vet inte om det här faller in under skämskudde direkt men två grannfruar dyker ofta upp i mina fantasier :) Ibland var och en för sig... Ibland båda tillsammans. Den ena har rejält stora bröst och brukar ligga ute och sola i en minimal bikini. Den andra med en otroligt vältränad rumpa. Hon och jag brukar för övrigt träna på mitt jobbs gym efter stängning... Ingen annan där, bara hon och jag... Vet inte hur många gånger jag har fantiserat om att det blir mer än träning där o_O
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag vet inte om det här faller in under skämskudde direkt men två grannfruar dyker ofta upp i mina fantasier :) Ibland var och en för sig... Ibland båda tillsammans. Den ena har rejält stora bröst och brukar ligga ute och sola i en minimal bikini. Den andra med en otroligt vältränad rumpa. Hon och jag brukar för övrigt träna på mitt jobbs gym efter stängning... Ingen annan där, bara hon och jag... Vet inte hur många gånger jag har fantiserat om att det blir mer än träning där o_O

Dags att ta träningen till nya nivåer?
 
Toppen