Skönt i urinröret?

Steph

Medlem
Kön
Man
Jag ställer min fråga här eftersom detta är forumet för kvinnlig onani:

Min tjej gillar när jag leker med mynningen på hennes urinrör, med t.ex. tungspetsen, lillfingertoppen eller snoppen (så gott man nu kommer åt). Vi är nu lite nyfikna på att testa att använda något föremål för att på så sätt åstadkomma en lite mer direkt stimulering just där, något man kan för in en bit kanske.

Är det någon här som har testat och har några förslag? Självfallet är jag medveten om vikten av renlighet etc.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag ställer min fråga här eftersom detta är forumet för kvinnlig onani:

Min tjej gillar när jag leker med mynningen på hennes urinrör, med t.ex. tungspetsen, lillfingertoppen eller snoppen (så gott man nu kommer åt). Vi är nu lite nyfikna på att testa att använda något föremål för att på så sätt åstadkomma en lite mer direkt stimulering just där, något man kan för in en bit kanske.

Är det någon här som har testat och har några förslag? Självfallet är jag medveten om vikten av renlighet etc.

Det första jag känner när jag läser din fråga är aj - ont... Men det är ju din tjej det handlar om, och hon gillar det tydligen;)

Jag har egentligen inte den blekaste aning, men om jag själv skulle prova, så skulle det nog bli i form av ett kateter-munstycke, och sedan utgå därifrån...
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Det första jag känner när jag läser din fråga är aj - ont... Men det är ju din tjej det handlar om, och hon gillar det tydligen;)

Jag har egentligen inte den blekaste aning, men om jag själv skulle prova, så skulle det nog bli i form av ett kateter-munstycke, och sedan utgå därifrån...

Ja, jag vet inte. Hon gillar i alla fall beröring där, så vi är nyfikna på att testa lite mer, om än försiktigt givetvis.

Har du nån aning om var man köper ett sådant där munstycker, då?
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
:) Att pilla i urinröret är skönt...även för oss killar! Men man måste vara jättenoga vad man stoppar i det röret! Kan leda till världens infektion i urinröret eller i värsta fall i blåsan..och då är man REJÄLT sjuk...ouch...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har jobbat inom vården för länge sedan o satt in tappningskatetrar på kvinnor som ej har kunnat kissa pga ryggont o även vanliga katetrar vid operationer. Urinröret är YTTERST känsligt för bakterier!!! Det ska vara en ren miljö utan bakterier. Det var jätteviktigt när man satte katetrarna att de ej fick nudda någonannanstans - det räcker med att katetern först snuddar vid huden runtomkring innan den förs in i urinröret, för att ge urininfektion. Vid 6 om mannen fipplar lite o först trycker penisen mot kvinnans anus o sedan för in den i vaginan då blir det antingen svamp där lr urinvägsinfektion. Skulle råda till att inte vara o greja i urinröret eftersom det är så otroligt känsligt. Kan det inte bara vara att det är nära klitoris o att klitoris har nerver längs hela vaginan typ?
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Fick en kateter satt på mig en gång efter jag hade blivit drogad/nersparkat/rånad. Kunde inte pissa på grund av sparken. När dom satte en kateter på mig (mest antisexuella sak) var underbart. Min blåsa var som en fotboll med extrem smärta, och allt försvann. Stort + till alla sjuksystrar i Sverige
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fick en kateter satt på mig en gång efter jag hade blivit drogad/nersparkat/rånad. Kunde inte pissa på grund av sparken. När dom satte en kateter på mig (mest antisexuella sak) var underbart. Min blåsa var som en fotboll med extrem smärta, och allt försvann. Stort + till alla sjuksystrar i Sverige

Men vännen! Vad hemskt! Alltså, menar överfallet. Hur gick det till/hur kunde du bli drogad?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Och ett tillägg till urinrörssnacket: Män har ca 20 cm långt urinrör så det är ytterst ovanligt att de får urinvägsinfektion. Kvinnor har ca 4 cm o därför är det oxå väldigt vanligt att vi får det...
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Varför kvinnor får oftare infektion är för att urinröret på kvinnor ligger så nära analen. Genom att män har en penis så blir avståndet till analen på mycket längre, vilket gör att dom drabbas mindre av liknande infektioner.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det behövs bara att ni råkar trycka till mot analen lite grand innan ni glider in i rätt öppning. Nej, sorry har ingen sådan bild.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja fasiken !
Inte ofta man ser den öppningen..?
Kanske för att man inte kan föra in en penis kanske?
Finns säkert urinrörs sex på video nånstans...

Men nu är du lite knäpp tycker jag! Där ska man inte stoppa in ngt! Farligt för hälsan o inte skönt alls. Alltså det är bara ett pyttelitet hål mellan klitoris o slidöppningen.
 
Toppen