Skönt i urinröret?

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Om du vill, så gör vad du vill. Jag har gått igenom massor av operationer, jag leker inte med min hälsa. Lycka till.
 
Last edited:

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Alltså, jag fattar ingenting! Varför i hela fridens dagar ska man stoppa in ngt i urinröret?! Det är absolut inte gjort för det; det ska vara en helt bakteriefri miljö. Det kan oxå väldigt lätt bli skavsår typ där o då blir det samma symtom som vid urinvägsinfektion, tror det heter uretrit o cystit, men det var så länge sedan jag läste om det där...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Söta ni! Ni får fråga hur mkt ni vill men jag vill inte fota musen. Jag tycker inte att det där är så fint... :-(
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Söta ni! Ni får fråga hur mkt ni vill men jag vill inte fota musen. Jag tycker inte att det där är så fint... :-(

Söta goa "katten".. Vet vad du menar, då många tjejer tycker lika dant. Men killarna har nog ALDRIG sagt något elakt om en tjejs fitta, eller vägrat ligga med en tjej för att dom tycker den inte är fin. Nu skriver jag inte detta för att försöka få dig att visa, för sån är absolut inte jag. Utan vill bara lyfta fram de perspektiv som finns. :)
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
jo du Purjo det har jag defenitivt gjort men hon blev inte sur för det för hon visste hur fittan skulle användas ändå och det såg inte vacker ut MEN så jävla skön , tråkigt Pussycat att du inte är nöjd med din fitta men alla är vackra på sitt sätt men jag respekterar ditt beslut och tänker inte fråga mer. Kram på er
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså, jag uttryckte mig kanske dåligt. Jag gillar min "mus" men gillar ej att fota den... ;)

Tur att du förtydligar detta.. Men som jag skrev, många tjejer tycker deras fittor är fula av någon anledning.
Det finns ju inga som helst måsten med bilder på sitt kön här, även om de flesta killar här inne älskar att visa upp sin "åderpåle" :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hihi! Sant! Jag kan ju tycka att det är nog så fint om den bara kan anas, hård o fin innanför en kalsong
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag gillar att visa upp min kuk men ändå så tycker jag att det fattas några centimeter på den
 
Toppen