Slät hud fråga

solanaken

Medlem
Kön
Man
Jag började raka mig för fem år sedan. Jag solar och badar naken mycket då jag bor utomlands i Spanien. Känns sexigt och man får många blickar på sig. Dessutom blir känslan mer framträdande vid sex eller onani. Eller har jag fel?
Nu till frågorna:

Hur många av er är rakade? Hur länge har ni varit det? Varför har ni valt att vara rakade?

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Jag skall börja med att säga att jag inte är rakad. Men jag ahr en fråga till dej (er som rakar sig). Hur mycket rakar ni er? Jag ser ut som "the missing link" (jag hoppas ni har starka magar när ni visualiserar detta)och har svårt att tänka mej hur mycket jag skulle raka bort, men det skulle vara roligt att testa. Tar du bort hår på benen...?
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Då jag är blond ser det inte så konstigt ut om jag sparar håren på benen. De blir ljusa i solen och syns ej. Till skillnad mot sydeuropeer som har mörk kraftig hårväxt. Då kan det se rätt så komiskt ut med bara ett rakat kön hos killar. Hos tjejer är det vackert annorlunda.
Jag rakar pungen och området däromkring. Då jag har en platt och vältränad mage rakar jag även mage och bröst vilket är vanligt om man går på gym vilket jag gör. Armar rakar jag aldrig.
Det är aldrig fel att provraka sig någon gång och känna sig för. Prova med en rakapparat och smörj in området med kroppsolja. Det är en läcker känsla att onanera med en vackert solbränd rakad kuk och mycket massageolja.

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har rakat mig till och från de senaste 3 åren. Orsaken var från början att testa hur det kunde kännas att inte ha en massa hår där nere och om det skulla kännas fräschare för mig. Senare upptäckte jag även att det gjorde diverse oral stimulans intensivare och betydligt behagligare för min partner.

Jag har inte så mycket hår på övriga delar av kroppen så jag rakar endast kring pung och penis samt bakom pungen strax förbi anus. Jag rakar mig även under armarna främst för att det blir lättare att tvätta och hålla fräscht.

Jag rakar med skarp hyvel i duschen. Mina rakaparater har en tendens att nypas vid rakning där nere. Efter rakning brukar jag använda balsam att par dagar för att det inte ska klia. Efter det varkar det som om man vant sig.
 

Aurvang

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar mig allt jämt.
Brukar spara lite ovanför men ibland tar jag bort allt.
Det känns schysstare mot ens partner tycker jag....Och att det är ett ganska kul nöje att raka sig. Göra sig lite fin och så....
 

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja vara rakad, men det tilltalar inte min tjej... Jag har också en rätt läcker (om jag får säga det själv) häck så jag skulle vilja ha string ibland, men hon tycker inte det ser manligt ut. I övrigt tycker jag det är dåligt med snygga och sexiga (leopardmönstrat eller elefantstring är inte sexigt f.ö.) underkläder för män.
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Kan nog hålla med din tjej, rakande killar är inte alltid sexigt.
För mej beror det helt på hur "hårig" killen är för övrigt.
En snygg mörk kille (lite latino) skulle se helt töntig ut om han var helt rakad. En blond "svensk" kille kan vara mycket sexig helrakad.
För min del, om jag får välja, så tror jag att "välannsad" är bäst, så där, som ett 3 dagars skäggstubb.mmmmmmm, helt ok.

Jag vet varför det inte finns sexiga underkläder till killar.
Killar är inte sexiga i underkläder, dom skall vara nakna, det är då dom är sexiga.

Lina
 

Occy

Medlem
Kön
Man
"Jag vet varför det inte finns sexiga underkläder till killar.
Killar är inte sexiga i underkläder, dom skall vara nakna, det är då dom är sexiga.

Lina"


hehe , du vet vad du vill ha du Lina...




Some play hard to get , I play hard to want
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Håller med Lina. Inte alla "passar" i att vara rakade. Som jag tidigare skrev kan det se konstigt ut om personen i fråga är väldigt hårig över hela kroppen. Men annars är det helt OK. Slät hud är bäst och vackrast. Och: Vem vill ha hår i maten...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Ja du Occy.
Jag vet vad jag vill ha men det är tusan så svart att få tag på........ibland.

Lina
 

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
Jag själv brukar köra en s.k. "italienare" jag menar orka ta på sig kalsingar.. sen brukar jag inte raka mig på kuken osv utan trimma ner det lite som sagt det ser inte bra ut om man har en helt kal underdel och sen mer hår på benen..

Skenet kan bedra..
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Ablocity, du har förstått vad vi tjejer vill ha, snygga killar. Sånna som förstår sej på att förföra oss och sedan visa upp en snygg kropp.

Lina
 

peeman

Ny medlem
Kön
Man
själv rakar jag kuken! är blond så det ser inte så konstigt ut med allt hår på låren o så!

tycker det ska vara samma som för tjejer o killar! många killar vill ju ha tjejer som sköter "frissan" så varför ska inte vi killar göra det?? :)

söker likasinnade tjejer!!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Du peeman, du har också fattat vad livet går ut på, det ni killar vill ha, vill också vi tjejer ha, stavas jämnlikhet.
Vill du ha skönt, så vill jag ha skönt, verkar som vi är överens, gillar dej.

Lina
 

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
Ja det gäller ju att man är nöjd med sig själv också.. jag vet att iaf jag presterar mycket bättre när jag är nöjd med mitt utseende både där nere och med resten av kroppen. ;)
Så känner säkert fler antar jag, eller?

Skenet kan bedra..
 

Stefan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har rakat mig i ca 2 år. känns skönt att inte ha massa hår där..

Skicka ett mail om du vill nåt..
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Som det har sagts här tidigare, hårstrån i maten är ju inte så skoj.. ;) Klart man trimmar sig. Efterom jag är lite åt det som Lina beskrev som "mörk kille (lite latino)" så tar jag inte bort allt. Rakar pungen och sen trimmar jag ner resten. Och hur skönt är det inte att onanera precis efter att man rakat sig... :)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
OK. Provade att raka pungen idag. Tog inte så mycket då jag bara ville prova. Fast jag känner nu att jag tog bort lite för lite för att kunna känna någon skillnad.

Masturbation for Salvation
 

puls85

Ny medlem
Kön
Man
Jag har haft rakad pung i 10 år. Känslan när man blir smekt och avsugen blir så mycket intensivare. Min fru vill helst inte få hårstån i munnen "ler". Sen trimmar jag frissan så det der snyggt ut. Jag är ljus och har håriga ben men det ser inte konstigt ut med rakad pung och håriga ben. Får också enstaka hårstrån på kuken men dom åker bort..
 

Larsgubben

Ny medlem
Kön
Man
Det är skönt att vara rakad på nakenstranden, men för mig känns nakenheten komplett sedan jag blev omskuren. Nu känns det verkligen som att jag är naken. Härligt.

Är det fler än jag på den här tråden som är omskuren?
 
Toppen