Slät hud fråga

solanaken

Medlem
Kön
Man
Du tycker inte att du har förlorat någon känsla sedan du blev omskuren? Har väl själv funderat lite på det. Vet du någon bra sajt som beskriver proceduren? Tacksam för svar.

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Larsgubben

Ny medlem
Kön
Man
Hej solanaken!

Känslan är annorlunda än förut. Ollonet är inte lika "ömtåligt" som innan, men nu är känslan större i hela kuken. Det är svårt att beskriva, men största sexorganet sitter ju i hjärnan och jag ville verkligen vara omskuren så allt är bara positivt. Jag känner mig vackrare eftersom jag inte upplevde förhuden som speciellt snygg och så dolde den det vackraste på kroppen.

Siter du bör kolla in är:

http://www.circlist.com samt bli medlem (kostnadsfritt) på deras klubb på Yahoo. Där finns även andra intressanta grupper med mycket information. Maila mig annars om du undrar över något.

/Larsgubben
 

Kewko

Ny medlem
Kön
Man
Jag är helt rakad i skrevet, jag är sexton år och började göra det när jag och min flickvän först hade sex. Jag kände mig otroligt mycket fräschare och snyggare, och de stärkte mitt självförtroende.
Nu, ett halvår sen vi gjorde slut, rakar jag mig ännu. Jag tycker jag passar bättre i att vara rakad och jag tänker göra det ända tills jag hittar en tjej som inte gillar mig rakad.

Jag är ju bara 16 och inte allt för mogen, så jag är inte så pass hårig på benen från knäna och uppåt, skulle heller inte haft någon "raggarsträng" om ja inte rakat mig nu. Så jag tycker jag passar i helrakat, helt klart. :)
 

fenderbender

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar pungen ibland, när andan faller på. Man känner sig onekligen sexigare när man är lite rakad. Håret kring kuken ansar jag regelbundet.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
jag rakar bort lite bara.jag blev tröt på att det hela tiden fastnade mellan ollat o förhuden.så jag rakar dä bara lite kortare
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
ha bra poäng med att det fastnade mellan ollonet och förhuden. Det håller jag verkligen med om. Det har sällan hänt sedan jag började raka pungen. Och det är bar det för det gjorde ont.
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
har små funderingar på att raka mig där nere, men inte för att jag hajjar vad som klagas över med "hår i maten". Så länge hon inte klarar av att deepthroat'a 23cm har hon inget med mitt könshår att göra.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Svar till nebrub: Själv så rakar jag mig inte endast för att tjejer ska slippa "hår i maten". Man blir känsligare och det ger större njutning vid sex och onani om man har rakad pung och kuk. Många tjejer klagar på att deras killar inte rakar sig när de själva håller sig rena och fina där nere. Finns inget vackare än ett rakat kön på stranden som dessutom är vackert brun efter solen.


Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Jag har alltid varit rakad. Jag började ta bort håret redan i tolvårsåldern då det började komma, och har fortsatt sedan dess. Jag är en av de killar som är naturligt slät över hela kroppen utan att behöva raka bort något, så då tyckte jag att jag kunde vara "naken" där nere också. Dessutom ser kuken större ut om den är hårlös. Inte för att jag kan klaga, men mycket vill ha mer... (-;

Visst fick jag en del gliringar och frågor när jag gick i plugget men jag brydde mig inte och till slut tröttnade mina kompisar på att försöka tråka mig.
 
Toppen