slicka fitta

Neggie

Medlem
Kön
Man
Ok, jag förstår det, skulle inte göra samma sak heller.. ;)

Jag kom bara tänka på det jag hade läst angående "fleshlight" och överallt skrivs det i ungefär den stilen, och det bara poppade upp i skallen när jag läste ditt inlägg.. ;)

Jag gillar verkligen mus jag med, det är riktigt trevligt.. :)

No hard feelings, hoppas jag? ;)

Nä, no hard feelings.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Att slicka fitta är härligt... Det är så skönt att se att man gör så att tjejen inte står ut längre... Dessutom gillar jag smaken, personligen.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
VAD jag blir kåt när jag läser era inslag, hade gärna haft en tunga mellan mina ben nu mm ...............
 
G

Guest

Gäst
VAD jag blir kåt när jag läser era inslag, hade gärna haft en tunga mellan mina ben nu mm ...............

va bra.. det är ju lite det som är meningen.. jag skulle gärna smaka en fitta nu.. men det går inte,, jag ska få äta fitta om några veckor
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Snacka om jag längtar efter att få bli slickad när jag läste den här tråden..oj oj! Finns nog inget härligare :D
Hade en kortare historia med en kille som älskade att slicka mig.. Rekordet var 12 ggr på en dag! Jösses, vilken härlig dag säger jag bara :D
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Snacka om jag längtar efter att få bli slickad när jag läste den här tråden..oj oj! Finns nog inget härligare :D
Hade en kortare historia med en kille som älskade att slicka mig.. Rekordet var 12 ggr på en dag! Jösses, vilken härlig dag säger jag bara :D
Jag ställer jag gärna upp och slickar dig 12 gånger till... :p :p
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Snacka om jag längtar efter att få bli slickad när jag läste den här tråden..oj oj! Finns nog inget härligare :D
Hade en kortare historia med en kille som älskade att slicka mig.. Rekordet var 12 ggr på en dag! Jösses, vilken härlig dag säger jag bara :D
Jag ställer jag gärna upp och slickar dig 12 gånger till... :p :p

Mmm, så gärna så :D
Killen i fråga var ganska kass i sängen men snacka om att han kunde slicka. Saknar det, men det är också det enda jag saknar med honom *asg*
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Snacka om jag längtar efter att få bli slickad när jag läste den här tråden..oj oj! Finns nog inget härligare :D
Hade en kortare historia med en kille som älskade att slicka mig.. Rekordet var 12 ggr på en dag! Jösses, vilken härlig dag säger jag bara :D
Jag ställer jag gärna upp och slickar dig 12 gånger till... :p :p

Mmm, så gärna så :D
Killen i fråga var ganska kass i sängen men snacka om att han kunde slicka. Saknar det, men det är också det enda jag saknar med honom *asg*

Vi får väl göra slag i saken... :D Kanske lite snack på MSN någon gång...??? :oops:

Okay... Men det är ju inte helt fel... :p Jag hade en tjej för något år sedan som älskade över allt annat att bli slickad. Jag tillbringade många timmar nere mellan hennes ben... :p :p
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Snacka om jag längtar efter att få bli slickad när jag läste den här tråden..oj oj! Finns nog inget härligare :D
Hade en kortare historia med en kille som älskade att slicka mig.. Rekordet var 12 ggr på en dag! Jösses, vilken härlig dag säger jag bara :D
Jag ställer jag gärna upp och slickar dig 12 gånger till... :p :p

Mmm, så gärna så :D
Killen i fråga var ganska kass i sängen men snacka om att han kunde slicka. Saknar det, men det är också det enda jag saknar med honom *asg*

Vi får väl göra slag i saken... :D Kanske lite snack på MSN någon gång...??? :oops:

Okay... Men det är ju inte helt fel... :p Jag hade en tjej för något år sedan som älskade över allt annat att bli slickad. Jag tillbringade många timmar nere mellan hennes ben... :p :p

Gärna msn :)
Springer lite mellan här nu, är barnvakt men lillan ska snart sova så jag kommer sitta här lite senare igen ;)
 
G

Guest

Gäst
mm jag älskar att bli slickad! Och har sån tur som har en man som Älskar det! Skulle göra det dygnet runt om han fick.. :oops:Och det får han ju gärna! :love:
 

EJN

Ny medlem
Kön
Man
Jag slickade min tjej i morse, hon blev mycket våt och klitoris växte och blev mycket hård och röd. Jag förde in tungan mellan blygdläpparna och smakade på hennes safter.
 
G

Guest

Gäst
Det absolut bästa är att få sitta över hans ansikte och bestämma allt själv... :oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag älskar att slicka. Personligen tycker jag fittor är läckra att se på och gillar smaken och doften. Och den varma våta känslan mot min tunga och fingrar. Men också att märka hur skönt det är för henne... Jag blir ännu kåtare av det... :p
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Att slicka en fitta är det goaste som finns ,sära på läpparna med den ena handen och nafsa försiktigt , dra fingret sakta i skåran och låta tungspetsen fladra över klitan och köra in två fingrar i hålet .

Sedan böja upp låren i ett V och borra in ansiktet och trycka tungan emot klitan för att sedan vandra ner och köra in tungan i hålet och smaka ...
mmm
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Det är sååå gott att slicka fitta, jag sticker in tungan så långt det går virvlar med den. suger på klitan och smaskar i mig hennes safter[^]
 

frökenhöger

Ny medlem
Kön
Man
Var på en fest i helgen där tjejerna fick ögonbindlar och sedan drogs det lott bland killarna om vilken tjej man skulle få. Tjejen på min lott blev så kåt att bara efter att jag slickat hennes fitta i en halv min så var hon plaskvåt. Det var härligt och det dröjde inte länge innan hon kom i en skön orgasm.:p
 

ollonborren

Ny medlem
Kön
Man
Jag har precis träffat en tjej, som älskar kel, smek att bli pullad och slickad mer än själva penetreringen. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av att slicka fitta, men nu tände jag verkligen!! det var helt underbart, hon kom en tre-fyra gånger. Hon var så himla go och skön, så det blir nog fler gånger..
 
Toppen