slicka fitta

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Oh. Att slicka är det bästa som finns. Min favorit är när min fru sitter över mitt ansikte och gnor sig över hela mitt ansikte. Det bästa är att hon brukar bli alldeles vild och liksom glömma bort att jag ligger där. Hon liksom gnor sig helt hämningslöst över hela ansiktet. Kan vara svårt att få luft. Men vilken känsla!
 

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Var på en fest i helgen där tjejerna fick ögonbindlar och sedan drogs det lott bland killarna om vilken tjej man skulle få. Tjejen på min lott blev så kåt att bara efter att jag slickat hennes fitta i en halv min så var hon plaskvåt. Det var härligt och det dröjde inte länge innan hon kom i en skön orgasm.:p
Vad var det för fest och hur blir man inbjuden?
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Var på en fest i helgen där tjejerna fick ögonbindlar och sedan drogs det lott bland killarna om vilken tjej man skulle få. Tjejen på min lott blev så kåt att bara efter att jag slickat hennes fitta i en halv min så var hon plaskvåt. Det var härligt och det dröjde inte länge innan hon kom i en skön orgasm.:p
Vad var det för fest och hur blir man inbjuden?

Ha, ha!
Instämmer med föregående talare!
 

jojo

Medlem
Kön
Man
[navy]Personligen är just det här med att slicka min absoluta favorit. Jag blir bara kåtare när jag märker hur partnern njuter och känner hennes händer som via mitt rakade huvud ber om mer[/navy].:p
 

Medja

Ny medlem
Kön
Man
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.

Jag e exakt likadan kan jag lova ;) Njuter varje gång jag får slicka :)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det absolut bästa är att få sitta över hans ansikte och bestämma allt själv... :oops:

Håller med !

Min kille älskar med att slicka mig men det bästa jag tycker e då jag sitter på hans ansikte o bestämmer....eller... då jag e bunden o han kan slicka mig precis som han vill o en annan kan bara ta emot...o vänta....:oops:

Då kan han få mig till vad som helst!
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Det absolut bästa är att få sitta över hans ansikte och bestämma allt själv... :oops:

Håller med !

Min kille älskar med att slicka mig men det bästa jag tycker e då jag sitter på hans ansikte o bestämmer....eller... då jag e bunden o han kan slicka mig precis som han vill o en annan kan bara ta emot...o vänta....:oops:

Då kan han få mig till vad som helst!

Båda alternativen funkar! En läcker mus nära min mun och tunga gör tricket...
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det absolut bästa är att få sitta över hans ansikte och bestämma allt själv... :oops:

Håller med !

Min kille älskar med att slicka mig men det bästa jag tycker e då jag sitter på hans ansikte o bestämmer....eller... då jag e bunden o han kan slicka mig precis som han vill o en annan kan bara ta emot...o vänta....:oops:

Då kan han få mig till vad som helst!
:)

slicka fitta ja.. bara ännu en sak jag ser fram emot... hoppas inte det dröjer;)
Samma här, vill tillfredsställa en tjej/kvinna till njuningarnas skyar!:)
 
Toppen