Slicka rumpa, någon mer som gillar det?

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag älskar verkligen att slicka min partners rumpa. Det kan börja med att vi skedar framför tv:n. Jag kysser hennes nacke och rör mig långsamt nedåt tills min tunga hamnar mellan hennes skinkor.

Någon fler med samma preferens?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Tidigare kunde jag inte tänka mig att göra det. Men för något år sedan fick en väninna mig att prova tillsammans med henne. Upptäckte att det verkligen tände mig. Om man förbereder rätt är det inte alls äckligt. Så numera är rimming en naturlig del i mitt och min sambos sexliv. Gillar att både ge och att få. Men eftersom jag är sexuellt undergiven är det extra tändande att få ge.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Slickar ofta tjejens rumpa. Är så upphetsande att höra hur annorlunda hon stönar och njuter av det.

Själv har jag blivit slickad av en manlig KK några gånger. Är några år sedan nu.
Kommer ihåg att känslan av tungan tillsammans med läpparna och hakan emot mellangården höll på att få mig att spruta. Gudomligt skönt.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevligt att ta del av synpunkterna. Var från börja mycket tveksam till att närma mej partnerns anus. Så småningom förstod jag att det var en erogen zon både hos män o kvinnor. Blev nyfiken o provade stjärtsex med stor behållning med båda könen. en ren o vacker stjärtöppning har jag nu inget problem med att kyssa o smeka...mums...
 
Ålder
41
Kön
Man
Att äta tjejröv är nästan det jag tänder allra mest på. Sällan blir jag så hård som när jag när jag får slicka röv, eller ännu bättre alternera mellan fitta och röv. Förutom röven jag slickar hemma fantiserar jag ofta om att slicka random tjejer på stans rövar, osv. Så det är helt klart en stor kink hos mig. Gillar självklart också att ta emot.

En favorit just nu är alla cyklande tjejer i centrala Stockholm, bent over med rumpan upp, studsande bröst och lite svettiga… mums :love:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Första gången jag blev slickad i anus kom det så plötsligt överraskande så jag blev alldeles knäsvag. Stod böjd över en toalettstol på en rastplatstoalett och killen som slickade gjorde det utan förvarning. Benen vek sig nästan under mig, så skönt var det. Lite snuskigt förbjudet, enl mig. Jag har blivit slickad flera ggr efter det och det är fortfarande lika skönt och häftig upplevelse. Däremot har jag inte ännu förlikat mig helt med att slicka andra, men det kanske kommer med rätt person.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det skulle vara intressant att höra vad ni som prövat detta tycker om hygienaspekten och förekommande bajslukt och smak när anus slickas när det hela sker rent spontant, som beskrivs här, utan föregående tvätt och sanering.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag älskar verkligen att slicka min partners rumpa. Det kan börja med att vi skedar framför tv:n. Jag kysser hennes nacke och rör mig långsamt nedåt tills min tunga hamnar mellan hennes skinkor.

Någon fler med samma preferens?
Ja det är jättegott, det är ett känsligt område så det ger en skön känsla av väldigt intim njutning. När jag slickar min flickvän så lyfter on gärna ipp rumpan så jag kan slicka henne där pch när min tunga drar sig mot hennes mus så lyfter hon upp rumpan igen hon vill bara ha mer.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar verkligen att slicka min partners rumpa. Det kan börja med att vi skedar framför tv:n. Jag kysser hennes nacke och rör mig långsamt nedåt tills min tunga hamnar mellan hennes skinkor.

Någon fler med samma preferens?
älskar det, speciellt när vi ligger i en 69:a, men funkar även i soffan med hennes ben högt uppdragna ... mums att ha två härliga hål att slicka o fingerknulla :p :p :p
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är underbart att få slicka ett stjärthål! Har t.o.m. fått min hustru att gilla det från att i början nästan blivit förbannad över att jag ”slant” med tungan, till att jag nu när jag märker att hon närmar sig orgasmen får pressa in min tunga i hennes anus samtidigt som jag pressar isär hennes skinkor. Det är underbart! Dock så tror jag hon inte skulle göra likadant på mig, även om hon ibland sticker in ett finger i rumpan på mig.
 
M

MrTom

Gäst
Var på Haga video tidigt 2000-tal, dom hade ett mörkrum där jag gick in och efter en stund kände jag smekningar på min stjärt. Byxorna drogs ner och en tunga började slicka mina skinkor, snart delades mina skinkor och tungan nådde min anus. Det var en upphetsande känsla och kuken var stenhård, med tungan som bearbetade min anus kände jag hur en annan man fann min kuk med sin mun. Det tog inte lång tid förrän min orgasm kom och jag pumpade in säden i min kuksugares mun. Önska få uppleva detta igen, kanske på Manhattan!
 

Axljinx

Medlem
Älskar köra in min tunga i tjejen rumpa och efter en stund börja slicka fittan på henne samtidigt ett finger i röven hon kommer på 2 sekunder älskar det .men hon brukar slicka mej med blir grymt kåt av det å vill en extra kuk då men vågar inte säga detta . När hon slickar min röv runkar hon mej med sen brukar hon suga mej och köra in ett finger lite . Är lite feg tror jag för några ggr har hon tryckt hela fingret och jag sprutar direkt . Men det som är skönst med detta är nog när hon finger knullar min rumpa och samtidigt suger på mina bröstvårtor. Fy fan vilken orgasm jag får skulle vilja ha en tjej/kille till när gör detta . Tänk ha en kuk i rumpan samtidigt blir avsugen på detta en som suger på bröstvårtorna å smeker dom . Snälla vill känna en kuk i mej hjälp mej
 
Toppen