Slicka rumpa, någon mer som gillar det?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag gillar att slicka rumpan på en kvinna tyvärr inte som många som går med på det. Har alltid tyckt att det sexigaste på en kvinna är rumpan. Anala samlag där jag för in mitt stånd i kvinnan gillar jag däremot inte.
 
Ålder
43
Kön
Man
Jag har varit fascinerad och besatt av stjärthål sedan jag började upptäcka min egen och andras kroppar i 7-årsåldern. Då som nu så blir jag både kåt och rofylld (ja faktiskt) av att slicka, suga, på och i min partners rumpa. Allt med det är underbart. Knulla hålet med fingrar och tungan.

En relaterad favorit är när vi snuskhånglar och någon av oss trycker in ett finger i henne som vi sedan luktar på och håller mellan våra läppar när vi kysser varandra. Snuskmagi.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Tidigare kunde jag inte tänka mig att göra det. Men för något år sedan fick en väninna mig att prova tillsammans med henne. Upptäckte att det verkligen tände mig. Om man förbereder rätt är det inte alls äckligt. Så numera är rimming en naturlig del i mitt och min sambos sexliv. Gillar att både ge och att få. Men eftersom jag är sexuellt undergiven är det extra tändande att få ge.
Kan du förklara vad rimming är ❤️
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan du förklara vad rimming är ❤️

What is rimming?​

Rimming, also known as anilingus, is part of anal pleasure. 'It is licking the anus, the anal sphincter and the perineum,' explains Cowan. 'It is often performed alongside genital touch.'

Although it's an enjoyable foreplay experience, those who engage in rimming are unlikely to climax from it alone. 'Most will not orgasm through rimming alone and it is considered as a part of sexual foreplay,' adds Cowan. 'However, it is a great way to discover if you find your, or your partner’s anus, or anal play, arousing as it does not involve penetration and so there is no risk of pain.'

Källa : netdoctor.co.uk
F ö - varför frågar du här, när det går så enkelt att söka svaret på nätet ??
 
Toppen