Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Guest

Gäst
Vad alla var negativa här då.. Om man hittar en tjej som gillar det är det skithärligt att komma på hennes bröst och sen slicka dom rena.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Har inte heller smakat men eftersom det är äggvite ämnen så borde ju det smaka på ett liknande sätt ändå.........å rått ägg tycker inte ja är någe vidare pexis:eek: det har ja iaf ätit:D
Och appropå smaken så hörde ja för länge sedan att kardemumma eller kanel ska ändra smaken till det bättre.

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

hemligsex

Ny medlem
Kön
Man
Smaken på sperman är helt avhängigt vad du ätit eller druckit innan du skjuter iväg satsen.

Själv brukar jag ägna mig åt att dricka endast vatten hela dagen innan jag ska ha en erotisk träff. Kaffe, starkt kryddad mat, öl, vin, sprit och inte minst vitlök ska defintivt undvikas om du vill ge din tjej god sperma.

Dessutom, om du ser till att dricka ordentligt blir din sats mycket större. Nu snackar jag inte tio liter vatten som du ska häva i dig, men kanske omkring två-tre liter under en dag om du börjar dricka på morgonen.

Då smakar sperman inte alls illa.

Detsamma gäller ju tjejens smak. Att slicka en tjej som hävt i sig vitlök, kaffe och rödvin är ingen höjdare. För att inte tala om ifall tjejen röker. Då smakar ju fittan också rök. Men en välrakad mus på en tjej som laddat med mild mat och massor av vatten. Kan inte tänka mig något godare! :p

Jag brukar själv svälja min sats ibland då jag lyckas med att fånga den i munnen när jag runkar. Tycker inte alls det smakar äckligt, tvärtom tycker jag det är tändande.

Eftersom jag gillar när tjejen tar min sats i munnen - gärna sväljer den under ett blowjob långt ner i halsen - tycker jag inte det är mer än fair play att jag själv också kan svälja de ädla dropparna.

Ja, självklart rakar jag pungen!
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Intressant med maten. Det ska jag tänka på innan jag ber min partner ta satsen nästa gång.

Jag har smakat själv ett par gånger. Inte så farligt, men inget jag går igång på. Förväntar man sig att tjejen ska ta emot, så borde man greja det själv tycker jag!


Kram alla goa kåta människor.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
vill bara säga det här:
FFS även om tjejen gillar det så måste inte du göra det...det är ju inte säkert att att din tjej gillar att slick en annan tjej fast hon tycker om att bli slickad.....ex Helge
gillar hon inte förslaget så bara strunta i det
Har oxå hört att det tar 72 timmar att bilda ny bra säd.......eller var det 72 dagar till max säd och kvalitet?????
Och jag har då slickat tjejer som inte röker och röker men dom smakar lika smaskens för det,båda sorter alltså:p

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Hemligsex har rätt, vad du äter har väldigt stor betydelse för smaken på det som kommer ut vid en utlösning.
Det är ju för att det är så mycket mer än bara spermier som kommer ut vid en utlösning. Denna seminalplasma produceras ju under tiden som penisen blir stimulerad. Det gör ju att den tar smak av det man har ätit under dagen.

Sperma, (grekiska: frö, säd), sädesvätska. Mannens säd, som består av spermier (sädesceller), ett fåtal vita blodkroppar och epitelceller samt den egentliga vätskefasen, seminalplasma. Den sistnämnda består huvudsakligen av sekret från prostata och sädesblåsorna. Den volym sperma som slungas ut vid en sädesuttömning kallas ejakulat. Hos mannen är ejakulatets volym 2-6 ml, med 20-150 milj. spermier per ml.



"sperma." Microsoft® Encarta® Uppslagsverk 2001. © 1993-2000 Microsoft Corporation. Med ensamrätt.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Gizzmo:
Att tjejen tar satsen i munnen, kysser killen och samtidigt "ger tillbaka" satsen i form av en klump :)

Masturbation for Salvation
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Måste säga det med att jag avundas personer som hemligsex som kan spruta normalt ända upp till munnen. Så jävla uppkåtande att ha så långa sprut. Det är något jag bara kan drömma om och jag måste helt enkelt göra på det gamla hederliga viset. Benen i vädret och kuken i mun :D

Masturbation for Salvation
 
G

Guest

Gäst
haha...det här var bannemej bland det roligaste jag läst, 9 sidor fulla av bekännelser, där killar sprutar sig själv i käften...

jag har utsett dom två roligaste, den första var killen som tog hjälp av flickvännen/frugan, när han var spermatörstig, alternativt sprutade han i ett glas som han senare drack upp, och allt filmades tydligen.

den andra var killen som sprutade ner tjejens bröst och sen slickade upp efter sig. praktiskt om inte annat! undrar om man får snea ögat om man gör detta på första dejten :)

behöver väl inte ens säga att jag inte har smakat på min egen..
 
G

Guest

Gäst
:) Eftersom jag blev omnämnd så får jag väl svara på din fråga. Om tjejen man är med inte är allt för pryd brukar hon bli positivt överraskad när tungan kommer fram. Fast en tjej kallade mig pervo och gick hem direkt..
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by el gardo

grabb27. verkar som du ser ner på andra för att de smakat. Alla är för sjutton olika!

Ni får smaka på precis hur mycket ni vill. Ni får dricka flera liter sperma om dagen om ni vill. Ni får steka era köttbullar i sperma om ni vill. Alla får göra vad dom vill, och jag väljer att garva åt er, men det betyder inte att jag ser NER på er för det.
 

zarkow

Ny medlem
Kön
Man
Äsch Grabb27, ta inte illa upp av att vissa inte tar till sig din fryntliga kommentar. Folk blir ju bara lite extra känsliga och tror man menar illa när det handlar om ämnen som anknyter till homoerotik, vilket man väl måste påstå att detta gör.

Personligen går jag hela vägen och hävdar att det finns få saker som är bättre än att suga kuk och se hur killen kniper ihop ögonen och gnisslar tänder av kåthet. :)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Klart man smakat, oftast ganska intetsägande smak om du frågar mig. Men en bakfyllemorgon är det inte nådigt, då kan det smaka som man mår :).

Kan gott förstå om tjejen inte vill svälja, även om det är trevligt att få vara med hela vägen fram så att säga. Fast ska hon ändå spotta så kan hon lika gärna runka ut det sista nån annan stans, lite avkåtande med halvaccepterad slutkläm. Kanske bara jag, men jag tolkar det som en "jag gör det för att vara snäll, men fy så vidrigt".
 

SexKombis

Ny medlem
Kön
Man
Sprutat i munnen på mig själv..
girl said to do it.. i did.. nu är det jag som är den dominanta parten.. she does it .. oh yeah..she does what i say.. *piskslag*

Just do it
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
En gång för länge sedan matade en tjej mig med min egen sperma när jag hade sprutat. Det var faktiskt rätt schysst (alltså inte just smaken, men själva grejen). Har även smakat på egen hand, och det smakar inte direkt äckligt, mest salt tycker jag. Men tror smaken skiljer sig lite från person till person. Sperma kan vara olika mycket koncentrerad har jag läst nånstans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen