Smakat satsen?

Kön
Man
Originally posted by G-mannen

Klart jag smakat min egen sats. Det måste väl ingå i normal nyfikenhet eller? Det påstås ju att satsen skall smaka olika beroende på vad man ätit och druckit innan men det har inte jag märkt. Kan inte direkt påstå att jag utforskat ämnet men i alla fall...

Det sägs att den smakar sämre om man till exempel dricker mycket kaffe och röker mycket. Om man vill att den ska smaka bättre kan man äta mycket ananas eller kronärtskockor, men observera att det krävs stora mängder.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Mycket kan jag göra för det, men inte äta mig stoppmätt på ananas
 

jokke

Medlem
Kön
Man
Det händer att jag smakar på sperman.. Ibland när jag har sprutat i tjejkompisens mun så "delar hon med sig" det är härligt;)
 

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Oii, jag fantiserar ibland om att min sambo skulle slicka i sig sperman från mitt fitta.

Fast det har jag inte vågat sagt ;)
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
SVAR:Nä smaken gillar jag,men man ffår lite skamkänslor precis när man har sprutat ner i munnen och då händer det att man spottar ut det mesta,Jag undrar hur man blir av med den känslan.
Man är så jävla kåt innan det går för en så man kan t.o.m svälja lite vitt urin.
Skulle vara gott med en såsig kuk i munnen

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
När jag är riktigt kåt så brukar jag lägga mig högt med höftena precis innan det går och riktar kuken så att sprutet kommer i munnen, det är skit häftigt, prova.
 

feffe77

Ny medlem
Kön
Man
har gjort som cumlove.. lagt mig på rygg med höfterna upp och sprutat i min mun..

Att bara sitta och runka kuken långsamt så sperman väller sakta ut över handen är läckert.. den handen brukar jag suga ren ibland..
 

Kåtpojke88

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by cum

håller med att det är upphetsande o smaka sperman har sugit 4 kilar de har fått spruta i munnen är så go känsla när sperman pumpar ut i mun

cum

Åh, såna där inlägg kåtar upp en [|)]

Iaf, det är härligt. Och till er som inte vågar prova helt, bara fortsätt prova. Jag tyckte det var skitjobbigt precis när man sprutat, var inte kåt längre osv... Men bara man sväljer sperman fort och fortsätter att runka lite så är det helt underbart. Att bli avsugen och sugen på någon annans vore inte helt fel heller, dock är det ju tjejer som är bäst :p
 

adulterum

Ny medlem
Kön
Man
Det var värst vad många det är som har smakat genom att spruta i sin egen mun... jag har alltid fått slicka upp det, men nu ska jag också prova att ligga med höfterna högt.
 

Zoofilia

Ny medlem
Kön
Man
d klart man smakar satsen ibland, jag brukar dra upp mina ben så kuken e nära munnen när jag sprutar, men jg har aldrig svalt för när ja väl ha sprutat e ja som inte sugen på de längre.
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
God Jul alla kåta.
Jag blir alltid lika kåt när jag läser hur många som smakat sin egna sperma därför ska jag idag ha min sats i munnen innan all julmat ska in.
Ni som har lite skamkänslor när ni har sprutat i munnen svälj snabbt så blir ni kåta igen och då försvinner det.
Nu kan man t.o.m låta det vara kvar en längre tid o känna smaken ordentligt.

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor
 

sex.ja

Ny medlem
Kön
Man
du lät faktisk kul KÅTKUKEN!!! Har du smakat på någon annans sperma oxå, eller? Kan känna mig småsugen på det när jag är småkåt och vrålkåt kan jag känna att jag är riktigt sugen.....
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
sex.ja om du hade varit här hos mig så skulle jag svalt din kuk och druckit din sperma hur lätt som helst...jag vill gärna prova att suga andras kukar o svälja hela satsen mmmmmvad gott det skulle vara

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor
 

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
Hej igen.
Lite mer snack om att smaka på sin sperma...otroligy vad det igentligen var många som gjorde det.
Gott nytt "sprut" År.

Kåtkuken ständigt kåt på män o kvinnor
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
Hej alla spermafrossare, sug och svälg trevlig helg.
Håll höften högt och spruta på, det smakar ju som en del säger bäst när det precis går,
sprutfärskt ska det vara annars får det va.
 
Toppen