Smakat satsen?

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Brukar också lägga benen över huvudet, så att hela satsen sprutar direkt i munnen. En annan grej som också är rätt läckert, är att spruta på ex. magen, och sedan ta en matsked och skrapa upp alltihopa, och sedan äta. Det är roligt att gegga runt med sperman i munnen ett tag, och sedan svälja.
 

DeathCrush

Medlem
Kön
Man
Det har hänt att jag när jag knullat och sprutat i min partner att jag jag slickar i mig min egen sperma eller om jag blivit avsugen fått mig en kyss full av sperma, mm!
Även när jag är jätte kåt och ensam brukar jag ibland spruta i min egen mun eller smaka på försatsen.:p
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Det händer då och då, att sitta och slicka i sig försatsen är härligt, och en munsprut på sig själv sitter inte fel ibland.
 
G

Guest

Gäst
Har väl inte men ofta använder jag en massa glidmedel när jag runkar hemma och då är det inte så kul att slicka upp det... När jag är ute är vitsen att sperman ska hamna på saker :)
 
Ö

örn - vill inte vara med

Gäst
har inte provat att slicka upp sperman! man kanske skulle tetsta efter ett runk:D
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
Har någon av er killar smakat er egen sats någon gång? Jag hade kontakt med en tjej för ett par år sedan och hon var mycket fantasifull. Vid ett tillfälle (som sedan hände ett par gånger) "tvingade hon mig" i en sexlek vi hade, som liknar sanning & konka, att slicka upp min sperma från hennes bröst. Senare skulle jag göra det från hennes fitta. När jag motsatte mig det så sade hon att hon tyckte att det var lika självklart att jag (som man) skulle göra det som att hon (som kvinna) skulle göra det. Jag var ju med i leken och fick leken tåla. Nu undrar jag om det finns fler av er killar som har varit med om liknande saker. Jag undrar också om någon av er tjejer har sagt till någon kille att han ska ta det i munnen. Berätta gärna lite kort istället för att bara svara: -ja eller -nej.

en kvinna som jag känner gillade att suga tills jag började spruta i munnen på henne. inte att hela satsen kom in, antingen tog hon ut den efter ett par stötar eller så tog jag ut den för att jag inte klarade att hålla kvar ollonet i hennes mun när hon sög för ivrigt (man är känslig på ollonet just när det går) men hon hade en härligt nerspermad mun och naturligtvis gav jag henne en lååång djup kyss. härliga minnen...

gillar tanken att bli kommenderad av kvinnan att slicka upp sperman från henne, eller kommenderas till att kyssa henne. fast å andra sidan är nästan alla kommandon från en kvinna i samband med sex eggande...
 
Toppen